Gazeta de Iassi, ianuarie-martie 1898 (nr. 1-37)

1898-01-04 / nr. 1

mem! 4 Ianuarie 1898 A11GAZETA DE IASI B.C.U. »M EMINESCU 3 taiu şi la sud cu Th. Marinl loc răzăşie din care B^pPâjîul Th Mr cultivabil şi 30 prăjini pădure măruntă cu de nivele la locul numit Valea Teiului, la apus cu I. Popa şi I. Lazer, la nord cu C. Macarie şi la sud cu V. Sandu Popa, mobile sunt situate în comuna Scorţenî. Conform jurnalului închiet de acest trib, sub No. 9095 urmând a se expropria silnic după documente şi stăpânirea de faţă spre îndestularea statului cu suma de lei 029 ce are a lua de la numitul Sandu Popa din arenzi şi regulându-se pentru asemenea fiint a se ţine licitaţie publică în camera şedinţelor acestui tribunal în duct de 3 Februarie anul 1898, oarele 12 amiază-zi. Se face cunoscut concurenţilor cari se vor conforma art. 542, pr. civilă. Se somează pe toţi acei ce ar pretinde vreun drept de proprietate, uzufruct, servitute, chirie, privilegiu, hipotecă sau orice alt drept asupra imobilului pus in vindare ca mai înainte de adjudecare să se declare pretenţiunele lor la tribunal căci in urmă nu li se vor mai ţine în samă. Asupra acestui imobil sarcini sunt: nu No. 38648. Imobilul din corn. Scorţeni plasa Taslău de sus, judeţul Bacău, proprietate a d-lui Cost. Stamate de profesiune agricolă domiciliat In corn. Scorţeni care imobil după procesul-verbal închiet de perceptorul circ. 22 comunicat de dl. Casier General cu adresa No. 3614 din 18 Martie 1895 este precum urmează : 100 prăjini pământ răzăşie veche megieşită pe din sus şi pe din jos cu pământul lui Iancu Stamate din corn. Scorţenî, la apus cu albia Taslăului Mare care pământ se află pe teritorul corn. Scorţenî, hotarul Budeşti şi Fărţiganul Bătrânii mici. Conform jurnalului închiet de acest trib. sub No. 10935 urmând a se expropria silnic după documente şi stăpânirea de faţă spre îndestularea statului cu suma de lei 277 bani 10 ce are a lua de la numitul Const. Stamate din arenzi şi regulându-se pentru aseminea fiint a se ţine licitaţie publică în camera şedinţelor acestui tribunal in dina de 3 Februarie anul 1898 oarele 12 amiază-zi. Se face cunoscut concurenţilor cari se vor conforma art. 542. pr. civ. Totodată se somează pe toţi acei care vor pretinde vreun drept de proprietate, uzufruct, servitute, chirie, privilegiu, hipotecă, sau orice alt drept asupra bunului urmărit, ca înaintea zilei de adjudecaţiune să-şi arăte pretenţiunea la tribunal, căci din contrariu li se vor ţinea în samă. No. 37886. Imobilul din com. Geoseni plasa Bistriţa de Jos, judeţul Bacău, proprietate a d-lui Constantin Ogariu de profesiune agricolă domiciliat în com. Geoseni care imobil după procesul-verbal închiet de percep, circ. 17 comunicat de dl. Administrator Funciar Bacău cu adresa No. 11115 din 27 Mai 1897, este precum urmează : 1) 17 arii 90 centi arii siliște cu o casă de bârne; 2) 17 arii 90 centi aril loc arabil; 3) 53 arii 70 centi arii idem în Prundișul mare : 4) 32 arii 22 centi arii loc viran de sulfat ; 5) 32 arii 22 centi arii fănaţ in balta lui Hârjan ; 6) 8 arii 95 centi arii fănaţ in balta nouă; 7) 35 arii 80 centi arii I loc arabil pe dealul Fisaitului şi 8) 32 arii 22 centi arii loc arabil la via bătrână. Toate aceste imobile sunt după legea rurală din 1864 şi urmează a se vinde pentru îndestularea statului. Conform jurnalului închiet de acest trib, sub No. 9931 urmând a se expropria silnic după documente şi stăpânirea de faţă spre îndestularea statului cu suma de lei 136 bani 59 ce are a lua de la numitul Constantin Ogariu din Funciar zecimect. şi regulându-se pentru aseminea fiint a se ţine licitaţie publică în camera şedinţelor acestui tribunal in ziua de 5 Februarie anul 1898 oarele 12 amiază-zi. Se face cunoscut concurenţilor cari se vor conforma art. 542. pr. civilă. Totodată se somează pe toţi acei ce ar pretinde vreun drept de proprietate, uzufruct, servitute, chirie, privilegiu, ipotecă sau orice alt drept asupra imobilului urmărit ca mai înainte de adjudecare să se presinte la acest trib, spre aşi arata pretenţiunile lor căci în urmă nu li se vor mai ţinea în samă. Asupra acestui imobil sarcini nu sunt. No. 38644. Imobilul din comuna Bacău plasa Bistr. de jos judeţul Bacău, proprietate a d-1 Gh. Drăguşanu de profesiune liber domiciliat in com. Bacău care imobile după procesulverbal închiet de percep, circ. 1 Bacău comunicat de d-l Casier g-1 Bacău cu adresa No. 6109 din 23 Mai 1890, este precum urmează : 1) Una casă acoperită cu draniță, compusă din 2 camere și una şură cu bucătărie de scânduri, cu fântână în ogradă, la poartă cu locul ei în care se află situată în strada Tirului No. 62 urba Bacău, împrejmuită cu zaplaz de scânduri a cărui faţă, cu poarta se megieşeşte la răsărit cu strada, faţa este în lăţime de 14 m. 50 c. m. în partea despre apus este fundul locului megieşit cu imaşul oraşului Bacău In fund este lăţime de 12 m. 27 c. m. la partea despre meaza-zi, se megieşeşte cu d-l Al. Danculea, la partea despre viează-noapte cu locul lui AL Lăzărescu, şi în lungime de 13 m. 591 c. m. în grădină sunt perji, gută, vişini, 2 răchiţe şi un plop în total 93 pomi. Conform jurnalului închiet de acest trib. sub No. 9392 urmând a se ex- propria silnic după documente şi stăpânirea de faţă spre îndestularea Statului cu suma de lei 16371 bani 44 ce are a lua de la numitul Gheorghe Drăguşeanu din contribuţii nejustificateca fost perceptor, şi iugurându-se pentru asemenea fiint a se ţine licitaţie publică în camera şedinţelor acestui tribunal în ziua de 3 Februarie anul 1898, oarele 12 amiazăzi. Se face cunoscut concurenţilor cari se vor conforma art. 542, proc. civilă. Totodată să somează pe toţi acei ce ar pretinde vreun drept de proprietate, uzufruct, servitute, chirie privilegiu, hipotecă sau orice alt drept asupra imobilului urmărit ca mai înainte de adjudecare să se presinte la acest tribunal spre aşi arata pretenţiunele lor căci în urmă nu li se vor mai ţinea în sumă. Asupra acestui imobil sarcini sunt: Inscripţiunea No. 27 din 25 Februarie 1888, pe suma de 5287 lei, şi bani 50. No. 38654. Imobilul din comuna Răcătâu plasa Bistr. de jos județul Bacău, proprietate a d-lui D-che Alexa, de profesiune agricolă domiciliat în com. Răcătău care imobil după procesul-verbal închiet de percep, circ. 17 comunicat de d-l Casier g-1 Bacău cu adresa No. 9916 din 6 Iunie 1895, este precum urmează: 1) 8 stânjini pământ arabil, din apa Răcătău până hotarul lui Pascal, megieşindu-se pe din sus cu St. Ursache şi Maranda Aftodor, şi la mează-zi cu V. Hango ; 2) Una pivniţă de bârne acoperită cu stul, pe deasupra un coşciug; 3) Una casă de bârne acoperită cu draniţă şi o silişte de 12 prăjini în secţia Recia; 4) Un şopron de inele acoperit cu stub şi pae ; 5) Cinci stânjini pământ arabil şi buciag cu hotarul Pălăşeşti, la mează-noapte cu Gh. D. Tache aceste imobile sunt răzăşie veche. Conform jurnalului închiet de acest trib, sub No. 10336 urmând a se expropria silnic după documente şi stăpânirea de faţă spre îndestularea Statului cu suma de lei 204 bani 69 ce are a lua de la numitul Dumitrache Alexa din căi funciare, şi regulânduse pentru aseminea fiint a se ţine lici- I surra acestui imobil sarcini nu