Gazeta de Iassi, iulie-septembrie 1894 (nr. 73-111)

1894-08-05 / nr. 88

No. 88, laşi Vineri 3 August 1891. Un număr 23 bani n Iaşi şi districte pe un an 12 L. u. plus porto: 2 lei 40 bani Şase luni, 6 lei noi plus porto 1 lei 20 bani. Apare de trei ori pe săptămână: Afercuri, Vineri şi Duminecă. 4 . Publicaţiile judeciare se plătesc: Pănă la 50 linii 4 lei; mai mari de 50 linii 8 lei. Orice alte acte introduse in ele se plătesc deosebit ca și publicuțiunile după mărime. ÎN STRĂINĂTATE Pentru anunciuri a se adresa la dl. Pieere Petit, 3 Rue de Furstenberg,—Paris. — Singurul nostru representat pentru toată Francia. Inserţiuni şi reclame se plătesc. Initia inserare, şase-zeci bani; a doua şi mai departe 30 bani. Citaţiunile de hotărnicie şi publicaţiile societăţilor, 60 bani linia. GAZETA DE IASSI FOAIA PUBLICAŢIUKELOR OFICIALE DIN RESORTUL URŢEI DE APEL DIîTrîI ABONAMENTUL ANUNCIURILE COMERCIALE Linia de treizeci litere treizeci bani. Inserarea a doua ,și mai departe, două zeci bani. PUBLICATION ADMINISTRATIVE Prefectura jud Iaşi No. 5105. In ziua de 22 August 1894, oarele 2 p. m. urmează a se ţine in camera serviciului judeţian din această Prefectură licitaţiune publică prin oferte scrise şi sigilate pentru pentru a se da in antreprisă facerea unei porţiuni de terasament pe drumul judeţian Iaşi-Breazu-Botoşani. Se publică aceasta spre cunoştinţa concurenţilor de a se presenta in acea zi şi oră la Prefectură pregătiţi de garanţia cuvenită. Devisul şi condiţiunile se pot videa in orice cai in cancelaria serviciului judeţian. No. 5102. In ziua de 22 August parele 2 p. m. urmează a se ţine in camera serviciului judeţian din această Prefectură licitaţiune publică prin oferte scrise şi sigilate pentru a se da in antreprisă facerea unei porţiuni de terasament pe drumul judeţian Iaşi-Roman. Se publică aceasta spre cunoştinţa concurenţilor de a se presenta in acea zi şi oră la prefectură pregătiţi de garanţia cuvenită. Devisul şi condiţiunile se pot videa in orice zi in cancelaria serviciului judeţian. No. 0020. In cancelaria prefecturei jud. laşi, fiind vacant un post de copist. Se publică spre cunoştinţa amatorilor de a ocupa un asemenea post ca in ziua de 16 August ce se va ţine concurs la prefectură cu condiţiunile următoare: se fie Romăn, se aibă cel puţin 1 clase Gimnasiale, se fi satisfăcut recrutare şi se aibă scrisoare corectă şi pe cat se poate caligrafică. Prefectura Jud. II ac An No. 2823. In ziua de 19 August a. c. parele 3 p. m. urmând a se da in arendă moşia Chetrişu proprietatea spitalului Pavel şi Ana Cristea din Bacău, pe in period de 5 ani începători la 23 Aprilie 1893, pănă la aceiaşi dată 1900. Se publică spre cunoştinţa generală a concurenţilor că licitaţiunea se va face orală in camera prefecturei şi cu drept de supralicitare in termen de 3 zile libere in care termen se vor primi oferte, urmănd apoi supralicitare intre ofertanţi de la preţul cel mai mare resultat din oferte. Pentru a fi admişi ca concurenţi doritorii urmează să depună Garanţia provisorie fixă de 2000 lei in bonuri sau numerar. Ofertele pentru a fi primite urmează a fi însoţite de garanţia prevăzută mai sus plus 10 la sută peste cifra adjudecaţiunei. Nu vor fi primiţi la licitaţie acei condamnaţi la osândă infamantă precum nici arendaşii sau proprietarii moşiilor vecine. Garanţia definitivă va fi echivalentă cu o jumătate din arenda anuală a moşiei ce va resulta la licitaţie. Condiţiunile de arendare a acestei moşii se pot videa de amatori in orice zi lucrătoare in grefa Prefecturei (serviciul judeţian). Prefectura judeţor di oi No. 4395, in ziua de 2 Septembrie viitor a. c., urmează a se vinde prin licitaţie in carmarocul din acest oraş un mănz căluţ, sugariu, in păr suriu coama coada negre, declarat de pripas cu procesul verbal No. 4394 care s’au adus la oborul poliţiei in ziua de 18 Iulie a. c. găsit pe stradele oraşului. Se publică acest termin spre cunoştinţa concurenţilor. Primăria com. Arnoceni Judeţul Iaşi No. 2274. Dl. Mihalachi Frunză dia com. Rediu Mitropoliei prin petiţiunea dată acestui oficiu inreg. la No. 2328 declară deschiderea unui stabiliment de băuturi spirtoase in tărguşorul Ţigana şi această comună. Se publică aceasta că oricine va şti că dănsul a fost condamnat pentru vreun fapt infamant, s’ denunse acestui oficiu in termin de 60 zile. Primăria com. Miroslava Jud. Iaşi. No. 2122. Dl. Gheorghe Palade din Iaşi disp. la prin petiţiinea sa inreg. la No. 1266 au cerut a se face formalităţile pentru deschiderea unui stabiliment de cârciumă in colima Valea Lupului această comună. Este necesitate a se sli mai intăi dacă numitul nu este căzut in vre-o pricină corecţională tras înaintea vreunui trib, pentru hărnicii de vini sau crinii, sau pus sub privigherea poliţienească, sau in recidivă de vini sau crinii. Se publică aceasta spre cunoştinţa generală şi simt rugatetoate autorităţile respective, cum şi orice persoană care ar cunoaşte pe numitul căzut in vreuna din categoriile mai sus mentionate, se facă cunoscut acestui oficiu pănă in termin de 60 zile. FrimAria corn. Mironeasa jud. Iaşi. No. 1711. La această comună au fost terminul de 30 Iulie expirat cidru ţinerea de licitaţie de darea in antreprisă a accizului comun al acestei comuni pe un period din 3 ani începător de la 1 April 1895, și pănă la arcași zi și lună 1898 la care termin nu sau presentat nici un concurent. Se publică nou termin pentru ziurie 30 August 1891, doritorii ce vor voi a lua aseminea autreprbă să se presinte in camera acestui oficu i, aratata zi oara 8 dimineaţă, cu garanţia in regulă