Gazeta Sporturilor, octombrie 1935 (nr. 1828-1858)

1935-10-01 / nr. 1828

GAZETA SPORTURILOR Cum a decurs jocul Și acum să facem o narațiune a fazelor jocului. Echipele apar pe teren în următoarele formații: JUVENTUS: Creteanu, Vogi, Dragomirescu, Petrescu, Miscoltz, Brandabura, Maior II, Korony, Zainescu, Palmer, De Vittor. CAO: David, Barta, Krausz, Juhasz, Feuerstein, Sarkadi, Sikn Spielman, Borbil, Mosco, Cociș. Foarte animat de la început, jocul nu dă vreun indiciu pentru alegerea învingătorului. Juventus cu o înaintare care nu încearcă nimic inutil, el merge drept spre țintă, atacă pare-se cu mai multă convingere, spre ghinionul cuplului Barta-Sarkadi care muncește din greu. Dar după câteva minute de dominare juventistă, orădenii își revin și grație câtorva curse ale lui Cociș (ori foarte în vervă) sunt adesea periculoși. Tot Cociș este acela care determină marcarea primului punct. In minutul 15 pierde pe drum pe Petrescu și apoi pe Yogi, centrează lung și înapoi, iar Szika, noul extrem dreapta al orădenilor reia direct și fără speranțe pentru Creteanu. Jocul se îndârjește, dar se egalează. Juventiștii sunt totuși parecă mai periculoși în atac. In minutul 30, la un corner, o învălmășea roOTBALL Juventus a învins C. A. 0. CU 3-2 (1-1) CFR a dispus de România cu 4-1 (1-0) un rezultat perfect normal. Juventus a găsit cea mai bună manieră de joc, In timp ce 0.0. hand capat de lipsa lui Bodola, a fost ineficace iarăși . Până când, nu. Până când vom reuși să ne lămurim cu totii o problemă foarte actuală — iarăși deci nu vom respecta clișeul obișnuit al unei cronici de match, pentru a ne cufunda (cu curaj, dar cu puține speranțe...) în bârlogul întunecos al unei chestiuni care a deschis și, mai ales, va deschide de acum înainte, interminabile semne de mirare. Nu e așa? Cine, care din cei 6—7 aii spectatori ai matchului Juventus — CAO n’a exclamat ori: «Uite, domnule, ce surpriză!..» Fără îndoială, au fost destui cari au pronosticat victoria Juventusului. Cari au făcut prinsori pe șansele Juventusului. Ce anume argumente i-a îndemnat însă pe aceștia? Criteriul sportiv — comparația între două valori? Nu, hotărât nu. Ci o impresie oarecare, inspirația, respectul... tradiției. Nu vom respecta de data aceasta «șablonul». Nu vom califica drept o surpriză victoria Juventusului. Nu o vom denumi «senzaționala victorie a roș-albaștrilor». Nu. Pentru că victoria nu e senzațională. E chiar ingrată. Juventus Putea câștiga. TREBUIA să câștige, la o diferență mai mare. Surpriză? De ce? Juventus a fost era superior lui CAO. E nepermis aceasta? Surpriza a fost matchul din primăvara trecută când Juventus — cu o «echipă» (ghilimelele înlocuesc calificativele) — a învins pe un C. A. O. superior. Dareli? A fost rezultatul în dezacord cu jocul? A fost scorul anormal? Poate susține cineva aceasta?... Și atunci?.» ** Divizia națională abia de anul acesta încearcă să-și apropie scopul pentru care a fost creiată, acum abia începe să-și justifice rostul. Emulația va fi cu atât mai mare cu cât echipele în luptă vor fi mai apropiate ca valoare. Echipele vor fi totdeauna atente și la fel pregătite oricare va fi adversarul. Iar marea masă se va pasiona cu cât anticipațiile vor fi mai grele. Anul acesta, —începând de anul acesta — echipele și-au egalat în mare măsură valoarea. Negoțul de jucători pe de o parte și promovarea unei generații de jucători tineri de altă parte, au contribuit la această egalizare a forțelor. Evident, apropierea nu e perfect simetrică. Mai avem încă echipe mai bune și altele mai slabe. Dar e foarte normal ca echipele mai slabe să învingă pe cele mai bune. Rezultatul Juventus — CAO e perfect normal deci. Ce e însă cu totul anormal este ca (un exemplu) Ripensia să cedeze cu 2—5 Venusului și apoi să învingă cu 6—1 pe Chinezul, care la rândul lui a învins cu 2—0 pe Unirea Tricolor. Asta nu mai e normal nu mai e firesc, nu e câtuși de de puțin logic. Și atunci?.» * Atunci, e probabil că în afară de faptul îmbucurător că echipele diviziei și-au egalat forțele, mai este și altceva, ceva neplăcut care lucrează — ca să zicem așa — mult și aduce surprizele. Surprize sunt, incontestabil, peste tot, In orice țară și în orice competiție. Chiar în faimoasele campionate ale Angliei și Italiei, cu echipe atât de egal proporționate. La noi însă, surprizele se repetă și se întrec în senzațional de la Duminică la Duminică. Ceia ce este de acum o stare de fapte, cu înlănțuire. Cu fir conducător. Ce anume stare de fapte conduce aci?... Să ne raportăm la matchul Juventus — CAO care ne-a trezit aceste gânduri. Juventus a câștigat Pentru că a fost mai bun. (Era necesară această afirmație, pentru că sunt cazuri când câștigă o echipă care n’a fost mai bună...). A fost însă întâmplător mai bun, întâmplător, pentru că altădată poate fi CAO mai bun; întâmplător. Pentru că eri Juventus a jucat după metoda care-i convine cel mai mult. A uzat de cea mai bună metodă. A uzat înSĂ ÎNTÂMPLĂTOR, pentrucă așa au fost împrejurările, pentru că așa a dictat intuiția jucătorilor. NU FIINDCĂ ȘI-A PROPUS ACEASTA METODA. Noi n’avem nici o echipă care să joace după o metodă anume, aceea care-i convine mai bine. Noi nu avem echipe capabile să se repete de la o Duminică la alta. Noi nu avem echipe care să practice footballul după un stil al lor personal. Câte echipe tot atâtea stiluri de joc. Câte matchuri, tot atâtea modificări de stil. O echipă trebuie să aibe, să conteze Pe un stil al său personal. Și doar tactica să și-o schimbe după circumstanță. Fomațiile noastre — cu rarisime excepțiuni — nu au alură proprie. Ele fac marele păcat că nu încearcă să-și impună jocul ci îl adaptează adversarului. E o manieră convenabil mai unei echipe mari. Mr.,dar nu,mai convenabil este însă pentru o echipă să nu-și schimbe stilul. Să-și creeze unul, cel mai adaptabil însușirilor jucătorilor și să-l păstreze. Va pierde sau va câștiga în compania echipelor din categorie. Dar niciodată nu va simți dușul rece al unei «surprize». Iată deci de unde Provin surprizele. Iată explicația acestor din ce în ce mai repetate și mai gogonate paradoxuri în rezultatele duminicale. Avem defecte principale. Avem lipsuri în chiar esența acestui joc căruia englezii nu-i spun niciodată football, ci «FOOTBALL ASSOCIATE» * Emi, Juventus — repetăm: ABSOLUT ÎNTÂMPLĂTOR — a adoptat o metodă, cea mai bună și cea convenabilă însușirilor jucătorilor săi. Nu e o simplă coincidență. Rezultatele favorabile le-a obținut numai când a întrebuințat aceiași manieră de joc, când a dat curs liber STILULUI SAU PERSONAL (căci echipele noastre au început să aibe un stil personal, vag, misterios, dar existent, însă îl acoperă, il schimbă de la match la match. Care trebuie să fie stilul cel mai convenabil Juventusului? Acela de el. Adică un joc energic, furibund de apărare, și acțiuni energice, furibunde, în atac. In total, joc energic, viguros, de consumare a adversarului. Cu oarecari vagi excepțiuni Juventus are o echipă de atleti. Ce este mai ușor pentru o astfel de echipă să joace așa cum ar trebui? Și de ce nu joacă ea totdeauna astfel? De ce? Pentru că Dumineca viitoare va încerca să joace cu rafinament, cu passe «savante». Pentru că — n’au învins ei pe «technicienii technicienilor?» — vor juca în maeștri... Și, poate, pentru că — așa e educația sportivă a footballiștilor noștri — jucătorii vor sărbători cu entuziasm și cu prelungire victoria de ori și nu-și vor menaja condiția fizică. Și Dumineca următoare, dacă Juventus va fi învins la scor, se va spune desigur: Ce surpriză!... * Dar CAO? CAO a invins Dumineca trecută pe Venus. Pe merit. A fost mai bun. Și eri a cedat Juventusului. Paradox? Nu ai rezultat normal. Fluctuație de formă firească în cadrele unui campionat greu, irositor. Așa va fi campionatul, întreg campionatul, atunci când echipele vor fi atins o siluetă personală și-și vor fi apropiat și mai sensibil valoarea. CAO și a făcut, într'adevăr, jocul obișnuit. Poate însă că având pe Bodola ar fi modificat rezultatul, ar fi fost mai bun decât Juventus. Ceia ce iarăși ar fi fost perfect normal, să Korony marchează, dar după ce arbitrul sancționase un «hands» al unui juventist. Astfel că Palmer (foarte exuberant dealtfel) și-a felicitat inutil coechiperul. Egalarea nu întârzie totuși. Câteva minute înainte de sfârșit tot la o învălmășeală, Korony marchează. După pauză, Juventus se precipită cu energie — «atac energic, furibund* — și in minutul 10, apărarea CAO-oului este străpunsă. O passa a lui Petrescu, o intervenție a lui Korony și Zăinescu marchează frumos. Iar după numai două minute, centrarea lui De Vittor și Palmero marchează un al treilea punct. In minutul 30, CAO reduce handicapul. O centrare lungă, lungă a lui Cocis ajunge la Szika, trage puternic și marchează. Acesta apoi imediat, o incursiune juventistă. Barta face hands în careu. Dragomirescu trage în bară și ocazia e ratată. In cele câteva minute câte au mai rămas Juventus știe să se apere și să mențină rezultatul. CUM AU JUCAT Juventus după cum am spus și mai sus, a jucat bine. Mai mult nu ar putea să i se ceară. Conducătorii ar trebui să facă doar un singur lucru. Să vegheze ca echipa să-și păstreze condiția fizică, să-l înlocuiască pe Zăinescu cu Stanciu (iar Korony să treacă în centru) și să meargă, cu capul sus, înainte. Jucătorii, fără excepție, s’au comportat peste așteptări. Chiar Vogi — în permanent declin — a fost om bun. O mențiune cu totul specială pentru Dragomirescu, în remarcabil progres de la zi la zi. Este un fundaș care ar trebui urmărit cu interes nu numai de conducătorii Juventusului. In linia de halfi, un reviriment la Petrescu și Brandabura, () iar în atac, foarte fericită introducerea lui De Vittor. |cr C. A. O. a avut cei mai buni oameni în Barta, Feuerstein și Cocis. Restul sub forma obișnuită. >* A arbitrat d. l. Vili* (Sibiu), care a înlocuit în ultimul moment pe arbitrul desemnat de comisiune: d. Klein Carol. D-sa sa achitat peste așteptări de misiunea sa grea, o misiune care credeam — și ne-am înșelat — că o să-l depășească. ION VORNIC Primul match de divizie națională A jucat înainte de amiază, s’a soldat cu victoria unei echipe bucureștene. Din dimineața, pe arena Venus, C. F. R. a dispus de România cu 4—1. A învins la trei puncte diferență un adversar periculos, un adversar care a făcut față situației și care, cu puțin noroc, ar fi fost capabil să obțină un rezultat mai onorabil. Scorul realizat de C. F. R. nu e însă viciat de diversele împrejurări cari au darul să denatureze realitatea. Cele patru puncte ale victoriei nu au fost marcate la întâmplare, nu au fost fructul unor națiuni izolate ei au ilustrat în mod firesc momente de evidentă superioritate tactică, momente când apărarea clujenilor, prea mult hărțuită, a pierdut pasul. Trebue subliniat acest adevăr, deoarece mulți din cei cari au asistat la match, influențați de aspectul general al jocului, aspect care nu a indicat o dominare a învingătorilor demnă de evaluat la trei puncte, au avut, poate, impresia că C.F.R.-ul a fost avantajat de șansă. O explicație în acest sens a rezultatului de eri constitue desigur eroarea cea mai reprobabilă. C. F. R. nu a avut șansă ci a știut să-și joace matchul. Nu e neapărat nevoe să-ți surclasezi prin dominare teritorială adversarul pentru a justifica conformația unui scor. Sunt cazuri când echipe domină net și abia reușesc să cucerească victoria. Eri, C. F. R.-ul nu a fost un unsprezece care și-a dominat — teritorial cel puțin — adversarul. In schimb, a fost superior în ceea ce privește tactica. Cum a ajuns să marcheze de patru ori, fără să aibă însă șansă, vom explicai mai la vale. ROMANIA Dacă C. F. R.-ul nu a învins ajutat de noroc, România a pierdut de maniera cunoscută, tocmai pentrucă nu a avut șansă. In niciun caz, așa cum s’au petrecut lucrurile, clujenii nu puteau învinge. C F R.-ul a fost mai bun. Dar, cu puțină șansă, reușeau un rezultat mai onorabil. Cedau la mai puțin de trei puncte. CÂND JOCI ATENT ȘI RATIONAL mai atent, mai rațional decât adversarul, nu există — în mod normal — posibilitatea să pierzi matchul. Am promis să explicăm de ce feroviarii au învins atât de net, deși nu au dominat prea evident și de ce scorul de 4—1 e absolut real. Toată această explicație poate fi rezumată în câteva cuvinte: C. F. R. nu a mai jucat indolent, și-a dozat eforturile, a adoptat o tactică inteligentă și a profitat prompt de toate slăbiciunile adversarului. Intre echipa care a cedat în fața Crișanei și aceea care a dispus de România, nu poate exista comparație. Eri, C. F. R.-ul nu a mai fost indolent. Și-a supravegheat acțiunile și atunci când se prezenta posibilitatea de a realiza ceva, nu a ezitat, nu a renunțat la ea în speranța că se va ivi alta mai favorabilă. Feroviarii au demonstrat ori că se pricep în domeniul tactic. Și-au dotat eforturile, adoptând la timp jocul defensiv, deslănțuind atacul atunci când vigilenta apărare a clujenilor se aștepta mai puțin la el. In plus, a profitat de momentele de derută, presând cu înverșunare, căutând să profite atât timp cât era util. Astfel se explică cum au marcat de patru ori într’un match care le-a opus un adversar periculos, decis și dur. Unde nu răzbesc posibilitățile de joc și forța fizică își face lesne drum, jocul rational. Iată un adevăr despre care C. F. R.-ul ne-a dovedit ori că are cunoștință. ROMANIA E UN ADVERSAR PERICULOS, DAR NU ARE LINIE INTERMEDIARA E și acesta un motiv pentru care clujenii au fost nevoiți să se plece in fata Sfartei. De multe ori destinul unui match poate fi fortat. Trebue însă să ști cum se realizează acest tur de forță și mai ales, să ai prilejul necesar pentru a izbuti. România pare să fi cunoscut modalitatea, dar i-au lipsit posibilitățile. Pe lângă alte lipsuri, a fost prost servită și de linia intermediară, care cu excepția lui Fărcășan, nu s'a prezentat bine pusă la punct. Or, fără mijlocași, e aproape imposibilă obținerea unui rezultat bun. Cu toate acestea, România e mult schimbată în bine. In momentul când își va revizui formația, va prezenta garanții de numeroase și valoroase victorii. Joacă în forță și destul de curat. CUM S’A MARCAT Jocul în general a lort echilibrat. Ambii adversari au luptat din răsputeri. C. F. R. cu mai multă judecată, România mai forte. In minutul 14, Georgescu primește de la Barbu, driblează pe Straja și împinge clar, la Cuedan. Ultimul oprește și dela 8 metri trage cu efect, pe jos, în stânga. Mascat, Munteanu II nu poate interveni. In minutul 55, Barbu marchează sub bară, din imediată apropiere. In minutul 58, Pop I demarează pe tușă intră în careu și jenat de Konrad trage în bară. In momentul 75 un fault pe linia de put e bătut de Pop I direct în goal, peste Konrad și Vintilă. In minutul 79, Buza centrează, Luca prinde și dela 14 metri trimite pe sus în colțul drept. In minutul 85, Straja luptează și Barbu care urmărise pasează lui Luca. Ultimul marchează sub bară. FORMAȚiILE C. F. R.: Konrad; Martin, Roșcule, Vintilă, Rășinari, Costea, Georgescu, Barbu, Luca, Cuedan, Buza , ROMANIA: Muntean II, Doci, Straja, Fărcășan, Muntean I, Borșa, Pop I, Feraru, Lázár, Felecan II, Căpușan. JUCĂTORII Konrad a prins câteva mingi dificile. Martin mai bine ca deobiceiu. Roșculeț foarte bun. Vintilă a muncit mult. La fel Rășinaru. Idem, Costea, Georgescu a fost bine marcat. Barbu a reintrat acceptabil. Foarte inimos, Luca. Cuedan nu e atacant. Buza șters. Muntean 11 cam nesigur. Deci, excelent și rutinat. Straja e lipsit de rutină. Fărcășan a activat admirabil. Muntean I nu s’a complăcut cu postul de mijlocaș centru. Borșa, slab. Pop I nu a existat pe extremă. Feraru bine intenționat. Lazăr, bun în prima repriză. Felecan II, nu are condiție fizică. Bun, Căpușan. *în D. Xifando a condus bine. C. Dem. De data aceasta, feroviarii au jucat atent. Uisprezecele de la Cluj e un adversar periculos. O linie intermediară care nu a făcut față situației. Cum au jucat. Cum s’a marcat Juventus și C. A. O. au contestat matchul de eri înaintea matchului de eli. Juventus și C. A. O au făcut contestații pe teme diferite. Juventus a făcut rezerve în privința calificării lui Szika, C. A. O. a contestat dreptul de joc al lui Micklessy, Juventus va retrage contestația, iar protestul făcut de C. A. O va fi judecat de C. C. N. în ședința de mâine seară. Un match cu peripeții Chinezul la egalitate cu Venus: 1-1 (0-1) Discutat intr'o atmosferă încărcată mitchul a avut un sfârșit dramatic. Arbitrul și câțiva jucători ai Venusului molestați de public TIMIȘOARA, 29.Prin telefon 5— Matchul disputat pe arena Banatul a constituit o partidă cu faze extrem de dramatice. Chinezul a vădit o formă de zile mari și Venus a trebuit să lupte din greu ca să termine la egalitate. In prima repriză, Venus atacă insistent și în minutul 21, la un corner bătut de Gruia, Petea Vâlcov deschide scorul. Până la pauză, Chinezul își revine și amenință serios poarta lui Iordăchescu. La reluare, Chinezul se arată din ce în ce mai periculos. Violeții sunt în câmpul advers, unde negrii se apără din răsputeri. In minutul 33, Chinezul obține o lovitură de colț. Tabac bate bine și Glasz transformă. In restul timpului timișorenii joacă într’un careu, dar nu mai pot marca. JUCĂTORII Chinezul a furnizat un match de zile mari. Venus nu a putut face mai mult în fața unei echipe deslănțuite. Chinezul s’a impus cu întreaga echipă. Linia de haifi formată din: Demetrovici, Zelenack și Nagy a constituit partea cea mai bună a echipei. Venus a excelat prin apărare unde Iordăchescu și Sfera au fost eroii. Voronețchi și Gruia au fost reduși la zero de haifii adverși. SCANDALUL La sfârșitul matchului, d. Teofil Moraru, conducătorul jocului a fost bătut de publicul spectator, care a fost nemulțumit de modul cum a condus jocul. Intervenind și câțiva jucători venusiști să aplaneze incidentul aceștia au fost molestați de public. Eisenbeisser a fost lovit serios. CHINEZUL: Eichler, Mathis, Kohl, Demetroviei, Zelenack I, Nagy, Szilard, Koenig. Glasz, Bajusz, Tabac. VENUS: Iordăchescu, Sfera, Albu Bărbulescu, Eisenbeisser, Constantinescu, Gruia, Sepi, Petea Vâlcov, Gavrilescu, Voronetchi, V. Zottu ECHIPELE Campionatul la Ploești PLOEȘTI, 29. (Prin telefon). — Campionatul districtual a programat următoarele matchuri: Venus (Câmpina) — Regele Carol II 2—1 (0—1). Gloria — Victoria 2—1 (1—1). Tricolor C. F. P. V. (rez.) —Victoria (rez.) 5—0 (8—0). Prahova (rez.) — Regele Carol II (rez.) 2—0 (1-0). S’a mai disputat și matchul Avocații Baroului Prahova — Arbitrii terminat cu rezultatul de 2—1 (1-1) în favoarea avocaților. Campionatul districtului Pitești PITEȘTI: 29, (Prin telefon). — Rezultatele înregistrate azi: Sportul Muncitoresc —. Venus (Târgoviște) 3—1 (2—1). Unirea Tricolor (C. Lung) — Sporting Pitești) 4—0 (2—0), Crișana-Unirea Tricolor 3-2 (1-2) Unirea Tricolor a pierdut în repriza doua ORADEA, 29. (Prin telefon). — 3.000 de spectatori au asistat azi la matchul divizionar între Crișana și Unirea Tricolor. Conform previziunilor generale matchul a însemnat o luptă dârză, între două echipe în bună formă. Bucureștenii au făcut o partidă frumoasă. Mai cu seamă in repriza primă, când au și avut ca rezultat scorul în favoarea lor. In repriza secundă însă, bucureștenii au slăbit alura, nemai putând tine pasul. Oboseala și-a spus cuvântul Crișana a jucat foare decis, mai cu seamă in repriza doua, când și-a întrecut adversarul. JOCUL Chiar în minutul 1, Sony Niculescu deschide scorul. UNIREA TRICOLOR-CRIȘANA 1-0 Crișana contra-atacă. Pe rând, Sucitulescu și Romanescu au ocazia să se releve. Un shot al lui Bogdan e apărat de Țuțuianu. In minutul 14 Szőke pasează lui Lengyel, iar acesta marchează. UNIREA TRICOLOR-CRIȘANA 11 AL /A!., Mabia 1 ■ ■ ■ Daranti nemeresc poarta. In minutul 44 Sony Niculescu trimite lui Bogdan, care marchează. UNIREA TRICOLOR-CRIȘANA 8—1 In repriza secundă Crișana atacă mai decis, în timp ce bucureștenii slăbesc. Chiar în minutul 11, Sarazli egalează situația. UNIREA TRICOLOR-CRIȘANA 2-1 O minge de la Szőke ajunge la Baratki, care driblează șase oameni. Hâdul eseu însă salvează. Crișana domină, și in minutul 40, Szőke aduce victoria echipei sale. CRIȘANA—UNIREA TRICOLOR II Dela Crișana s’au remarcat Baratki, Szőke și Țuțuianu, iar dela Unirea Tricolor Steinbach, Sony și Schileru. D. Bârsu a condus foarte bine următoarele formații: CRIȘANA, Țuțuianu, Szabó, Romanescu, Pintea, Fănescu, Bonațiu, Bocșa, Szőke, Baratki, Lengyel, Stetz. UNIREA TRICOLOR: P. Rădulescu, Sucitulescu, Iliescu, Cristescu, Steinbach, Ghermelie, Ionescu, Schileru, Sony Niculescu, Cârjan, Bogdan. AS * I • 1 Insa s’a loMilit pilii ! mint tara» n Mi (1-0) lin loc foarte dispute!. Au marcat: Ciolac și Dobay. 4000 de spectatori CLUJ 29 (Prin telefon). — Arena municipală a adăpostit astăzi 4000 de spectatori, cari au ținut să urmărească fazele acestei întâlniri. Jocul a satisfăcut complect publicul și a prilejuit o luptă din cele mai aprige Universitatea a furnizat un match foarte bun, dovedindu-se în câmp egală învingătorilor. Timișorenii au învins după ce au trebuit să se întrebuințeze în mod serios. Universitatea începe și Baciu în primele minute expediază pe lângă bară. Ripensia preia conducerea jocului și o serie de combinații Covaci- Bindea sunt stăvilite în ultimul moment de Borgea. In minutul 20, Orza comite un fault în careul de pedeapsă. Ciolac execută lovitura și RIPENSIA CONDUCE CU 1-0 Reacțiunea universitarilor se produce cu promptitudine. Baciu și Păunescu sunt de câteva ori în situație să egaleze, dar Bürger salvează. Repriza ia sfârșit fără ca scorul să poată fi modificat. După pauză, Ripensia forțează alura și domină pentru o bună parte din timp. «U» nu se lasă și i-i.,__________________ -----1 frumusețea. Zombory apără câteva lovituri dificile. Este rândul lui Șepci să se evidențieze. In minutul 40, Dobay profită de faptul că este nemarcat și se îndreaptă spre poarta adversă. Un shot formidabil, în stilul specific al lui Dobay aduce al doilea goal. CUM AU JUCAT Ripensia nu a fost mult mai bună decât Universitatea, care a constituit o adevărată revelație, dar victoria obținută a fost îndelung muncită. Cei mai buni au fost: Zombory, Burger, Cotormany, Gali, Covaci, și Bindea. Universitatea a avut cei mai buni oameni în: Șepci, Gaii, David, Borgea, Orza și Ploeșteanu. A condus d. Ceaureanu, următoarele echipe: RIPENSIA: Zombory, Bürger, Agner, Gali, Cotormany, Lakatos, Bindea, Covaci, Chiroiu, Ciolac, Dobay. UNIVERSITATEA: Sepci, Borgea, Orza, Gain, Selim, David, Năsturel, Draga, Păunescu, Ploeșteanu, Baciu. N. FOT. JOCUL Continuarea rubricii football in pag. Sa/de