Gazeta de Iassi, aprilie-iunie 1898 (nr. 38-73)

1898-06-10 / nr. 65

612 GAZETA DE IAŞI 10 Iunie 1898 nerea licitaţiune! pentru ziua de 12 ale viitoarei luni iulie a. c. şi invită pe amatori ca în aratata zi să se prezinte cu garanţie în regulă de 5 la sută asupra seninilor stabilite prin buget pentru facerea unor asemenea lucrări aprovizionări spre a pute con- 'acura. Condiţiunele pretinse de art. 68 — 179 din legea comptabilităţei generale a Statului sunt aplicabile şi la asemenea licitaţiune. C. 9014 Primăria comunei Tg. Frumos jud. Iaşi No. 1247. Se publică spre cunoştinţa generală că în ziua de 6 Iulie viitor a. c. urmează a se ţine licitaţie publică orală în camera acestei priimării de la oarele 2 — 4 p. m. pentru darea în întreprindere a aprovizionărei acestei comuni cu 436 metri cubice lemne, necesare pentru încălzitul localurilor pendinte de comună pe iarna anului 1898—1899 după condiţiunele votate de Consiliul comunal în şedinţa ordinară din 15 Mai, a. c. prin închierea No. 33 şi care se pot observa de amatori în orice zi şi oară la grefa primăriei în lăuntrul termenului citat mai sus. Totodată concurenţii se vor conforma dispoziţiunelor prevăzute prin art. 68 — 79 din legea asupra comptabilitaţei publice care sunt aplicabile la licitaţiune. Garanţia provizoră este de 5 la sută din valoarea totală a lemnelor, şi concurenţii pentru a fi admişi la licitaţiune trebue mai întăi să depună această garanţie. C. 9016 No. 1248. Se publică spre cunoştinţa generală că în ziua de 7 Iulie viitor a. c. urmează a se ţine licitaţie publică orală în camera acestei primării de la oarele 2 — 4 p. m. pentru darea în întreprindere a aprovizionărei comenzei Pompierilor cu furajul nece-sar întreţinere l a 15 cal pe timp de 1 un an începător de la 1 Septembrie 1898, în cantităţile următoare: 40,000 chilograme fin, 22,000 chilograme paie de grîu, şi 15,000 chilograme grăunţe, din care 7500 chilograme orz, şi 7500 chilograme ovăz. In condiţiunele votate de Consiliul comunal în şedinţa ordinară din 15 Mai, a. c. prin închierea No. 32 şi , care se pot observa de amatori în ori- ce zi şi oară la grefa primăriei, în lăuntrul termenului citat mai sus. Totodată concurenţii se vor conforma disposiţiunelor prevăzute prin art. 68—79 din legea asupra compta- ■ bilităţei publice care sunt aplicabile la licitaţiune. Garanţia provizoră este de 5 la sută din valoarea totală a furajului şi concurenţii pentru a fi admişi la licitaţiune trebue mai întăi să depună această garanţie. C. 9015 Primăria comunei Copou jud. Iaşi No. 1610. Fiind că în intervalul de 6 luni prevăzut de art. 48 din legea poliţiei rurale nu s’au ivit păgubaşul unui bou declarat de pripas la această comună prin procesul-verbal No. 3612 din 14 Noembrie 1897, publicat şi prin Monitorul Oficial No. 197. Se publică vîndarea acelui bou a cărei licitaţie s’au fixat a se ţine în ziua de luni 6 Iulie 1898 la reşedinţa plăşel târguşorul Ţiganaşi pe la oarele 12 din din presenţa d-lui Sub-Pre- Ifect respectiv. Amatorii de a putea concura trebue mai întăi să depue garanţiune cerută de lege. C. 9058 | Primăria comunei Cârniceni jud. Iaşi No. 526. Domnul Th. Ilievici, din comuna Tăuteşti prin petiţiunea dată acestui oficiu înregistrată la No. 499 face cunoscut că cu începere de la 1 Aprilie viitor a. c. voeşte a deschide un stabiliment de crâşmă în această comună comuna Probota casa obştiei. Subscrisul prin aceasta roagă pe toate autorităţile şi pe toţi cei ce cu- nosc pe numitul că au fost condamnate pentru omor, furt, înșălăciune, abuz de încredere fals în acte publice sau private și în fine la vreun fapt infamant săi denunșe acestui oficiu până în 60 zile. P. 8084 Primăria comunei Corlăteni jud. Dorohoi, No. 702. Se publică aflarea proprietarului unui bou la păr hulub coarnele greblişe potrivite, fără alte semne care găsindu-se fără însuşirile cuvenite la individul Gheorghe Dutcă, şi dovedindu-se a fi de furat, s’a declarat de pripas in această comună. C. 9013 PUBUCAŢII JUDECĂTOREŞTI Curtea de Apel din laşi secţia 2-a No. 4383. Inculp. Mateas Rajek, cu domiciliul necunoscut, în virtutea art. 204 din procedura penală este citat a se presenta în persoană înaintea secţiunei 2-a a Curţei de Apel din Palatul Administrativ etajul de sus, la 20 a lunei Iunie anul 1898, Marele Ildin zi, când are a se judeca procesul corecţional privitor pe el pentru vagabondaj. R. 9003 Tribunalul jud. Iaşi secţia 1-a Sub-preşedinţa D-lui M. Vidraşcu Prim Preşedinte; D-l Al. Gane membru de şedinţă. Şedinţa din 27 Aprilie 1898. Sentinţa No. 158. Astăzi fiind terminul pentru validarea sechestrului aplicat pe veniturile imobilului def. C. Alcaz, aplicat în pretenţia d-nei Elena Pralea, User Feltz şi Maria Jipa, pentru nişte bani ce au a lua de la D-l Căpitan C. Alcaz, şi procedura fiind complectă, la apelul nominal s-a presentat D-na Maria Jipa, şi soţul seu cu D-l avocat Longinescu, D-na Elena Pralea şi User Feltz în persoană, lipsind d-l Căpitan C. Alcaz. După cetirea lucrărilor. Domnul avocat Longinescu, din partea D-nei Maria Jipa au cerut validarea sechestrului, pe venituri aplicat, de tribunal pănă la concurenţa sumei de 1000 lei, cu procentele şi cheltuelele prevăzute în actele presentate, plus cheltueli de judecată în instanţă de astăzi. D-na Elena Pralea presintă şi d-sa mai multe acte, şi cere validarea sechestrului, pănă la concurenţa sumei ce i se cuvine sale de 1026 lei, cu cheltuelile şi procentele prevăzute în acte plus cheltueli de judecată. D-l User Feltz au cerut şi d-sa validarea sechestrului pănă la concurenţa sumei ce i se cuvine de 1120 lei, cu procentele şi cheltuelile prevăzute în actele presentate plus cheltueli de judecată. Tribunalul deliberînd, şi Având în vedere cererea făcută de câtră D-na Maria Jipa, şi User Feltz de a se aplica un sechestru pe veniturile imobilului rămas pe urma def. C. Alcaz situat în Iaşi strada Sft. Sava dispărţirea 3-a, precum şi intervenţia făcută la acest sechestru de câtră D-na Elena Pralea, pănă la concurența sumelor de bani ce d-lor au a lua de la Căpitan C. Alcaz în basa actelor presentate, consistând în hotărîrea definitive și învestite cu formula executorie. Având în vedere că tribunalul prin jurnalul No. 1358 din 28 Martie 1897, anexat la dosarul cause, a ordonat înfiinţarea unui sechestru pe veniturile imobilului menționat numind girante pe D-l avocat C. M. I. Miclescu. Având in vedere că titlurile pe care reclamanţii îşi bazează acţiunea lor