Gazeta Sporturilor, august 1938 (nr. 2841-2870)

1938-08-01 / nr. 2841

i Pentru a 15-a oară se dispută azi Circuitul ciclist „Principele Nicolae“ — S’au înscris n concurat de elita alergătirilor — e—ac i *SL L elit ,in jjÉisaa Importanta probă ciclistă «Circuitul Principele Nicolae» se va disputa astăzi pentru a 15-a oară pe un parcurs destul de greu si ín condițiuni cari cer o pregătire avansată, înainte de cursa ciclistă internațională Sofial—Vama, la care și-a trimis adeziunea și România cei 265 km ai cursei de astăzi vor însemna unn bun criteriu în vederea selecționării echipei noastre naționale astfel că, întrecerea organizată de clubul alb cu verde trebue să i se dea o atenție deosebită. In ce ne privește, noi considerăm cursa de astăzi drept un foarte sever exeman și aceasta pentru motivul că ea se aleagă fără etapă concurenții urmărind să stea în șea, aproape 10 ore. In trecut «circuitul» prevedea o etapă de masă la Sinaia dar, în anii din urmă ea a fost scoasă din retradiția este ca această alergare să se bucure de o excepțională organizare și de aceea îndrăznim să anticipăm că, din acest punct de vedere, alergarea nu va lăsa de dorit. Conducătorii celui mai serios club ciclist de la noi în ciuda faptului că nu dispun de fonduri «grase» că alții și au făcut totdeauna o plăcută datorie din a furniza o organizare ireproșabilă și nu vedem de ce s'ar desminți de rândul acesta. Ei au depus toate diligențele in acest sens tocmai pentru a nu distruge o veche tradiție, PARCURSUL Ca în toate edițiile parcursul a rămas acelaș: Piața Victoriei — șos. Kiseleff prin spatele hipodromului Băneasa — Mogoșoaia — Buftea — Bilciurești — Târgoviște — Pucioasa — muntele Păduchiosul — Sinaia — Câmpina — Ploești — Tâncăbești— Băneasa — la stânga — Bordei — șos. Jianu — statuia Eroilor Aerului (sosirea), total 265 km PARTICIPANȚII Vor lua plecare în cursă 27 concurenți. Tabloul înscrierilor se prezintă în felul următor: 1. Const- Tudose (Pr. N.) 2. D. Hrenciuc (Pr. N.) 3. Cr. Teodorescu (Pr. N.) 4. E. Norhadian (Pr. N.) 5. Gh. Șerban (Pr. N.) 6. Ion Niculici (Pr. N.) 7. Gh. Dina (Pr. N.) 8. Al. Fura (Pr. N.) 3. V. Răduliteanu (A. M.) 10. Gh. Hapciuc (CFR) U. C. Dumitru (Pr. N. 12. P. Krikorian (Pr. N.) 13. I. Coman (C-C.-Ploești) 14. Al. Ionescu (C.C.-Ploești) 15. Gh. Vintilescu (C-C.-Ploești) 16. Zaharia Marian (C. C.Ploești) 17. Șt. Dinu (A. S. P. I. M.) 18. B. Feordeanu (A. S. P. I. M.) 19. A. Bartoș (A. S. P.I. M.) 20. N. Mazilu (A. S. P. I. M.) 21. Gh. Vasiac (A. S. P. I. M.) 22. I. Guzan (A. S. P.I M.) 23. I. Pustai (AS. P. I. M.) 24. Al. Ciorobea (A. S P. I. M.) 25. I. Cristea (V. C. R.) 26. V. Gogan (T. Steverin) 27. Gh. Șandru (V. D.) In cursa de astăzi trei alergători se detașează cu autoritate: C. Turdose, D. Hrenciuc și Gh. Hapciuc. Intre aceștia se va da lupta pentru victorie și până la urmă credem că va câștiga Constantin Tudose cel mai rezistent dintre ei-Pentru locul secund preferăm pe Dumitru Hrenciuc. Gh. Hapciu va veni al treilea. PREMIILE Premiile celui de al XV-lea circulament, tocmai pentru a ne amplifica duritatea întrecerei. Și în anii în care etapa figura în condițiunile probei, alergarea era destul de dificilă. Acum însă, ea a devenit foarte pretențioasă. Datorită durității ei, în palmaresul probei nu figurează decât nume de alergători consacrați cari au făcut cinste ciclismului românesc. In majoritatea cazurilor, victoria a revenit campionilor sau foștilor campioni de fond. Este aici cea mai bună dovadă că «circuitul Principele Nicolae» a fost și rămâne cea mai pretențioasă proba de o zi, din câte «au disputat până în prezent la noicuit «Principele Nicolae» sunt următoarele: 1) Cupa challenge interclub «Av. Dinu Dobrescu» se va atribui grupărei a cărei echipă cu primii trei concurenți sosiți va avea cel mai mic număr de puncte. Premiul I lei 2500 » II lei 1500 » III lei 1000 » IV lei 500 PALMARESUL PROBEI Palmaresul circuitului «Principele Nicolae» este următorul: 1923: Anton Vetculescu, Principele Nicolae». 1924: Anton Voiculescu, «Principele Nicolae». 1925: Anton Voiculescu, «Principele Nicolae». 1926: Petre Della Cort, «Principele Nicolae». 1927: Anton Voiculescu, «Principele Nicolae». 1928: Nicolae Ion Țapu, «Principele Nicolae». 1929: Nicolae Ion Țapu, «Principele Nicolae». 1930: Nicolae Ion Țapu, «Principele Nicolae». 1931: Tănase Ignat (C. F R.). 1932: Hapciuc Gheorghe, «Principele Nicolae». 1933: Hrenciuc Dumitru, «Principele Nicolae». 1934: Hrenciuc Dumitru, «Principele Nicolae». 1935: Hrenciuc Dumitru, «Princi-1936: Constantin Tudose, «Principele Nicolae». 1927: Nu s’a disputait CUPA «AV. DINU DOBRESCU» 1934: Asociația sportivă «Principele Nicolae». 1935: Asociația sportivă «Principele Nicolae». 1936: Asociația sportvă «Principele Nicolae». Organizarea Pagina tuturor sporturilor Al. Horak - o nouă vedetă învingătorul lui Steele va fi atins lui Fred Apostoli Steele a fost de patru ore „knock«dow»i» Chiar în «fief»-ul său, la Seattle, capitala statului din Washington, situat în nord-estul Statelor Unite, în fața a peste 35.000 de spectatori. Freddie Steele, campion al lumei la categoria mijlocie, a pierdut titlul în mai puțin de o repriză, in fața unei noui stele, AL Horak, în vârstă de mai puțin de 11 ani. Matchul disputat a contat pentru titlu, Steele plecând mare favorit. La cântat Steele a avut 159 livre (cca 72 kg.) iar Horak 158 livre 25 (cea 72 kg). Dela început Steele a arătat cu dreapta, nu a putut însă să-și lovească adversarul. Horak a răspuns printr-un direct de stânga, apoi un crochet care atinse pe Steele la ureche. Campionul atunci schimbă tactica și bate în retragere, dând două joburi de stânga. Imediat după aceasta Steele încasează două crocket-uri de stânga Este trimis la pământ, dar se ridică imediat, înainte de a fi numărat. DE PATRU ORI LA PAMANT Steele este groggy și Horak il urmărește continuu. El ataca printr’un «un doi» și campionul se retrage în corzi fără a mai putea replica. Steele mai încasează două erochete de stânga la bărbie și mai face de două ori cunoștință cu podeaua. Steele se ridică și se îndreaptă către Hostak. O dreapta formidabilă a acestuia la bărbie îl trimite pentru a patra oară la pământ, de data aceasta definitiv. Arbitrul Jack Dempsey numără până la 10, în timp ce Steele nu mișcă. Este put și seigneurii îl duc pe brațe în colțul său. Matchul a durat un minut și 43 secunde. HORAK VA ÎNTALNI PE APOSTOLI ȘI STEELE SE RETRAGE Noul campion, până acum câteva zile aproape un necunoscut, a realizat prin victoria asupra lui Steele o mare surpriză. Cu toate acestea Horak are un palmares destul de frumos, câștigând ultimele matchuri susținute prin k. o., penultima sa victimă fiind Babe Risko. Este se pare, un puncheur irezistibil. Horak va fi opus în curând, la Madison Square, lui Fred Apostoli, titlul mondial fiind în joc. Cât despre Stelele, este foarte probabil să abandoneze boxul. Jodie AL Horak, învingătorul lui FredSteele, a rămas numai o noapte campion mondial. A doua zi comisiunea a hotărit că Horak nu poate fi recunoscut campion mondial, deoarece Steele a trebuit să lupte mai înainte cu chalengerul său, pred Apostoli. Din acest motiv titlul a fost declarat liber. Apostoli va lupta mai înainte cu Young Corbett și Învingătorul acestui match se întâlnește cu Horak. Trei rezultate ale C. S. Bonaparte a Constanța De două ori învins și odată câștigător HI. jjj fjP» «• Ba»» va jabi űzânări CONSTANȚA 30. (Prin telefon) — Am anunțat la timp că astăzi se va inaugura noul teren al grupării EFA în cadrul unor mari festivități la care va participa și CS Bonaparte din București,campionul categoriei a H-a cu două echipe. O asistentă cifrată la 500 de spectatori au ținut să ia parte la aceasta jocuri care au reușit să-i mulțumească pe deplin, astfel că volleyballul cucerește pe zi ce trece noul adepți lucrul foarte îmbucurător dealtfel. După oficierea serviciului religios a avut loc primul match de volley în care sau întâlnit CS Bonaparte și Elpis din localitate. După un match cu faze spectaculoas gazdele, spre surprinderea generală, au reușit să câștige destul de categoric scorul fiind 15:8 15-7. D. Sorin Beiu președintele ligii regionale «Dobrogea» a condus corect următoarele formații: ELPIS, Carp, Spigler, Miurglovan Popazu și Beloiu de la AS Constanta, CS BONAPARTE, Georgean, Țipărescu, Voinescu, Manoliu, Ioanid și Gică Petrescu. Dintre aceștia s’au remarcat Carp și Popazu de la Elpis iar de la învinși Georgeade Și Tipărescu. Divertismentul zilei la constituit însă desigur matchul femenin dintre CS Bonaparte și Elpis. De astă dată bucureșenii —respectiv ,bucureștencele — net superioare au câștigat cu multă ușurință reușind să facă pe spectatori să le ovaționeze pur și simplu. Câștigând cu scorul de 15—1 15— bonapartistele au arătat clasa înaintată a volely-ballistelor din Capitală, învinsele având însă scuza că sunt jucătoare care de abia și-au făcut debutul în acest sport. D. Puiu Georgeade s-a străduit sa arbitreze imparțial următoarele echipe: CS BONAPARTE: Nelly Tipărescu, O. Niculescu, Ioana Zlatku, Rodica Constantinescu și Colette Bazilescu. ELPIS: Baciu, Turger, Zuchy I, Voica, Melide și Zuchy II. S’au remarcat Nelly Tipărescu, Ioana Zlatku și Colete Bazilescu, iar de la Elpis s’au dovedit cu mult talent dar cu putină rutină Baciu, și Melide. A urmat apoi «matchul zilei» care a opus pe CS Bonaparte — AS Constantei. Și de astă dată spre satisfacția localnicilor jocul a revenit constântenilor cu un scor de 15:8 17:15 ce denotă o luptă dintre cele mai mari. Victoria gazdelor e pe deplin meritată și vine să încununeze străduințele pe cari le-au depus conducătorii și jucătorii acestei grupări. Dintre jucători ce au evoluat er am putut remarca pe: Zamfirescu Beloiu și în special Diradunian de la AS Constantă, Georgeade, Tipărescu și Gică Petrescu fiind cei mai buni d la Bonaparte. D. Theo Augustide a condus excelent următoarele echipe: AS CONSTANTA: Ovidiu, Zamfirescu, Beloiu, Diradunian, Lazăr și Beloiu II. CS BONAPARTE: Georgeade, Tipărescu, Voinescu, Manoliu, Ioanid și Gică Petrescu. NELLY TIPARESCU (C. S. Bonaparte! Stadiul Român organizează Serbarea sportivă din comuna Bragadiru Azi după amiază se va desfășura în comuna Bragadiru o mare serbare câmpenească pusă sub preșidentia d-lui Trixie Mironescu și organizată de dL inginer Nicolae Mărăscu, președintele clubului Stadiul Român. Cu ocazia aceasta se va juca un match de rugby de propagandă dintre clubul organizator și Viforul Dacia, întrucât aceste două asociațiuni practică un joc frumos se speră că propaganda va reuși. Deasemenea clubul organizator va mai face să se dispute și câteva probe atletice la care vor concura și câțiva atleți ai cluburilor Viforul Dacia și Victoria. Probele vor fi: 200 m., 1000 m., 5000 m., ciocan, înălțime și prăjină. Muzica Regimentului 1 Grăniceri va distra asistenta care va fi în afară de aceia din comuna Bragadiru și din comunele rurale limitrofe. Ideia d-lui inginer Mărăscu de a populariza sporturile atletice și rugbyul în comune rurale trebue semnalat precum și gestul clubului Viforul Dacia care i va da tot concursul. OR 0SPIRUL SIFILISULUI Luat pe cele bucală, fără injecții, fără dureri, nu produce nici tulburare a organismului. Se întrebuințează în clinicile și spitalele din Italia unde s’a dovedit a fi cel mai eficace medicament contra sifilisului. De vânzare la toate farmaciile iar contra ramburs la farmacia „La Urs" București, strada Oituz No. 27, la prețul de lei 360. HS.’ - VIFORUL DACIA anunță toți membrii săi de la secțiunea de atletism, precum și acei cari doresc a lua parte pentru clubul Său, sa vină azi la ora 8 a. m. la Stadionul ANEF la reuniunea populară, spre a concura. — VIFORUL DACIA convoacă pentru azi Duminică 31 Iulie ora 14.15 la Velodrom toți jucătorii de rugby cari doresc a lua parte la serbarea din comuna Bragadiru spre a juca la matchul cu Stadiul R va juca la matchul cu Stadiul Român. Membrii secțiuni de rugby, vor mân. Membrii secțiuni de rugby vor veni cu echipamentul pe care, fi ,au. Prezentăm mai multe rute de excursii în Buceci — Orice doritor de a cunoaște frumusețile munților, trebuie să le parcurgă — ■ Sens Frumusețea'Tigîîi.mîțor muntoase o găsesc unii incomparabilă cu alte frumuseți naturale și cred că trebue făcut tot posibilul spre a le viziona, înainte vreme, pentru a face o excursie în munți, trebuia să faci multe pregătiri și mai ales să fi însuți bine pregătit. Este drept că până acum câțiva ani condițiile de adăpostire din munți lăsau de dorit și mai ales că nu prea existau. Acum situația s’a schimbat cu totul și se poate spune că avem locuri — Valea Ialomiței — unde sunt multe cabane și unde vizitatorul poate să-și aleagă locul de odihnă după plac. Și condițiile de alimentare sunt mult ameliorate, bucătăriile fiind la înălțimea situației. Drumurile, deasemeni nu mai sunt grele, fiind marcate și bine bătătorite. Astfel că o escursie în munți este acum o adevărată plimbare de repaus și nici decum o tentativă al cărei sfârșit să nu se știe cum va fi până în ultimul moment. Vom arăta în rândurile de mai jos mai multe schițe de escursii, pentru drumeți începători, cari nu sunt grele, nici prea lungi și puțin costisitoare. Din Sinaia se ia plecarea pentru următoarele rute: a) Sinaia - Vârful cu Dor - Nucet - Solba. La Bolboci este o cabană S.K.V. cu o admirabilă bucătărie condusă de d. Voiculescu. Dela Bolboci recomandăm să se meargă fără saci în spre lacul Scropoasa și Uzina de la Dobrești. Aceste locuri sunt de o frumusețe extraordinară și merită a fi văzute. Reîntorși la Bolboci, recomandăm înoptarea în această cabană. Plecarea să se facă dimineața la orele 6,30 pe valea Ialomiței în sus, la Plaiul Mircei, casa Padina, casa Horoabe la Peștera Ialomicioarei. Vizitarea peșterei este foarte interesantă și dureaza aproximativ o oră. Sunt necesare lanterne puternice. De la peșteră recomandăm să se meargă la cabana Turing-clubului nu pe drumul obișnuit, ci prin fața schitului, pe vale în sus unde sunt Cheile Urșilor. Un drum foarte frumos și ușor. Drumul duce până în poiana Obârșiei așa că trebue făcută o ocolire la dreapta și se dă în dreptul cabanei TCR-ului. La această cabană unde amintirea lui Moise Roșculeț îți răsare la fiecare pas, găsești ospitaliera sa familie, care se întrece la o cât mai frumoasă primire. După un prânz care să întremeze bine vine o parte scurtă și grea căci trebue urcat pieptul Cocorei. De aci în sus se merge pe un platou pe la cabana Regele Carol II pe drumul lui Butnăloiu, pe la crucea unde a decedat răposatul Nicolae Ivanovici, apoi se coboară Piatra Arsă, pe la Stâna Regală, unde există o specialitate de lapte bătut și apoi în 35 de minute se ajunge în Sinaia. Această excursie de două zile, cu plecarea din Sinaia, revine la maximum 250 de lei. Ată rută interesantă este: Sinaia - Stâna Regală - Piatra Arsă - Casa Schiel - cabana Brav Alpin - Brâna Caraimanului. Crucea de pe Caraiman - se urcă pieptișul din fața Crucii - pe marcajul galben la Omul. De aci sunt două drumuri frumoase: ori pe Valea Cerbului jos în Bușteni drum scurt, aproximativ 2,30 sau în jos în Valea Mălăeștilor, la cabana S.K.V. popas noaptea, a cirpuat zi pe drumul Take Ionescu - Pichetul Roșu - Bușteni. Prima întoarcere prin Valea Cerbului necesită numai o zi, dar trebue mers mai în forță. A doua rută este mai lungă însă dă posibilitate de a merge mai lent și a vedea o vale superbă. Prima rută costă 100—150 de lei iar a doua 250—300 de lei. O altă rută este: Sinaia - Stâna Regală - Piatra Arsă - Drumul lui Butăloiu - Peștera, Ialomicioarei, repaus spre a se vizita peștera și împrejurimile. Drumul spre Babe - cabana A.D.M.I.R. - Serghie - Babele pe marcajul galben la stânga până unde se întâlnește un drum din dreapta care vine de la Cruce. Se urca pe acest drum, se ajunge în fata Crucii, se coboară jos, apoi pe dreapta pe Brâna Caraimanului - cabana Brav Alpin în jos pe valea Jepilor in Bușteni. Un drum frumos, ușor și costat, maximum 200 de lei. O rută lungă de trei zile se poate aranja astfel: Sinaia - Vârful cu Dor - Nucet - Bolboci - Plaiul Mircii — Padina - cabana T.C.R., de la peșteră. Repaus. A doua zi: Drumul Ia Babe - cabana ADMIR - cabana Brav Alpin - Brana Caraimanului - Crucea de pe Caraiman - Omul - Valea Mălăeștilor - cabana S.K.V. Repaus. A treia zi: drumul lui Take Ionescu - Pichetul Roșiu - Strânat - Bușteni. Drumul are primele două zile mai grele iar a treia este o frumoasă plimbare. Costă 350—400 de lei. Din Bușteni se urcă pe drumul Schielului — drum de 3 am.—5, și apoi se poate urma rutele indicate mai sus. Atragem atenția viligiaturiștilor din Bușteni să nu încerce să urce pe văile ce ajung în localitate fiind grele cu săritori și numai cei pregătiți pot să le efectueze fără primejdii. Recomandăm să se meargă în grupuri de minimum, 3 persoane și maximum 6. Deasemem să se respecte toate instrucțiunile privitoare la „Floarea Reginei - Edelweiss” și celelalte plante. Dacă doriți să mergeți cu cunoscători cu anunțurile grupărilor turistice: Brav Albin, ADMIR, T.C.R. cari organizează excursii în fiecare săptămână și se anunță în avizierele din gările: Sinaia, Bușteni și Predeal. Deasemeni sunt anunțate în „Gazeta Sporturilor”. Punem la dispoziția cititorilor această rubrică pentru orice fel, de informații turistice. Corespondența să fie adresată astfel: „Gazeta Sporturilor” pentru d. Anton Manole, rubrica turism, Str. Saligni 2 București. IONnTgÍIÍENTO INCONNILEUENTĂ Tonny Galeazo cunoscutul boxeur de categoria grea, considerat de către somitățile de dincolo de Atlantic ca pretendentul No. 1, la titlul deținut de Joe Louis, s-a îmbolnăvit grav acum câteva zile-Ultimile telegrame sosite din America anunță că cei patru doctori cari au veglijat tot timpul la căpătâiul lui Galento, au declarat că după cinci zile de luptă cu moartea, pacientul lor poate fi socotit salvat. Insă, Galento va trebui să aibe o convalescență de lungă durată și este posibil ca el să nu poată respecta contractul pe care l-a semnat pentru un match cu Max Baer ce urma să aibe loc în Septembrie. Băi 0 reuniune la Cluj Duminică 7 August, în cadrul serbărilor pentru săptămâna sinistraților se va organiza la Cluj o mare gală de box cu concursul boxerilor din București. Pe program vor figura două materiri profesioniste în care vor boxa probabil Constantin Cionoiu cu Benjamin Adania și Andrei Costescu cu Emil Dovianu, campion amator al Ardealului care-și face cu această ocazie debutul în rândurile profesioniștilor. Matchurile amatoare care completează vor ocaziona prezența pe ringul din Cluj a câtorva valoroși purtători ai herminei din București, printre care Florian Mănescu, Niculae Rădan, Contantin Tudose și Ion Popa. :*< La Galați o reuniune de selecție în vederea turneului din Polonia — In match profesionist Dumitru Panaitescu In vederea deplasării pe care selecționata C. F. R. o va face în cursul lunei Octombrie în Polonia se va organiza o reuniune de selecție la care vor participa și amatori din București. Reuniunea se va desfășura în ziua de Sâmbătă 7 sau Sâmbătă 14. Programul cuprinde următoarele partide amatoare: 1 Categoria muscă Marin Moscu (Galați) — Constantin Tutoianu (București); Aurelian Jucan (Galați) _ Hie Impăratu (București). Categoria cocoș Niculae Panaitescu (Galați) — Vivi Stănescu (București). Categoria semimijlocie Grigore Jelesneac (Galați) — Vasile Roșea (București). Categoria mijlocie Vasile Boantă (Galați) — Petre Ionescu (București), Alfons Meski (Galați) — Alexandru Nistor (București). Categoria semigrea Iancu Ionescu (Galați) , Petre Tofan (București). UN MATCH PROFESIONIST Dumitru Panaitescu recentul învingător al fostului campion mondial Valentin Angelman va furniza vedeta reumiunei boxând contra lui Alexandru Marinescu sau Vasile Voinescu. Olympiada de iarnă va avea loc în Norvegia? Intre Comitetul Olimpic Internațional și Federața Internațional de Ski este o luptă veche privitoare la concepția amatorismului. Este cunoscut că FIS a hotărât încă din iarna trecută să nu participe la Olympiada din Tokio și să organizeze campionatele mondiale de ski în Norvegia. Acum însă că Japonia a renunțat și Olimpiada va avea loc în Finlanda, a izbucnit o controversă în această chestiune. Finlandezii cer organizarea jocurilor de iarnă și în cadrul acestora concursurile de ski. FIS-ul nu cedează și se pronunță pentru Norvegia, fără caracter olimpic. Se pare însă că punctul de vedere al comitetului olimpic din Norvegia va fi până la urmă acceptat. Norvega cere organizarea olypedei de iarnă și caută să aplaneze diferențele între skieuri și alte sporturi de iarnă. GAZETA SPORTURILOR Marin Stănescu a plecat la Constanța Marin Stănescu maestrul de box al grupărilor G. F- R.-B. T. și F. C. Rapid a plecat astăzi la Constanța unde va rămâne o săpămână după care se va duce la centrul de inițiere de la Sfântul Gheorghe, unde a fost trimis de Administrația C. F. R., pentur a urma cursurile școalei de comandanți de străjeri. După absolvirea școalei, Marin Stănescu i se va încredința conducerea ucenicilor la atelierele C. F. R Grivița. Ringul internațional — Comisiunea de box a statului New York în ultima sa ședință a mai multe hotărîri printre care una dea dreptul senzațională. A declarat vacant titlul de campion mondial la categoria semi-gen, pe care-l deținea negrul John Henry Lewis. Comisia își explică hotărîrea prin aceea că, viitorul adversar al lui Adolf Heuser nu a întâlnit în termen pe Jack Tiger Fox, care era recunoscut în mod oficial drept dha Hengerul său. La 6 August va avea loc la Venezia un match de box amator între reprezentativele Poloniei și Italiei. — Strozzi un tânăr mijlociu de mare valoare a învins prin k. o. la repriza doua pe compatriotul său Ferrano. Matchul s-a disputat la Roma și era angajat pentru 10 reprize. —■ Hans Norbert mijlociul austriac care boxează cu mult succes în America de Sud, este mai mult decât sigur că va opta pentru cetățenia braziliană. La Constanța au început probele de yachting eleno-române Programul inaugural găsește România victorioasă CONSTANȚA. 30. (Prim telefon). In orașul nostru au început astăzi concursurile de regate <iintre Yacht Club Regal Român și Yacht Club Regal Elen concurs ce contează drept revanșă a întâlnirei recent consumată la Atena, care a revenit la luptă mare, oaspeților noștri. De aceia această întâlnire s’a bucurat în orașul nostru de o mare afluență de spectatori printre cari am putut remarca și pe d. Amiral Bărbuleanu comandantul Forțelor Navale, însoțit de toți ofițerii de marină aflați actualmente la Constanța. Pentru eri nu a fost programat decât un concurs de regate, pe distanță de 10 și jun. mile marine plecarea dându-se din dreptul Canonierei Ghiculescu în fața juriului format din d-nii: Furnaradhy, Brăescu, comandor Bărdescu, căpitan Ghezzo, semnalizator fiind d. lt. Stănescu. DUPĂ PRIMA 21 ROMANIA CONDUCE Prima victorie a surâs gazdelor cari după o cursă ce a pasionali la maximum, au reușit să ocupe locul prim prin d. locotenent STOIAN. Pentru locul doi s-a dat o luptă titanică de astă dată reușind să termine victoria concurentul grec Vlangulis iar locul trei a revenit tot unui român de Formusiade. Concurentul elen Ellen s-a clasat în locul patru astfel că după prima zi clasamentul concursului are următorul aspect. Yacht Club Regal Român 1I pct. Yacht Club Regal Elen 8 pct. De remarcat că ambii căpitani ai echipelor au fost descalificați deoarece au atins geamandura. Concursurile continuă până in ziua de 3 August când se va întocmi un clasament definitiv. Un mare concurs sportiv la Comana Soc. Voința din comuna Comana, județul Vlașca, organizează în ziua de 7 August a. c. un mare concurs de football și atletism pe terenul Voința din Comana, punând la dispoziția celei mai bune echipe, ocupă iar pentru atletism, premii și diplome. Echipele de football neafiliate la federație cari vor să concureze vor înalța adeziuni împreună cu taxa de 140 (una sută patruzeci) lei pe adresa susnumitei Societăți până Vineri 5 August a c. după care dată nu se vor mai primi înscrieri. Echipele vor fi prezente Duminică 7 August ora 8Va a. m. pe peronul gării Comana, unde vor porni încorpore pe teren.