Gazeta de Sud, octombrie 2011 (Anul 17, nr. 5056-5081)

2011-10-28 / nr. 5079

EVENIMENT Vineri, 28 octombrie 2011 • Gazeta de Sud Hoți prinși de polițiștii vâlceni O grupare infracțională care opera în județele Vâlcea, Dolj și Olt a fost destructurată de polițiștii vâlceni, alături de procurori ai Parchetului de pe lângă Judecătoria Vâlcea. Procurorii efectuează cercetări într-o cauză ce are ca obiect săvârșirea a 16 fapte de furt calificat de către o grupare ce acționează pe raza județului Vâlcea, potrivit unui comunicat remis ieri AGERPRES. Sub coordonarea procurorilor, polițiști de investigații criminale din cadrul Poliției Râmnicu Vâlcea au efectuat miercuri mai multe percheziții în județele Dolj și Olt, în vederea depistării și probării activității infracționale a membrilor acestei grupări. Din cercetările efectuate până în prezent, a reieșit faptul că aceștia au comis, în perioada 1-25 mai, mai multe furturi din societăți comerciale, în special de pe raza municipiului Râmnicu Vâlcea, creându-se în acest mod un prejudiciu de aproximativ 80.000 de lei. Ca mod de operare, aceștia pătrundeau în sediile unor societăți comerciale atunci când acestea nu erau deschise publicului, prin forțarea ferestrelor ori sistemelor de asigurare a ușilor de acces, și sustrăgeau aparatură electronică (televizoare LCD, Plasmă, laptopuri), obiecte de îmbrăcăminte, produse cosmetice profesionale, produse alimentare. O parte din bunurile sustrase erau comercializate, în general, prin intermediul unor rețele de vânzare online, sub prețul real, imediat după comiterea furturilor, în urma perchezițiilor efectuate, au fost identificate o parte din bunurile sustrase, mai multe bancnote falsificate, precum și alte bunuri susceptibile a proveni din săvârșirea de infracțiuni. S-a dispus reținerea învinuiților Loghin Emanuel Marian și Popescu Dan Iulian pentru 24 de ore, iar ieri s-a dispus punerea în mișcare a acțiunii penale față de aceștia, procurorii solicitând instanței de judecată emiterea unor mandate de arestare preventivă pe numele lor. . AGERPRES SE SCUMPESC REPARAȚIILE AUTO Tarifele reparațiilor auto vor crește, tot mai mulți șoferi își vor duce mașinile în service-urile clandestine și multe ateliere care funcționează legal se vor închide fiindcă RAR a decis majorarea taxelor de autorizare a service-urilor auto, consideră ASSAI, asociația care apără interesele acestora. Șofer băut, accident mortal Aldezir Marin aldezir.marin@gds.ro Un bărbat și-a pierdut viața și alți trei au fost răniți miercuri seară, în localitatea doljeană Drănic, după ce șoferul mașinii în care se aflau, băut fiind, a apăsat prea tare pedala de accelerație și s-a răsturnat în afara drumului. Polițiștii Serviciului Rutier Dolj au precizat că, miercuri seară, în jurul orei 21.00, Cosmin Falcoe, de 23 de ani, din Drănic, în timp ce conducea un autoturism Alfa Romeo înmatriculat în Italia, pe DJ 561, într-o curbă a pierdut controlul direcției și s-a răsturnat, după care a rupt mai mulți copaci de pe marginea drumului și a lovit gardul de beton al unei gospodării. Mașina condusă de Falcoe s-a oprit cu roțile în sus, iar în urma accidentului pasagerul de pe locul din dreapta-față, Robert Falcoe, de 31 de ani, fratele șoferului, a murit pe loc. Alt pasager din autoturism, Virgil Zamfir, de 29 de ani, a fost rănit grav, iar alți doi pasageri - Costinel Nuțică, de 19 ani, și Smarand Stănescu, de 42 de ani, toți din comuna Drănic, au fost răniți ușor; în schimb, șoferul a scăpat cu câteva zgârieturi. Răniții au fost scoși de pompieri din mașina răsturnată, iar primele îngrijiri leau fost acordate de echipajul SMURD solicitat la fața locului. Polițiștii au precizat că șoferul mașinii, care are permis categoria „B" din 2010, a fost testat cu etilotestul, aparatul indicând o alcoolemie de 0,60 miligrame/litru alcool în aerul expirat, motiv pentru care a fost și el dus la spital, unde i-au fost recoltate probe de sânge. în urma cercetărilor făcute de ofițerii de la Rutieră s-a stabilit că viteza excesivă cu care circula șoferul a fost cauza accidentului rutier. Cosmin Falcoe este cercetat acum pentru comiterea infracțiunilor de ucidere din culpă și conducere sub influența băuturilor alcoolice. A CRESCUT NUMĂRUL ACCIDENTELOR Statistica întocmită de IPJ Dolj arată că numărul accidentelor rutiere a crescut destul de mult în ultimele trei luni. Dacă în primele șase lui ale anului în curs au fost înregistrate 115 accidente rutier soldate cu 27 de morți, 10 persoane rănite grav și 41 rinute ușor, până la 1 octombri numărul accidentelor grave ajuns la 191, în iulie, augu și septembrie, pe drumuri din Dolj au mai decedat 2 de persoane, 68 au fost rănit grav și 46 ușor. Viteza ei vă rămâne principala uză producerii accidentelor rutiere grave în județul Dolj. v". Un bărbat a murit în urma accidentului produs de fratele său SOCIETATE COMERCIALA • efectuează lucrări de recoltat porumb. Dispune de combine CLASS SEXION și CASSE de ultimă generație! • cumpără: porumb - 550 lei/tonâ; floarea soarelui 1.250 lei/tonâ; grâu - 600 lei/tona; răpită 1.800 lei tonă ASIGURĂ TRANSPORT $1 PLATA PE LOC 0736/500.000 0723/072.702 Program manifestări artistice „Ziua Recoltei“ 29 Octombrie 2011 Piața Centrală Craiova 08.00 Deschiderea 09.00 Fanfara de la Teasc 09.15 Ansamblul „Alunelul“ Pielești 09.35 Ansamblul „Ion Șerban" Ișalnița 10.00 Ansamblul profesionist „Maria Tanase“ Craiova 11.30 Taraful de la „Iancu Jianu“ împreună cu următorii interpreți: - Emilia Ghinescu (11.30-12.00) - Neta Soare - Camelia Bălmău - Mirela Zisu - Vasile Ciobanu și alții. Consultații ORL la copii (cu plată și prin CAS Dolj) aparatura performantă ✓ medici profesioniști ✓ servicii medicale de calitate Program cabinet: 9.00 14.30, 16.00 -19.30, zilnic, luni-vineri. Telefon: 0722.605.661; Web: www.orlcraiova.ro Tamponare cu trei răniți Trei persoane au fost transportate la Spitalul de Urgență Craiova ieri după-amiază, în urma unui accident rutier provocat de o șoferiță care a ieșit din parcarea hipermarketului Metro și nu a acordat prioritate de trecere unui autoturism care circula regulamentar. Potrivit ofițerilor Biroului Rutier Craiova, Chevroletul Aveo cu numărul OT-76-ERM condus de Camelia Mirea, de 35 de ani, din orașul Balș, la ieșirea din parcarea hipermarketului Metro a fost lovit în plin de un Opel înmatriculat în Bulgaria, condus regulamentar pe Calea București către ieșirea din localitate de Virginei Crețu, de 34 de ani, tot din Balș, în urma impactului dintre cele două mașini, Chevroletul s-a oprit pe celălalt sens de mers. La fața locului au ajuns o ambulanță SMURD și alte două ambulanțe, care i-au transportat la Spitalul de Urgență Craiova pe cei doi șoferi, dar și pe pasagerul din Opel, Virgil Crețu, de 42 de ani, fratele șoferului. Oamenii legii au precizat că persoanele care au fost transportate la spital au suferit leziuni ușoare, care nu le-au pus viața în pericol. Din primele cercetări ale polițiștilor de la Rutieră s-a stabilit că responsabilă de producerea accidentului este șoferiță, care nu a acordat prioritatea trecere Opelului care circa regulamentar pe strada Caii București, ea fiind cerceta acum pentru vătămare corpirală din culpă. • Aldeziz Mar Trei persoane au fost rănite în urma accidentului produs în fața hipermarketului Metro din Craiova