Gazeta de Iassi, iulie-septembrie 1896 (nr. 76-111)

1896-07-31 / nr. 88

No 188. Publicaţiile judiciare se plătesc: la fmnft la 60 linii 4 h*I , mai mari de 50 linii H l(). Orîce alte acte introduse în ele se plătesc deosebit ca şi publicu(iaţiile, după mărime. Editor : Corneliu Th. Codrescu. Iledacuz şi administraţia la Stabilimentul Grafic Miron Costin Iaşi, str. Golia. Inserţiuni şi reclame se plătesc: Iiîtîia inserare, şasezeci bani; a doua sima departe 30 bani Citaţiunile de hotărnicie şi publicaţiile societăţilor: 60 bani linia. Mercuri 31 Iulie 1800 Linia In număr 23 bani ABONAMENTUL in Iaşi şi districte pe un an 12 L. n. plus porto: 2 lei 10 bani Şase luni 0 lei no. plus porto 1 leu 20 bani. IOAIA PUBLICAŢIUNILOR OFICIALE DIN RESORTUL CURTEI DE APEL DIN IAŞI Apare de trei ori pe săptămână : Mercuri, Vineri şi Duminică. ANUNCIURILE COMERCIALE de treizeci litere trei rei zeci bani Inc Ingerarea doua si mai departe două zeci bani. Comisia desp. 3-a din Iaşi No. 2278. Conform adresei sub No. 762 a judecătoriei ocolului 2 Iaşi, pen- tru dina de 7 August a. c. oarele 12 , dinlt, este fixat terminul de vîndarea 1 avere imobile suguestrată de la soţii d-1 Maior G. Ionac şi Elena Ionac în pretenţia d-rei Catia Variam, atât ca personal cât şi ca procuratoare a E.conomului C. Ştiube şi a d-lui A. A. Bădărău, averea sequestrată se com- i pune din: oglinzi, şifoniere, scrin, canape, scaune, mesă etc. Vîndarea se va face la piaţa Sf-tului Spiridon. Se publică spre cunoştinţa concurenţilor. R. 443 PUBLICAŢIUNI ADMINISTRATIVE Prefectura Judeţului Iaşi Serviciul judeţian No. 4318. La 16 August 1896, oarele 2 ]. m. se va ţine licitaţiune în camera serviciului judeţian din această prefectură pentru cumpărarea medicamentelor pansamentelor, instrumentelor chirurgicale şi utensilelor trebuitoare spitalelor judeţiene din Voineşti, Ungheni şi Bivolari. Persoanele doritoare a se însărcina cu procurarea lor, sunt rugate a se presenta în aratata zini oară în localul mai sus indicat, unde se va ţine licitaţiune cu oferte sigilate şi cu păzirea tuturor regulelor prescrise de legea comptabilităţei generale a Statului. Condiţiunile acestei antreprize, precumşi lista de medicamente, pansamente utensile şi instrumente, se pot vedea în fiecare zin cancelaria serviciului judeţian din această prefectură. R. 450 Prefectura judeţului Roman Serviciul administrativ No. 4199. La primăria comunei Sagna «in acest judeţ s’a declarat de pripas una mănzoacă ca de 2 ani, murgă castanie, coama, coada murgi castanii vârful urechei stâng despicat şi, La primăria urbei Roman s’a declarat de pripas un cal alb pestriţ, coama, coada albe, cu o rosetură pe coasta dreaptă şi stricat de han pe grebăn, în cap cu o capotală şi hăţuri de curea veche. Se publică spre cunoştinţa păgunbaşilor. N R. 432 Primăria conuineî Gropniţa jud. Iaşi No. 1587. Pentru aprovizionarea cu 18.000 philograme lemne de foc, esenţă fag, carpăn şi stejar simplu necesare la încălzirea localurilor de şcoli şi pri- mării in iarna anului 1891/ 97. Se publică un alt termin la 18 Au- gust 1896, pentru o încercare de o nouă licitaţiune care se va ţinea cu efecte sigilate în cancelaria primărie! acestei comuni şi la sub-prefectura de Copou Turia din Tărguşorul Ţiganaş, lemnele vor fi uscate şi transportate în localitatea respectivă ale comunei. Amatorii sunt obligaţi a se confor- j ma disposiţiunelor art. 68 79 din le- ■ gea comptabilităţei generale al Sta- tului. R. 435 _ Primăria comunei Moineşti * jud. Iaşi No. 1877. La această comună ur- ! mează a se face reparaţiunile necesare localurilor de şcoli şi de primărie conform divizilor esistente în cancelaria acestei primării precum şi procurarea a 8 stănjin! lemne stejar, fag, carpăn, şi jugaştrii pentru încălzitul localurilor de şcoală şi primărie în iarna curentă 1896. Se aduce la cunoştinţa generală că în ziua de 25 August a. c. oara 12 dimineaţă în camera acestei primării are a se ţine licitaţie publică pentru darea în întreprindere a reparaţiunilor sus citate precum şi aprovizionarea lemnelor de foc pentru şcoli şi primărie prin care d-nii concurenţi sunt rugaţi ca în tratatele dile locul şi para sus indicate să se presinte cu garanţiile legale spre a lua parte la atare licitaţie cât priveşte despre deviz se poate vedea în toate dilele în camera acestei primării de la oara 8 dimineţă. R. 436 Primăria comunei Epureni jud. laş! No. 3403. Fiind că nici la terminul de 21 Iulie anul curent din cauza lipsei de concurenţi nu s’a putut efectua licitaţiunea pentru darea în antrepriză a confecţionărei a 20 bănci, o catedră, 1 tabelă, 2 dulapuri pentru arhivă, reparatul şi grijitul localurilor şcoalelor a primăriei şi procurarea uneltelor necesare la drumuri specificate mai detailat în publicaţiunele No. 2483 şi 3110 apărută în Gazeta de Iaşi No. 65 şi 76 din anul curent. Se publică al treilea termin pentru diua de 11 August viitor a. c. pentru darea în antrepriză a confecţionărei unor atari lucrări care se vor efectua în condiţiunile sus descrise şi a lămuririlor ce concurenţi pot lua în orice timp la acest oficiu. Prin urmare doritorii de a lua în antrepriză aceste lucrări sunt invitaţi a se prezenta la data sus descrisă spre a concura la licitaţie însoţiţi de garanţiunea necesară.