Foaia poporului, 1906 (Anul 14, nr. 1-52)

1906-10-14 / nr. 40

Nr. 40 FAÎA POPORULUI Par. 549 Sibiiu, strada Cisnădiei 57. Deposit de mânuşi şi bandage. Are onoare a recomanda înaltului stat militar şi onoratului public civil depositul său bogat în toate felurile de mănuşi de nou procurate glacé, svedice, de spâlat (pentru oficeri şi comis), de metase şi de aţă (lungi şi semilurgi), toate numai în calitatea cea mai bună, cum şi în bandaje şi specialităţi şi se roagă de preţiosul sprijin. 202 4—6 0000000000000000000000000000 oo ©oo o o o a o Publicaţiune. Am onoarea a face cunoscut preastimatului public din Sibiiu şi jur, că ’mi-am mutat ascuţitoria mea artistică din Viena la Sibiiu. Aici se efectuesc briciuri, foarfeci şi toate uneltele şi instrumentele cu cunoştinţă de specialist şi pe lângă preţurile cele mai ieftine. Ca specialitate ţin întotdeauna un deposit bogat de briciuri engleze, cu ascuţiş concav prima şi toate utensiliile pentru barbiri şi friseri. La aceste fac atenţi în deosebi pe aceia, cari se rad singuri. Comande postale se efectuesc In 3 zile. Rugându-me de sprijinul binevoitor, semnez 1878—10 Alexandru Exner, ascuţitor artistic Pământul-mie 13. 000000000090006000000000000000000 Bandage patentate pentru hernie priv. Imp. reg. fără arc pe corp, cu arc pe peletă. Această nouă construcţiune de bandage pentru hernie o pot recomanda ca cea mai sigură, practică şi comodă oricăruia care suferă de hernia cea mai gravă şi îndelungată şi chiar aceluia, care are ocupaţie grea. E recunoscută cu laude de toate autorităţile medicale şi foarte bine recomandat. C. NEUPERT NACHFOLGER fobrioă de bandage Viena I., Graben 39 A (în interiorul Trattnerhof) Se espedează prompt cu ilustratul mod de întrebuinţare contra ramburs. Prospecte gratis la cerere. 1918—10 Lei 1 4 buc. pe o parte « 22 » pe amb. părţi Indicaţiunea mesmei: 1) Inconjurul şoldului în centimetri; 2) Unde este hernia: la stânga, la dreapta sau în ambele părţi; 3) Mărimea aproximativă a herniei: d. e. ca un ou de gâscă, un ou de găină sau pa un pumn, etc. etc. LANGEN si WOLF fabrică de motoare in Viena cea mai veche şi mai mare fabrică specială a monarchiei. Motoare originale „Otto“ şi locomobile pentru benzin şi petroleu, cum şi gaz de iluminat. Motoare de gaz aspirător, cari se mină cu cărbuni de lemn, coacs sau cărbuni de antrachit Aceste motoare de gaz aspiratoare sânt pentru minat cele mai ieftine în present, fiindcă ele numai pe oară și putere de cal consumă VI»—2 Vi fileri material de an. Maşinist sau focare de prisos. Special pentru minatul morilor este maşina cea mai escelentâ a presentuluL Cu desluşiri, descrieri şi figuri, cum şi preliminare de spese serveşte Representanţa generali pentru Ardeal ANDREIU TÖROK fabrică de m&şine şi mori Sibiiu, Poarta Cisnădiei. 163 11—28 tuberculose! Trebue să stirpim reul în germina, şi dacă el s’a ivit, trebue să ne dăm silinţa cu atât mai , ■ault a-’l înfrânge, spre acest scop serveşte Tulberili al lul Halapi distins la espordţia engleză cu medalia de aur şi diploma de onoare, recomandat de mulţi medici, care intr’adever înfrânge tuberculosa, delătură tusa, uşurează scuipirea de sânge, disparvă ftegma. Deci cine voiește să se elibereze de acest rău sau să-’l previe, se foloseacă și procure o sticlă de model cu 3 cor., sau o sticlă mare cu 5 cor. 77 21—40 Deposit principal pentru Austro-Ungaria: Farmacia „Apostel“ Budapesta, JosefMng Nr. 64/26. 4i o/ ci trebue se şi probăm săpunul de lapte de crin Steckenpfeld dovedit de bun, medicinal, de Bergmann & Co., Drezda şi Teschena/E. mai nainte săpun de lapte de crin al lui Bergmann (marca 2 băieşi) ca să avem un tenit alb şi liber de pistrui, cum şi o coloare delicată a feţii. S€ află bucata cu 80 fileri în Sibiiu la: Farmaciile la »Urs«, Piaţa-mică, A. Rummler, str. Turnului, G. Müller, Piaţa-mare, drogh. Carol Morscher, str. Cisnădiei, J. B. Misselbacher sen., Piaţa-mare, Gustav Meitzer, str. Cisnădiei, str. Guşteriţei, Piaţa-mică, Prima fabrică ard. de lumini de stearin, str. Cisnădiei, Carol Arz, str. Cisnădiei, mai departe în Sighișoara la: farmacia Lingner, L B. Misselbacher. 86 27 80 Vindecarea deplină a boalelor secrete. Si nu pregete nime într’o chestiune atât de gingașă a se presenta odată in persoană, pentru câ cu ajutorul instrumentelor speciale aduse din străinătate poţi afla punctual locul, causa, răspândirea şi starea boalei, oricât de adânc ar fi boala înrădăcinată în organism. Pe baza acestei examinări poţi cu siguranţă afla şi calea, pe care ajungi la vindecarea răului, ceea ce fiecare o poate face acasă fără de a-’şiampedeca ocupaţiunile. Dacă cineva nu poate veni In persoană, atunci să-’şi descrie boala cu deamăruntul şi după ce va fi esaminată va primi desluşirile de lipsă şi leacurile trebuincioase pe lângă ţinerea In cel mai mare secret In scrisoare să pună marcă de răspuns. După încheierea curei scrisorile se ard sau la cerere espre să se retrimit. Un astfel de locuitor şi curăţitor e institutul special al drutui Palaca, medic de spitale(Budapests VG. Ksrspesi-ut 10) unde cu bunăvoinţă şi conştient ţipeitate capătă oricine (bărbat sau femeie) desluşiri asupra vieţii secsuale, unde ei se curăţă slagils bolnav, nervii i se întăresc, trupul nu trag se eliberează de beată şi sufletul de chinuri. Fără conturbarea ocupaţiunii or silnica Dr. Palac* vindeci de ani de sine cu siguranţă, repede şi din fundament cu metodul seu propriu de vindecare să cocorii« cele nud neglijate, boalale de beşică, de ţeve, de dscicule, de şira spinării, de nervi, armările tusaiei şi ale sifilisului, boala albă, boala de sânge, de piele şi toate boalele ce se ţin de organele esc»cii ale femeieşti. Pentru femei e sală de aşteptare şi Intrare separată. Consultaţiunile le dă însuşi Dr. Palaci data 10 ore am. până la 6 ore seara (Dumineca până la 13 ore la ameaii). Adresa: Dr. PALÓCI medic spedaHc» de apta* Budapesta VIL Kerepeseit 10, M M—