Gazeta Sporturilor, iunie 1938 (nr. 2780-2809)

1938-06-10 / nr. 2789

2 Gala die poimâine seara 1 tampionul României la „«sirioasa samniil tea mai importantă tarta a tartari sale. „Voi a debuta pe ringul românesc printr’o categorică”, il declară Huat. Trei zile ne mai despart de noua gală pe care Municipiul București, o organizează pe Arena Venus. O nouă gală de proporțiuni uriașe și care nu este cu nimic mai prejos ca acea organizată Sâmbăta trecută tot pe arena din Splai. Organizatorii cari-și fac un punct de onoare din redresarea mișcării pugilistice ne prezintă de data aceasta un program cu patru matchuri internationale care va avea următorul aspect: " .Valentin Angelean — Dumitru Panaitescu Eugen Hunt — Ion Gorun Cheo Morejan — Ilie Petrescu, José Mico — Lucian Popescu. După cum se vede un porgram cu adevărat excepțional la reușita căruia concurează patru pugiliști străini de cea mai ridicată clasă. Vedeta galei: Angelmann—Panaitescu In fruntea programului matchal Valentin Angelmann—Dumitru Panaitescu. Francezul este în momentul de față campion al Europei la categoria muscă și fost până acum câtva timp deținător al titlului mondial al aceleiași categorii. Titlul suprem nu l-a pierdut prin luptă ci la masa verde. Congresul recent ținut la Roman ,la care au participat reprezentanți ai forurilor conducătoare ale pugilismului din întreaga lume a luat o serie de hotărîri importante privind reglementarea internațională a boxului și printre altele fixarea unor noui deținători ai titlurilor mondiale așa încât să împace pe toată lumea. Cât a reușit în această acțiune și dacă au fost desemnați campionii mondiali viitorului rămâne să ne arate. Rămâne faptul că în urma acestui congres — deși avea performanțe excepționale și suficiente merită să fie menținut în fruntea «muștelor» din întreaga lume, francezul Angelmann s’a pomenit detronat, recunoscându-i-se însă calitatea de »challenger al lui Benny Linch, a«Teatul congresului de la Roma. Angelmann nu este un necunoscut pentru publicul bucureștean.Acum câțiva ani — când era la începutul carierei — francezul a susținut un match la noi contra lui Lucian Popescu pe atunci în cea mai mare formă și deținător a două titluri continentale acelea ale categoriilor muscă și cocoș. Cu toate acestea Angelmann a făcut o performanță mai mult decât excepțională, cedând de puțin la puncte lui Lucian Popescu Astfel stând lucrurile organizatorii au fost bine inspirați programându-l pe fostul campion mondial în fruntea programului galei de Sâmbătă. Aceasta cu atât mai mult cu cât, după cum am arătat în repetate rânduri este în apogeul formei sale. Palmaresul său este dovada cea mai elocventă a celor afirmate de noi. Numai victorii repurtate în stil impresionant asupra celor mai buni oameni i-au creiat francezului faima de care se bucură CE VA FACE PANAITESCU? Ce va putea face Panaitescu în fața unui astfel de adversar este greu de spus. La prima vedere, soarta românului ar părea pecetluită și s ar putea crede ca cea mai onorabilă performanță ce i s’ar putea cere ar fi să poată rezista cele zece reprize în fața francezului. Analizând lucrurile mai atent vedem că pericolul nu este așa de mare. Dumitru Panaitescu este boxeurul mult mai bun decât îl prezintă aparențele. Ceferistul este boxeurul care ca să întrebuințăm un termen hipic a dat totdeauna ce i s’a cerut. Pus în loturi cât mai selecte a confirmat totdeauna încrederea dată. Ca amator are peste o sută douăzeci de matchuri — ne face impresia că deține chiar recordul — realizând în majoritatea lor victorii. A făcut parte din selecționatele C. F. R. care au întreprins turneele triumfale în Franța, Elveția, Ungaria și Polonia. Federația de specialitate l-a selecționat în echipa națională într’un match la Viena, precum și la ultima Olimpiadă dela Berlin. Intr’un cuvânt «Zigoto» își câștigase pe deplin merit un loc de senator de drept cu alcătuirea echiplor cari ne reprezentau peste hotare. Cariera lui ca profesionist — mai redusă — este însă la fel de frumoasă. La al doilea match a cucerit titlul de campion al categoriei muscă pe care-l deține și astăzi. Ne mai având adversari în categorie ceferistul a încercat o carte mare. Un match cu Sandu Ion, boxeurul cu renume european și care la drept vorbind face astăzi cu greu categoria cocoș fiind în realitate o pană. Nu puțini au fost aceia cari au socotit încercarea lui Panaitescu drept o nebunie. Să puneți un handicap de peste o categorie și aceasta din partea unui om de talia lui Sandu Ion. Rezultatul a fost cea mai categocor rică de smintire adusă celor ce vedeau lucrurile în tragic. Panaitescu — Zigoto a reușit o partidă magnifică, trimis de două ori la pământ din pumn pe Sandu Ion — cea ce nu știm să mai fi făcut cineva —, terminând matchul cu un apreciabil avantaj. Juriul i-a refuzat însă victoria — probabil impresionat de numele lui Sandu Ion — decretând matchul. O decizie cu totul nedreaptă pentru excelentul Panaitescu. In urma acestei performante locul lui «Zigoto» in rândul marilor vedete era asigurat, așa ca hotărârea organizatorilor de a-i da putința prin matchul care-l va susține cu Angelmann, a unei consacrări definitive este bine venită. învingător Sâmbătă, gălățeanul își va consacra numele în concertul boxului european și odată cu aceasta și șansa de a fi trecut pe lista vedetelor cari vor forma programul viitoarelor gale de la Paris. In orice caz va fi un match mare, un match care suntem convinși că va pasiona publicul și va dovedi că a meritat să constitue capul de af iș al unei gale de importanța celei de Sâmbătă victorie Hunt—Gorun A doua partidă a galei este constituită de întâlnirea dintre fostul campion european Eugen Huat și românul Ion Gorun care a deținut și el până acum câtva timp titlul național al aceleiași categorii. Splendid match și care ar fi putut fi vedeta oricărei gale nu la noi, dar în acelea regizate de marele Jeff Dickson. Fără să fi boxat la noi, Huat se bucură de o mare faimă în rândurile iubitorilor sportului cu mănuși. ♦ Faimă pe deplin justificată. In afară de faptul că întreg palmaresul său cuprinde în majoritate numai victorii repurtate înainte de limită pe întinsul globului, Hunt este omul care a reușit să stopeze cariera lui Lucian Popescu, l-a învins prin scoatere din luptă în primele reprize. Sâmbătă seara «Pisica Tigru» va da examen și’n fața publicului românesc. «Cunosc faima de care mă bucur în România ne spunea Huat într’o convorbire avută în cursul zilei de er. : «Consider de aceea ca o datorie ,ca prima mea apariție pe un ring românesc să se soldeze cu o victorie în stilul acelora pe cari publicul dv. le cunoaște. «Primirea călduroasă cu care am fost întâmpinat la sosirea în frumoasa și ospitaliera dv. țară îmi mărește obligația mea către sportivii români. «Fără a voi să desconsider valoarea adversarului meu, despre care am auzit numai lucruri bune, vă asigur că voi corespunde încrederii acordate». In fata unui astfel de adversar reprezentantul nostru, fostul campion Ion Gorun va face imposibilul să obțină un rezultat cât mai onorabil. Pensionarul Tirului conștient de faptul că boxează cu un om de talia lui Hunt a lucrat intens. La antrenament fostul campion de satisfacție completă și anturajul său este foarte optimist în privința rezultatului acestei partide. Ca și Panaitescu, Gorun ar vrea și el să boxeze iarna viitoare la Paris, așa că o eventuală performanță onorabilă în compania lui Hunt i-ar fi de un real folos. * Despre celelalte partide Cheo Moreson — Iii © Petrescu și José Mico — Lucian Popscu, ambele la fel de intersante ne vom ocupa pe larg în numerile viitoare. v«a .ALB--M JRUU La ordinea zilei LIGA regională Muntenia ține o ședință specială astăzi la ora 1830 când va judeca toate contestațiile existente. AURORA a suspendat pe timp de doi ani de zile pe următoarele jucătoare: Stella Bucșescu, Berta Marcovici, Lilly Moscovici și Monica Altbuch. (N. R. — Perioada de transferări te face simțită, nu glumă!...). SPUNEAM nu de mult tot în aceste coloane că atât volley ballul cât și basketballul sunt în plină desvoltare. Acest lucru se poate vedea și din faptul că din toamnă vor activa în campionatele regionale trei nouă echipe: «Dor de ducă*, *Victoria» și «Excelsior», primele două secții având și secții femenine. CAMPIONATUL categoriei a II-a nu va putea lua sfârșit anul acesta decât după 1 Iulie când vor avea loc finalele de volley probabil între Radu Vodă și Bonaparte iar la basket între Sportul Studențesc și probabil C.F.R. IN CAZUL când matchurile cu Ungaria se vor perfecta, deschidere la prima întâlnire o va furniza o partidă de basket între cele două formații de pitici ale Sportului Studențesc. La a doua întâlnire vernisajul va fi făcut prin întâlnirea de basket femenin dintre Telefon Club, campioana României și Bonaparte. UNUL intre arbitrii de basket ce s’a relevat în ultimul timp este desigur d. Peteris Briedis membră al grupării Sportul Studențesc ce a condus cele mai importante matchuri ale sezonului reușind să mulțumească la fel de bine atât pe învingători cât și pe sași. Apreciind aceste fa, comitetul federal i-a încredințat conducerea antrenamentelor pe cari selecționabilii le efectuează în vederea matchului cu Ungaria. Si o completare a frumoasei cărți de vizită a excelentului Briedis, va conduce și derbyul dintre Sportul Studențesc și C.F.R. fiind ales de comun acord. Cunoscând rivalitatea ce domnește între echipele de mai sus, această alegere e destul de elocventă. DEOARECE unele persoane au împiedicat ca antrenamentul de Marți a selecționabililor să se desfășoare în bună condiție. Comisia de selecție a hotărât ca antrenamentul de mâine să aibe loc cu porțile închise, nefiind admiși decât jucătorii, arbitrul antrenamentului și membrii biroului federal. IN CAZUL când partida cu Ungaria se va juca Joi 16 iunie, atunci matchurile de basket din cadrul «turneului de patru» programate pe terenul AOL vor fi amânate, urmând în acest caz ca Duminică jucătorii să se odihnească pentru a beneficia de o condiție fizică impecabilă, condiție esențială la un match de basket. ANGY ADELSTEIN, una din vedetele Aurorei, complect restabilită fizicește, a reluat antrenamentul dovedind că este o jucătoare complectă. PENTRU campionatul ce va începe în toamnă, Iureș Club se pregătește să lanseze o nouă serie de vedete cari suntem siguri că vor ajuta și mai mult la propagarea acestui sport atât de introdus în rândurile sexului frumos. RITTA MIHELFY, campioana de ping-pone a Bucureștiului, a început antrenamentul la volley în rândurile unei grupări de frunte. Tânăra jucătoare se dovedește a fi un talent promițător. Elenoragia: D-l. I. Gh. ne scrie: «Vă mulțumesc pentru preparatul Dv. «GONOREX» , care l’am luat pe cale bucală și care ma vindecat după 4 zile.» «Gonorez» de vânzare la toate fa aciile și contra ramburs ',a forma: -a «La Urs», -Bicurești, str. Oituz Nr. 27- Cutia Lei 350.— Pagina tuturor sporturilor tfiliza din nou victorios Telefonul pAA glasul cristalin al unei domnișoare — redactorul de serviciu tu confratelui Gazella della Sport — ne-a adus eri noapte o veste dintre cele mai îmbucurătoare pentru sportul românesc. La Milano — oraș în care este cu mult mai bine cotat și simpatizat decât la noi — Mimică Teodorescu, campionul mijlociu al României a recoltat o nouă victorie, învingând prin knock-out tehnic în repriza șaptea pe italianul Baiocco un comingman de mare valoare. Performanța compatriotului nostru, realizată pe pământ străin și în fața unui public care știe ca nimeni altul să-și încurajeze compatrioții este mai mult decât excelentă. Ea vine să se înscrie pe răbojul boxului românesc cu frumoase litere de sărbătoare. E drept, victoria repurtată de Mitică pe ringul arenei Vignorelli, nu este de rezonanța celei pe care a înregistrat-o Toma Aurel, Sâmbăta ce a trecut. Nu poartă amprentele unui titlu continental. Ea vine insă să îmbogățească palmaresul pugilismului românesc cu încă o victorie internațională și în acelaș timp să se adauge în frontul frumoaselor victorii de până acum ale unui boxeur exemplu de conștiinciozitate. O. L. Cursa Restaurației D. Hrenciuc, primul In clasamentul general C. Ion Țapu, a câștigat etapa Brașov-București și a alergat ultima etapă din Restaurației, Brașov — Bucu-Eri, Cuparești. Sosirea a avut loc pe șoseaua Kiseleff — în dreptul ștrandului: CLASAMENTUL ETAPEI 1 N. 1 Țapu (Ml 4—45—34 2 V. Nicolose (VCR) 4—45—34 3 D. Niculici (M) acelaș timp 4 D. Hrenciuc (PN) acelaș timp 5 St. Safanov (M) acelaș timp 6 D. Pantazescu (M) acelaș timp 7 E. Norhadian (PN) 4—45—59 8 Gh. Șandru (V-D) acelaș timp 9 Gogan (T- Sev.) acelaș timp 10 C- Tudose (PN) 4—52—46 11 St. Dinu (ASPIM acelaș timp 12 Gh. Ardeleanu (ACSA) acelaș timp 13 Gh. Vasiac (ASPIM) 4—58—50 14 I. Pustai (ASPIM) 4—59—00 15 Gh. Hapciuc (C.F.R. )5—01—28 16 Cr. Teodorescu (PN) acelaș timp 17 B Feordeanu (ASPIM) același timp 18 I. Guzan (ASPIM) acelaș timp 19 I. Silivestru (PN) acelaș timp 20 Ciorabea (ASPIM) acelaș timp 21 Popârlan Al. (CCB) acelaș timp 22 Mazilu (ASPIM) 5—10—17 23 A. Valter (AM) 5—12—48 24 T. Popârlan (CCB) acelaș timp 25 Al. Fură (PN) acelaș timp 25 Tr. Constantin (V-D) acelaș timp 27 Em. Iencek (ind.) acelaș timp 28 Al. Ionescu (PI) acelaș timp 29 I Borș (V-D) același timp ** 30 Someșanu Al (V-D) acelaș timp 31 Niculici I. (PN) acelaș timp 32 Fl. Vișan (ind.) acelaș timp 33 Stoica M. (ASPIM) acelaș timp 34 Himoreanu (V-D) acelaș timp 35 Gh. Șerban (PN) 5 19 36 A. Bartoș (ASPIM) 5—22-06 37 Gr. Georgescu (AM) 5—23—15 38 P Dina (ACSA) 5—23—30 39 1 Mihiiilă (PN) 5—23—40 40 I. Steinhardt (ASPIM) 5—23—50. CLASAMENTUL GENERAL CATEG. I și II 1 D. Hrenciuc 18-16-33 2 St. Safanov 18-16-33 3 Gh. Șim«aris 18-16-33 4 D. PfticvJicü 18-20-57 5 D. Pantazescu 18-20-57 6 Nicolase 18—21—00 7 C. Tudose 18—23—45 8 I. Țapu 18—32—21 9 V. Gogan 18—32—26 10 Gh. Hapciuc 18—56—51 11 St Dinu 18—42 -522 E. Norhadian 18—51—51 15 Popârlan T. 18—57—17 14 B. Feordeanu 18—57—43 15 Gh. Vasiac 19—10—05 16 Tr- Constantin 19—27—38 17 Al. Popârlan 19—29—28 18 Gh. Ardeleanu 19—32—26 19 Em. îencek 19—42—44 20 Cr. Teodorescu 19—44—18 21 Al. Someșanu 19—52—23 22 Fr. König 20—03—29 25 Ion Borș 20—18—43 24 A. Bartoș 20—28—14 CATEGORIA III-A 1 Al. Ionescu 18—50—30 2 I. Pustai 19—15—40 3 1 Niculici 19—24—53 4 I. Guzan 19—34—53 5 I. Fufă 19—36—13 6 I. Mazilu 19—57—49 7 D. Silivestru 19—46 8 Gh. Șerban 19—58—51 9 Gr. Georgescu 15—59—15 10 P. Dina 19—59—50 11 I. Steinhardt 20—12—31 12 I. Ciorabea 20—15—55 13 Fl. Vișan 20—21—08 14 M. Stoica 20—27—45 55 I. Mihăilă 20-33—48 16 D. Niculae 20—37—2. Câteva sate înainte de sosire. Nicolasso care a Țapu a tercut în locul doi. fost înaintea lui Astăzi Secțiunile de box C .F i.N.T. și F.C. Rapid încep activitatea la „Locomotiva“ Astă seară la ora 18 în prezența d-lui inginer (inspector general Aurel Zănescu, preeșdintele secțiunilor de box C.F.R.-B.T. și F. C. Rapid și a conducătorilor va avea loc la „Locomotiva’’ inaugurarea noului scâmp de antrenament al grupărilor ,ceferiste. Toți cei se vor să se inițieze în nobila artă ia boxului vor găsi la „Locomotiva” un centru utilat cu toate aparatele necesare unui antrenament metodic. ( Antrenamentul va avea loc în fiecare zi între orele 18—21, sub conducerea maestrului Mariu Stănescu. Secțiunile se predau în mod gratuit nepercepându-se nici Un fel de taxe amatorilor. La ședința de deschidere de astă seară sunt convocați toți elevii — profesioniști și amatori — precum și toți acei ce vor să activeze sub culorile grupărilor ceferiste. ( Biletele pentru gala de Sâmbătă 50 au pus în vânare numai la magazinul «Victoria Speri» bilete cu preț redus pentru reuniunea de box de la Venus de Sâmbătă II Iunie. Peluza 50 Tribuna secundară 70 Tribuna 90 Rezervat 220 Fotoliuring 300 Campionatele universitare de atletism ale Ungariei Concomitent cu campionatele interșcolare au lacat loc și campionatele universitare. De clificat că școlarii au realizat performante mult mai bune cu universitarii la majoritatea probelor. 1Rezultatele tehnice 100 m.: Ratonyi 11.6. 1500 m.: Aradi 4.10. Lungime: Ratonyi 6.84. Greutate: Gyimesi 12.99. Prăjină: Csergo ,3.50. 10.000 m.: i Szikla dr. 36.45.6. 400 m.: (Legar 51.5. Disk: Hertelendy |dr. 40.38. 20Q m. ,garduri: Goeroeg 27. 110 m. (garduri: Goeroeg 16.7. 800 m.: I Aradi 1.57.7. înălțime: Bebessy (dr. 178. Suliță: Csanyi i58.73. 400 m. ijjarduri: Hetenyi 59. 200 m.: iLegar 22.9. Triplu salt: (Kamaras 13.23. 5000 m.: (Aradi 16.31.4. GAZETA SPOBTUHILW Concursul ciclist Budapesta Viena — Budapesta disputat între echipele Germaniei și Ungariei s’a terminat cu victoria echipei maghiare care a realizat un timp total de 65 ore 00 minute 29,6 secunde. Germania a parcurs distanța în 65 ore 09 minute 11,5 secunde. In concursul individual s’a clasat primul germanul Susum cu 12 ore 52 min. 57,7 secunde. Medie orarǎ: 38.390 km. 2. Kuehn Germania, 3. Eroes Ung., 1. Karaki Ung. Ultimul a condus cu 200 metri înaintea sosirii, dar, în finishi a suferit ruptura furcii. Epoca transferărilor In conformitate cu regulamentul de transferare, jucătorii de rugby pot schimba clubul între 1 și 15 Septembrie al acestui an, urmând a efectua o carantină de un sezon. Deci jucătorii care vor face transferarea vor căpăta drept de joc de abia în primăvara anului 1939. Tot în acest domeniu anunțăm că cei ce doresc să efectueze o transferare sunt obligați ca până la data de 15 August 1938 să înainteze demisia lor din vechiul club. Această demisie trebuește înaintată în dublu exemplar, unul la club și altul la sediul federației sub luare de dovadă. IMwittatii (ambriăie învinsă de Iii. la atletism LETI ST fli=s «ey (AAA). Juni. milă A.A.) 1:58, 2. Trei mile 804 m.): 1. Collier (, întâlnirea anuală dintre A. A. A. A.A.) L58, 2. Mae Cabe (AAA). (Amateur Athletic Association) și Trei mile 4.2888 m.): 1. Universitatea din Cambridge are IAAA) 14:49.8, 2. Weir (C.). Emery venit în acest an destul de ușor lui Suliță: 1. Wilson (AAA) 58 m. 2. A. A. A. cu 95 puncte la 51. Atleții englezi sunt în formă excelentă, înregistrându-se câteva performante excelente. Iată rezultatele: 120 y. garduri: 1. Sydney (AAA) 14.8, 2. Thornton (AAA) 15. Disc: Milligan (AAA) 37.85 , 2. Carter. Mila (1.609 m.): 1. Franks (AAA) 4: 36.8, 2. Crossleb (C.). 100 y.: 1. Sweeney (AAA) 10.1^ 2. Loader (C.). 220 y. Loader (C.) 23.1, 2 Swee-Klein (O.). 440 y.: 1. Brown (C.) 49 6, 2. Bores (AAA) 440 y. garduri: 1. Palnier (C.) 57.6, l Thomson (AAA). Greutate: 1. Howland (AAA) 13.65, 2. Hincks (C.). înălțime: 1. Walker și Gold (AAA) 1.80, 2. Brown (C.). Lungime: 1. Breach (AAA) 6.85, 2. Kiraldy (AAA). Prăjină: 1. Webster (AAA) 3.60, North (C.). — GLORIA convoacă azi 9 Iunie Bereșteanu, Bolintineanu, Ponești, 1938 orele 13.30 la sediul din str. Ian Bind4rer, Păcuraru, Lupu, Lantoș, TM----------’ Wily, Her eseu, Georges vor Nr. 9 în vederea echipărei pentru defilare: Antonescu Telemac, Culina, Cojocaru, Ionescu, Stoiculescu, Soma I și II Dron I, Vârgolici, Bellu, Goga Lambescu, Iosipovici, Ivanovici, Lupșa, Sandu, Meiky, Sârbu, Bric, Chirches, Roșca, Guți, Iordache, Omu Sava, Gavriliță, Auru, Herman, Olaru, Niculae, Davienco, Dumitrescu P. Nica, Boghin, Loly, Gheza, Nitu IV, Lupu, Dron II, Bisk, Flamaropol, Waniek, Hariton, Husar,cu, Cristescu, Gogu Petrescu. Jucătorii de hockey vor veni cu patinele— F. C. Juventus convoacă pentru azi 9 iunie 1938 la cabană la orele 2 p. m. în vederea defilării echipa primă, echipa de rezerve și echipa de juniori. Cei ce nu se vor prezenta vor fi aspru sancționați. SPORT MILITAR Din lăudabila inițiativă a d-lui locotenent Vintilă Jelea și datorită concursului binevoitor acordat de d. colonel Ioan Repahovici, gruparea A.C.A. a înfințat o secție de football care începându-și activitatea în ziua de 5 ort, a obținut un dublu succes. Cele două echipe ale grupării 3 A. C. A. și-au făcut debutul, întâlnind pe teren propiu pe prima și respectiv pe secunda formație a comunei Someșeni, GRUPAREA 3 ACA I ȘOMEȘENI 7-2 (3-2) întâlnind pe prima formație a comunei Someșeni, întâia garnitură a grupării 3 ACA și-au surclasat adversarul cu scorul de 7-2 la pauză 3-2. Deși conduse cu 2-0 până în minutul 30, gazdele își revin egalând și apoi însușindu-și repriza prin cele 3 puncte marcate consecutiv. La reluare debutanții își impun jocul, se instalează la poarta adversarilor pe care o perforează încă de patru ori. învingătorii au dovedit astfel că au o echipă puternică, cu elemente valoroase care deși la primul match au isbutit să-și stabilească o coheziune. Punctele au fost marcate de Mălinescu (3) și Weissbein (4) iar pentru someșeni de Chira (2) A arbitrat delocot. Vintilă Jelea căruia i sau aliniat următoarele formații: 3 A. C. A., Mayer, Malec, Mărgineanu, Dincă, Apescărițe, Diaconescu, Naghy, Weissbein, Popovici, Mălinescu și Toni. SOMEȘENI: Jilicon, Cocioc, Tintiora, Stoicescu, Dalcă I, Ștefănescu, Ceron, Chiră, Biji, Langa și Dalcă II GRUPAREA 3 A.C.A. II - SOMEȘENI II 5-0 (3-0) Secundele formații ale echipelor de mai sus jucat tot sub arbitrajul d-lui locot Jelea. învingând cu un scor mai categoric decât prima formație, secunda echipă a gazdelor și-a evidențiat aceeași superioritate. Goaluri au fost marcate de Diaconescu, Meșterman (2), Andriescu și Mandel. In urma primelor rezultate obținute, gruparea 3 A. C. A. promite după acest debut, să-și continue activitatea cu succes și să contribue astfel la ridicarea sportului militar. Cpt. CONST. VASILIU Gr. 3 A. C. A. £ 2cic — Talentatul portar, Gh. Antonescu, care a activat până în prezent la merituoasa grupare Gloria (București) duce tratate în vederea noului campionat din toamnă, cu grupările D. V. A. din Galați, A. C. S. A. din București și Metalosport (București).