Gazeta de Sud, august 2020 (Anul 26, nr. 7526-7546)

2020-08-19 / nr. 7538

SPORT Miercuri, 19 august 2020 ’Gazeta de Sud „U“ Craiova atacă sezonul cu noile echipamente Puma Oficialii Universității Craiova au prezentat, luni, noile echipamente de joc, marca Puma, pe care le vor îmbrăca alb-albaștrii în ediția de campionat 2020/2021. De asemenea, oficialii Științei au anunțat un alt sponsor important care va fi alături de echipă în acest sezon, și anume Sportisimo, unul dintre cei mai mari retailed de echipamente sportive din Europa Centrală și Europa de Est, cu peste 30 de magazine în România. Ei vor deveni oficial furnizorul Universității Craiova atât pentru prima echipă, cât și pentru centrul de copii și juniori ai Universității, parte La eveniment au luat Cătălin Caramazov, unul dintre oficialii Puma, Rareș Pop, manager Sportisimo, precum și președintele și managerul Universității Craiova, Sorin Cârțu și Marcel Popescu. Toți cei prezenți au vorbit la superlativ despre noile complotiri sportive, dar și despre viitoarele bătălii de pe plan intern și internațional. „Am studiat foarte bine piața din România, dar la Craiova am găsit cele mai bune ingrediente pentru performanță, începând de la jucători foarte talentați, până la management. Se vede, totodată, că în Oltenia, echipa are sprijin imens din partea suporterilor, iar acest lucru ne-a încântat. Fiecare echipă are modele personalizate. Universitatea a ales cel mai performant echipament pe care noi îl avem în momentul de față”, a spus Cătălin Caramazov, oficialul Puma. „Sportisimo este unul dintre cei mai mari retaileri de sport din estul și centrul Europei, iar împreună cu colegii de la Puma am intrat în acest parteneriat, cu sperața întrajutorării atât a orașului Craiova, cât și a clubului Universitatea” a adăugat managerul Sportisimo, Rareș Pop. „TREBUIE SĂ NE PUNEM ÎN OBIECTIV CÂȘTIGAREA TUTUROR TROFEELOR” Președintele Universității Craiova a vorbit și despre noul campionat, care va debuta în acest weekend, dar și despre obiectivele șiferințele Științei din acest sezon. De asemenea, acesta este încântat de noua colaborare cu Puma și consideră că în acest an Știința se poate lupta pentru toate trofeele puse în joc în România: „într-adevăr, ceea ce ni se întâmplă astăzi este un lucru extrem de important pentru evoluția clubului nostru. Este un parteneriat de top, unul maxim. Sunt multe de spus despre un asemenea tip de echipament și sperăm ca aceste tricouri să fie de campioni. Pot spune că eu sunt un admirator mare al acestei mărci, în primul meu meci pe care l-am jucat pentru Universitatea Craiova am fost încălțat în ghete Puma. Sperăm de acum înainte să obținem rezultate mult mai bune decât cele înregistrate până în prezent. Rog suporterii ca și în campionatul acesta să fie alături de noi și să susțină în limitele posibilităților ceea ce facem. Vrem să ne bucurăm împreună de rezultatul final. Băieții trebuie să își dea restart, să nu se mai gândească la campionatul trecut, la ce a fost și la ceea ce s-a întâmplat în ultima etapă. Anul a fost unul bun, cu excepția ultimului joc. Am vrea să repetăm parcursul bun din sezonul trecut, iar la final să ne luptăm pentru câștigarea campionatului. Nu ar trebui să fim atât de supărați cu locul doi, pentru că este cea mai bună performanță a noastră, iar performanțele sunt făcute ca să fie depășite. Prin mișcările pe care le-am făcut până acum, cu transferurile celor trei jucători, consider că putem obține performanțe remarcabile. Trebuie să ne punem în obiectiv câștigarea tuturor trofeelor din România, pentru că de aceea ne antrenăm și muncim zi de zi”, a spus Sorin Cârțu. CFR Și FCSB. PRINCIPALELE CONTRACANDIDATE La fel ca în ultimii ani, CFR Cluj și FCSB par principalele contracandidate ale Universității Craiova la titlul de campioană. Același lucru consideră și președintele grupării din Bănie, care știe că, pentru a-și îndeplini obiectivul, alb-albaștrii nu mai au voie să facă pași greșiți cu formațiile modeste din Liga 1. „Ar trebui să procedăm și noi la fel ca cei din Spania sau Italia, în momentul în care apare un caz de coronavirus, acea persoană nu mai intră pe teren, iar cei negativi să joace. Campionatul trebuie să meargă mai departe. Cu siguranță și în acest sezon ne vom lupta la titlu cu cele două echipe care s-au menținut în frunte în fiecare an, CFR și FCSB, dar mai pot apărea și altele, cu toate că nu cred că ar avea puterea să se lupte pentru campionat până în ultima etapă. Nu știu cum ne vor judeca celelalte formații, dar noi trebuie să plecăm la drum încă din prima etapă cu gândul la îndeplinirea obiectivului, și anume să luăm titul de campioană. Apoi, când începe Cupa, să ne axăm și pe ea. Noi trebuie să nu mai facem aceleași greșeli de anul trecut, când am pierdut puncte cu echipe care,în mod normal, ar fi trebuit să retrogradeze la finalul sezonului trecut” a adăugat Sorin Cârțu. Marcel Popescu, managerul Universității Craiova, a vorbit despre deciziile ciudate care s-au luat înainte de finala campionatului trecut, ca meciul cu Astra să nu se mai dispute, iar duelul cu CFR să se decidă la penaltiuri, după caz. Acesta este de părere că, dacă nu ar fi fost toate acele cazuri de Covid la CFR și Astra, Universitatea ar fi fost campioană. „Campionatul este programat să înceapă la sfârșitul săptămânii. Dacă dai de fiecare dată la vreo doi jucători câte 14 zile de carantină, campionatul nu se termină nici în doi-trei ani. Există premisa unor jocuri murdare, unor interpretări. Campionatul trecut nu s-a încheiat așa cum se invoca, pe teren, el doar s-a încheiat. Nu mai are rost să ne întoarcem în timp, cursa a fost oprită în momentul în care Universitatea țâșnise în câștigătoare. Dacă nu ar fi fost toate aceste probleme cu jucători infectați, Craiova ar fi fost campioană. Am avut și noi problemele noastre, pentru că, în comparație cu sezonul în care antrenor a fost Devis Mangia, am arătat lipsă de continuitate la nivelul băncii tehnice, iar acest lucru s-a simțit. Am crezut în toți antrenorii puși, le mulțumesc pentru ce au făcut aici, iar acum, cu Bergodi, sunt sigur că Universitatea va avea un cuvânt greu de spus”, a declarat Marcel Popescu. Managerul Științei a înaintat și discuțiile privind campionatul proaspăt închiat și s-a arătat încrezător in viitorul Universității. „Ne pregătim de startul unui nou campionat, la doar două săptămâni distanță de la încheierea sezonului precedent. Campionatul începe cu un nou sponsor tehnic, de notorietate mondială, Puma. Va fi un parteneriat de durată nelimitată. Am găsit ușa deschisă și o înțelegere deplină în acest proiect de viitor cu producătorul de echipament Puma și sperăm ca, odată cu această schimbare, să facem trecerea la un nivel superior, la toate eșaloanele sportive. La ultima prezență am lăsat un gust amar, dar mereu se învață din greșeli. Important este să nu le repetăm și, cu pași mărunți, dar siguri, să aducem performanță în club”, a încheiat managerul Universității; în prima etapă din noul campionat, alb-albaștrii vor întâlni formația Sepsi Sf. Gheorghe, în deplasare. Meciul va avea loc sâmbăta aceasta, de la ora 18.00. Pagină realizată de Tiberiu Cocora MARCEL POPESCU: „DACĂ NU AR FI FOST PROBLEMELE CU JUCĂTORII INFECTAȚI, CRAIOVA AR FI FOST CAMPIOANĂ”