Gazeta Sporturilor, martie 1939 (nr. 3049-3079)

1939-03-01 / nr. 3049

Par. 2 a .Este probabil că în foarte scurt timp să înceapă activitatea oficială de volley și basketball în Ardeal, (un ut în care nu era nimic organizat până acum, începutul se va face la Cluj, unde credem că aceste sporturi vor cunoaște succesul pe care îl merită, în acest centru sportiv. Se vor face tatonări și în următoarele centre ardelene: Timișoara, Arad, Oradea Mare, Brașov și Sibiu. Amintim că în general, federația va acorda materiale sportive — spre încurajare — tuturor grupărilor noui înființate. m t SE VA ÎNFIINȚA Reunea Someș of volley-basket 10 LA ORDINEA ZILEI STADIUL ROMAN va reînființa cât de curând secțiile de basket și volleyball. Cu conducerea acestor secții va fi delegat de Alexandru Argesin. VERGU a pierdut matchul Delavrancea (basket femenin) cu la masa verde. Astfel situația în clasamentul respectiv se modifică, Vergy având 8 puncte. COMISIA SUPERIOARA de judecată și apei fiind descomplectată, se vor face în curând noi numiri. Sunt vizați sportivi cari n-au mai deținut posturi oficiale în F.R.B.V. RODICA RIEGLER a făcut în ultimele jocuri de basketball, dovada că este una dintre cele mai bune centre înaintașe ale categoriei «femenine». In plus a confirmat talentul pe care îl desvăluise la volley ball în repetate ocazii. MACABI va decide finala la volley ball, pentru Cupa înainte. In caz de înving pe Sportul Studențesc, finaliști vor fi venusiștii. Dacă termină la egalitate, va fi necesar un nou match: Venus — Sportul Studențesc. Iar în caz de victorie a studenților, totul este clar și finala competiției se va juca între: Telefon Club și Sportul Studențesc. N. FALCOIANU a făcut cea mai bună partidă la matchul: Venus — Sportul Studențesc, terminat la egalitate. Merite egale are și ridicătorul său, Al. Mazilu, care deasemeni a jucat bine la plasă. ASTAS EARA se ține ședința Regiunii Bucegi. Se vor programa matchurile pentru etapa XI-a din campionatele de iarnă. Se atrage atenția grupărilor, ca să trimită delegați, pentru a lua cunoștiință de deciziile cari se dmi de acest for. RODICA RIEGLER Pagina tuturor sporturilor La 5 martie la A.C.T. gala de box sub patronajul d-lui ministru Gabriel Marinescu Duminecă 5 Martie se va desfășura în Sala Asociației Creștine a Tinerilor, din strada Luterană No- 27, o interesantă gală de box, care se va bucura de patronajul marelui susținător al sporturilor, d. ministru Gabriel Marinescu. Programul judicios alcătuit, va cuprinde pe cei mai valoroși pensionari ai grupărilor C. F. R.-B T, F. C. Rapid, A. C T., Turda, Jean Constantinescu, precum și ai nouii săli Mielu Coculescu. Cu ocaziunea acestei gale își va face reintrarea fostul campion național la toate categoriile Jean Mrinescu, ere va face o exhibiție în compania excelentului Moti Spakov. In întregime programul se prezintă astfel: MATCHURI AMATOARE Constantin Stoica (F. C Rapid)— Vasile Barabancea (Turda), Aurel Negrescu (F. C. Rapid) — Lajos Eres (Turda): Titi Stoian (Mielu Doculescu) — Romulus Voinescu (C. F R.-B. T. Petre Toma (Mielu Doculescu) — Mihai Rădulescu (Turda)Cornel Bidrinski (C. F. R.-B. T.) — Aurel Mehedințeanu (Turda). Petre Păun (A. C. T.) — Gheorghe Bidrinski (C.F. R.-B. T.). Constantin Tutoianu (Turda) — Mihai Dobrescu (J. C.): Florian Mănescu (F. C. Rapid) — Ioan Stoianovici (A. C. T.). Gheorghe Petrescu (C. F. R.B. T.) — Ludovic Sangheorghe (J. C.). Gheorghe Georgescu (J. C.) — Petre Ionescu (Turda): Petre Pop (Jiul) — Petre Tofan (Turda) MATCH EXHIBIȚIE Moll Spakow — Jean Marinescu. Astăseară se ține ședința comitetului federal Astă seară la orele 21 sunt convocați toți membrii comitetului federal, la ședința săptămânală. Pe ordinea de zi sunt chestiuni foarte importante, în legătură cu adunarea generală. Deasemeni sunt invitați ca să dea explicații d-nii: Em. Dumitrescu, M Tomescu și delegatul grupării C. F. R. _^||Ag |I| BAR. . «L.=a Adunarea generală ordinară și extraordinară a Federației Române de Handbal! Conform art. 67 din statutele F. R. H. a avut loc în localul U. F. S. R. în ziua de 26 crt. la ora 10, adunarea generală extraordinară a Federației Române de Handbal. Au fost prezenți d-nii: Neagu Boerescu, directorul general al U. F. S. R., Dan Simionescu-Râmniceanu, maior Niculescu, P. Manișoreanu, E. Drăgan, I. Sonntag, Fr. Cisliski, P. Pârvulescu, Schuschnig, Stanciu, it. Andronache, A. Udenio, M. Ionescu și M. Ganțu. D-l președinte al F. R. H. propune adunării să se trimită o telegramă omagială M. S. Regelui. Adunarea aprobă prin aclamații și prin salutul străjeresc. După aceasta președintele F. R. H. declară adunarea deschisă. Se trece la ordinea de zi, care prevede modificările statutului, propuse de Comitetul Federal. După ample discuțiuni în care d. Neagu Boerescu, aduce la cunoștință importante hotărâri luate de U. F. S. R., adunarea aprobă modificările statutului. După câteva minute, adică la ora 11.30 a avut loc adunarea generală ordinară. 1) D-l Dan Simionescu-Rânniceanu rostește cuvântul de deschidere, printr’un frumos expozeu, în care spune : «Am venit în fruntea acestei federații, călăuzit fiind numai de ferma dorință pentru frumoase înfăptuiri și, prin strânsa colaborare a grupărilor vom Îndruma sportul de handball spre cele mai strălucite orizonturi de mare afirmare și continuu progres. 2) Se citește raportul activității pe anul 1938/39. 2) Se citește raportul cenzorilor se dă descărcarea Comitetului deces și dune. 3) Taxa federală rămâne la 200 lei anual. Cota federației pentru toatchuri este de 3 la sută din încasările brutte. 4) Prin vot au fost aleși în Comitetul Federal d-nii: I. Sonntag, Fr. Osiiski, P. Fesei, R. Andronache și K. Richter. 5) Comisia de cenzori pentru verificarea gestiunei a fost formată din d-nii Al. Argeșiu și Andronache. 6) Delegați din partea federației pentru adunarea generală a U. F. S. R.-ului au fost fixați d-nii E. Drăgan și S. Andronache. Noul comitet are următoarea componență : Președinte: d. Dan Simionescu-Râmniceanu. Vice-președinți: d-nii maior Niculescu și I. Sonntag. Secretar: d. Emil Drăgan. Casier: d. Francisc Cisliski. Membrii: d-nii P. Manișoreanu, Al. Botez, P. Pârvulescu, K. Andronache, P. Fesei și K. Richter. Bela Liga Muntenia Liga Muntenia va ține ședința astă seară sub președinția d-lui Al M. Donici, la orele 20. Sunt convocați toți delegații grupărilor înscrise în campionatul regional, deoarece se vor discuta norme pentru începerea activității pe teren. Ședința se ține în localul U. F. S R., str. Gogu Cantacuzino No. 33, etajul I. O reuniune amatoare la Slatina Sâmbătă 4 Martie, filiala A. C. T. din Slatina de sub conducerea dl-lui avocat Protopopescu și a maestrului Cristian Panaitescu organizează o interesantă reuniune amatoare cu concursul Posturilor din București. PROGRAMUL Ion Popa (Slatina) — Mihail Măgureanu (București). Alexandru Popa (Slatina) — Mihail Dobrescu (București). Petre Mandache (Slatina) — Florea Mihăilescu (București). Ion Lița (Slatina) — Cristache Teodorescu (București). Constantin Stanciu (Slatina) — Florea Țucă (București). Toma Petria (Slatina) — Ioan Ungureanu (București), Gheorghe Georgescu (București) — Niculae Ionescu (București). Deinem feoxeaza pe Daris Phil Dochem campionul pană al Estronei, își va face debutul în capitala T’ranței, în cursulunei Martie când va întâlni pe spaniolul Joe Martin-Matchul Delhem—Martin va constitui semi vedeta reuniunei în cadrul căreia Tenet, campionul mijlociu al Europei, va înfrunta pe americanul Lou Brouillard. Ceferino Garola învingător La San Francisco, negrul din Filipine, Ceferino Garcia, unul dintre cei mai buni semi-mijlocii din lume, a întărit zilele trecute pe tânărul Lloyd Marshall, posesor al unui punct formidabil. După 10 reprize de luptă aprigă — atât a comportat matchul _ juriul a declarat învingător la puncte pe Garcia. Marshall deși învins a făcut un match mare; lipsa de experiență l-a făcut să rateze o victorie de mare răsunet. Kouidfui bon tu Toriello In seara zilei de 24 Februarie a avut loc la Paris în arena Wagram o importantă reuniune Internatională în cadrul căreia s’au întâlnit în match vedetă francezul Omar Kouidri și italianul Bianchini. Matchul angajat pentru 10 reprize a fost dus până la Umitz terminat cu victoria lui Kouidri care a făcut o partidă formidabilă. Imediat după match Benoni managerul învingătorului a semnat un contract prin care se obligă ca elevul său să întâlnească în prima jumătate a lunii viitoare pe Saverio Turiello, campionul semi-mijlociu al Europei. Ringul international Joe Martin un excelent pugilist spaniol a învins prin abandon în repriza 5-a, pe francezul Baviers. Matchul s-a disputat la Wagram și era angajat pentru 10 reprize. învingătorul a realizat cu această ocazie a 70-a victorie din carieră. Rene Taysse în formă excelentă, și-a silit adversarul — Frence — să abandoneze în cursul reprizei secunde. Ferraro a fost recunoscut drept chalenger oficial al lui Pierre Louis, campionul muscă al Franței. Termenul mlăuntrul căruia se pot întâlni pugiliștii a fost fixat: 22 Aprilie. Peyre campionul pană al Franței, întâlnește Joi la Paris pe Georges Bataille. Bourdet Robert campionul cocoș al Franței își pune titlul în joc în ziua de 9 Martie în fața lui Pierre Louis. =B*I Mi <£»■» O m fLs= Plecarea echipei României de ping-pong la Cairo este sigură Ultimele amănunte ale declasării Se știe că Joi 2 Martie urmează să părăsească țara echipa națională a României de ping-pong ce urmează să ne reprezinte la campionatul mondial ce are loc în Egypt la Cairo între 6—11 Martie a. c. Până eri încă această participare nu era încă în totul sigură, cu toate că «Straja Țării» aprobase deplasarea și că aproape toate formele necesare erau gata. Lipseau insa fondurile necesare precum și viza de intrare în Egipt Care se capătă foarte dificil. Eri s’a primit însă la legația egipteană din Capitală o scrisoare din partea guvernului egiptean prin care acesta anunța că se acordă viza de intrare în mod gratuit tuturor celor ce participă la campionatul mondial. Deci acest hop era trecut. ■ Parte cea mai grea era acea a găsirii fondurilor necesare deplasării. Această sarcină a revenit d-lui prof. C. P. Zahirnic președintele federației, care după grele străduințe a reușit să se achite cu bine de misiunea sa. Și acest hcop fiind trecut, plecarea echipei României la Cairo este sută la sută sigură. In afară de cele 2 probe pe echipe, domni și doamne Pentru cupele .Swaythling și Corbillona jucătorii noștri vor participa și la probele individuale. La simplu vor participa toți componenții echipei. La dubluri vor juca următoarele perechi române: dublu domni: Ernes-Vladone și Naumescu-Macovei; dublu doamne: d-rele A. Adelștein și S. Koloszvary; dublu mixt: d-ra A Adelștein-Eroes. Credem că este interesant acum când mai este foarte puțină vreme până la campionatul mondial de a aminti cari sunt deținătorii titlurilor de campioni ai lumii pe anul trecut, la diferite probe. Echipe doamne: «Corbillon Cup», Ungaria. Echipe doamne: «Corbillon Cup», Cehoslovacia. Simplu domnie. Vana (Cehoslovacia). Simplu doamne: T. Pritzi, (Austria). Dublu domni: J. Mc. Clure—S. Schif (U. S. A.). Dublu doamne: Votrubcova—Depetrisona (Cehoslovacia). Dublu mixt: Woodwerard—Bellak (Anglia-Ungaria) Cupa de consolare, simpla domni: L. Bellak (Ungaria). Urmează să vedem cine își va înscrie anul acesta numele pe tabela Campionilor mondiali. Să sperăm că printre aceștia va fi și un reprezentant al României. G. A. Printre rachete Victor Vladone, unul dintre cei mai buni jucători din țară și membru al echipei naționale a avut durerea de a-și pierde tatăl. Luăm parte cu toată sinceritatea la durerea simpaticului jucător. Echipierii «Naționalei» din Cluj, cari participă la campionatul mondial de la Cairo, vor sosi pare se în București în cursul zilei de joi pentru a continua imediat spre Constanța. Campionatul Național de anul cesta nu se știe încă precis dacă, unde și când va avea loc. O versiune neoficială spune că va fi din nou organizat la Brașov de clubul sportiv «Metrom» ca și anul trecut. Data la care ar urma să se dispute, va fi ori la 25—26 Martie, ori la 1—2 AVTila 2 Martie călătoria a- GAZETA SPORTURILOR Viata lui Donald Budge (Continuare din pagina 1) cupa Davis, pe care o readuse amator trebue să și-o pue mai Sein În tara timpul nilii famii Furând că o ii moi Ionein oin«« sein în tară. Nimeni nu a făcut o presiune asupra mea în această privință; simțeam numai că tennisul făcuse atâta pentru mine, încât era cel mai mic lucru ce-l puteam face în schimb. Chiar astăzi nu pot spune că datoria mea către federația de tennis a fost complect achitată. Cunoscând însă membrii acestei federații, cred că îmi vor lua partea, după cum și eu am luat partea lor. Ei trebue însă să-și dea seama că mă gândesc la viitorul meu, fiind întotdeauna o șansă să fiu lovit, sau, ce este mai grav, să pierd încrederea în mine, și că nu pot risca să aștept încă un an. BUDGE TATAL FOST JUCĂTOR LA GLASGOW RANDERS Pentru tata și mama vreau să cumpăr o casă drăguță în California unde să-i instalez. Doresc să le dau ceva mai bun decât au avut și să le procur o vieață mai confortabilă. Ei au făcut foarte multe sacrificii pentru mine. Sănătatea tatălui meu nu a fost niciodată prea bună și acum câtva timp a trebuit să își dea demisia de la casa Crystal Laundry din Oakland. Când mă gândesc la sacrificiile pe care le-a făcut tata pentru cei trei copii cari voiau să practice tot timpul sporturi în timp ce el era bolnav, cred că merită pe deplin considerația noastră. Mai ales că întotdeauna îi era frică ca și noi să nu fim răniți ca și dânsul. In țara sa de origină, Scoția, el juca football la Glascow Rangers — una din cele mai mari echipe din lume; uneori matchurile disputate la Glascow Rangers erau urmărite de 180.000 de spectatori. La un antrenament tatăl meu a căpătat o rană gravă, contractând ulterior o pneumonie. S-a ales apoi cu o bronșitt cronica, de care n’a mai putut scăpa. Familia Budge nu este toată compusă din atleți; mama mea constitue o excepție, însă ea se interesează de sport, și a crezut întotdeauna că Lloyd, iar nu eu, era campionul de tenis al familiei. îmi pare foarte rău pentru Lloyd că nu a avut ce a dorit deoarece el iubea tennisul de la început, și a lucrat cu perseverență, zi și noapte, pentru a ameliora jocul său. Pentru mine tennisul a fost un joc ca orice alt joc. Privind spre viitor cred că am să joc tennis ca profesionist doi sau trei ani cel mult, până când vreun alt campion amator va trece la profesionalism in 1939 sau 1940. După aceasta intenționez să mă retrag și să intru in afaceri într-o companie de obiecte de sport. Nu vreau să spun prin aceasta că vreau să mă scap de mulțimile de spectatori; nu aș putea avea o astfel de idee, nimeni neputând spune că nu dorește să se simtă un personagiu important. Îmi reamintesc de Bing Crosby care îmi povestea despre un actor din Hollywood, care nu eșta niciodată din localurile luxoase și care se plângea că e oprit tot timpul de lume pentru a acorda autografe. Bing i-a spus «Gândește-te ce mult ne-ar lipsi nouă acest lucru, dacă lumea nu ne-ar mai cere autografe», îmi place să călătoresc și să-mi văd prietenii, și sper că în viitor când voi călători nu voiu fi complect uitat, și că o să se mai găsească unii oameni cari să-mi ceară câte un autograf. O altă dorință pe care o am pentru viitor este să pot ajuta federația de tennis. Dacă comitetul de selecție american al cupei Davis dorește să recurgă la serviciile mele aș fi încântat să le pot oferi în mod cu totul gratuit, îmi pare rău că nu pot juca pentru U. S. A. anul viitor, mi-ar fi făcut o foarte mare plăcere dacă aș fi putut juca, însă nu îmi pot oferi acest lux. Am fost foarte mulțumit în ultimul meu an de amatorism, fără nicio grijă de cap. Federația a făcut tot ce-i stătea în putință pentru a nu mă plictisi de prea mult tennis și pentru a îngriji de cheltuelile mele legitime. REGULILE JOCULUI SUNT SFINTE ȘI DEMOCRATICE Federația însă nu putea să aibe grijă de viitorul meu; numai eu puteam face acest lucru, astfel ca a trebuit să mă gândesc ce se va întâmpla dacă voi continua să practic tenisul ca amator când nu voi mai putea. Este o problemă pe care orice curând sau mai târziu, afară numai dacă nu sa născut bogat. In această privință doresc să fac câteva observațiuni, cari vor fi primite, sper în spiritul pe care le ofer. In primul rând, nu simpatizez pe amatorii cari se revoltă pentru măsurile la cari sunt supuși. Ei cunosc regulele atunci când încep să joace și trebue să le suporte. Marea majoritate se supun acestor reguli, insă unii dintre amatori, când ajung vedete de primul rang, și pot să câștige ceva, parale se revoltă împotriva restricțiunilor la care sunt supuși. Acest fel de a fi nu ajută deloc tenisului, publicul își închipuie că jucătorii sunt conduși ca niște sclavi, când în realitate oficialitățile federației își îndeplinesc numai datoria atunci când întăresc regulamentele. Greșeala nu este însă numai de partea jucătorilor, cred că și regulamentele sunt uneori greșite. Ele ar trebui să fie schimbate, deoarece și timpurile s-au schimbat. Regulamentele erau foarte bune acum 20 de ani când tennisul era sportul oamenilor bogați și când jucătorul nu trebuia să piardă, comparativ, atâta timp cu antrenamentul. Astăzi tennisul a devenit un sport democratic. Nimeni nu poate spera să ajungă departe în acest sport, dacă trebue să se ocupe de afaceri sau dacă are un serviciu. Maurice McLoughlin a inspirat schimbarea la care se tinde. Cu jocul lui spectaculos. El a popularizat tennisul și a adus la matchuri, publicul care nu știa nimic despre tennis. Transferarea campionatelor de la Newport la Forest Hills și Germantown a mărit voga acestui sport. Apoi William Tilden cu apariția lui sgomotoasă a văzut 33 al națiuni atrase de competiția Cupa Davis.Invincibilitatea lui Tilden l-a făcut un idol național comparabil cu Babe Ruth în baseball |a Jack Dempsey în box. Băeți din toată țara începură să se intereseze de tennis. Ambiția lor era să devie un campion mondial de tennis. (Continuarea mâine) —CSCEL % Sb jjgf SUFLETUL, UNITATE HONETARA PENFIU CICLISM Neînsemnat, lângă alte convocări a apărut în ziare, un anunț prin care Velo-Clubul Român, roagă câteva persoane de inimă să ia parte la o adunare generală «în vederea reorganizării pe baze mai solide». Cititorii au trecut pe lângă această notiță, cum trec copii din țărani pe lângă un bău vechiu, din răscolite pământuri, amestecat cu noroi mult, un bau fără strălucire și fără valoner în ochii lor. Adunarea VCR-ului are pentru mine, un înțeles mai adânc; îmi apare ca o răzvrătire umilită, dacă, noțiunea de răscoală poate cuprinde pașnica umilire. Căci, membrii UCR-ului, V. Craighero, Lazăr Georgescu, B. Gâlcă, Gh. Iliescu, oameni cunoscuți în lumea sportului, nu au bani... Nu vor să reorganizeze clubul pe baze mai solide, aruncând mii de lei din buzunare doldora. Oamenii aceștia, mai toți trecuți de prima tinerețe aduc numai suflete, monete mai prețioase decât dolarii sau lirele sterline, atunci când sunt puse în slujba unui ideal. Frumusețea unui ideal este să rămână inaccesibil, spunea un visător englez, dar nu avea dreptate decât în ramura restrânsă despre care era vorba. In sport, în general și în ciclismul românesc, mai cu seamă, idealul este cursa cea mai de seamă la al cărei potou, se poate ajunge greu, numai cu unire și deplină înțelegere sufletească. ASPIM, MetroPola, ACSA, Clubul Ciclist Brăila, nu au nevoe de convocări-țipete pentru a-și asigura viața. Iar VCR-ul a trebuit să isbucnească, să-și ceară drepturi pe cari le are din plin și ea să răzbească, se revoltă, umilindu-se. Nu știu câți vor asculta chemarea înserată într’un colt pierdut de gazetă. Dar, sunt sigur, că toți cei cari vor răspunde, vor veni cu sufletele lor și cu dorința de înfăptuire. Ciclismul s’a ridicat la noi, încetul cu încetul, mulțumită oamenilor de bine-S’au făcut și sacrificii materiale. Importante, desigur. Un singur om, în fruntea unei federații, a cheltuit în dreapta și în stânga pentru Propășirea unui sport, pe care-l nu-l mai lua în seamă. ■ Dar, tot sufletul a înălțat sportul pedalei. ..v De pildă, ce câștigă Tudose, din etelism ? Nimic! Dimpotrivă, are și el greutăți peste cari trece numai prin voință. WCR-ul nu crede în inaccesibilitatea idealului. Câțiva oameni vin să muncească pentru clădirea nădejdilor , cari le vor înfiripa Duminică 29 Ianuarie, la orele 10 dimineața, în Bulevardul Basarab No. 7. Să nu uit, acest club, care a încasat anul trecut 90 de lei (nouăzeci de lei!) din cotizațiile alergătorilor, a organizat 9 curse și va mai organiza anul acesta încă 12. Ca Punct de comparație, Metropola (peste o sută de mii de lei subvenție anuală) a organizat numai o cursă de pistă... Orice s’ar spune, tot sufletul e unica unitate monetară în ciclismul românesc. Pierre Verone SPRINT UNII băeți au și început antrenamentul. Ionel Cristea a eșit alatăeri în tovărășia a doui colegi de club; Walter Agathon a făcut o plimbare «de recunoaștere» cu Radoslavescu iar Mihail Steinhardt se prepară de pe acum pe șoseaua Jianu, când îi permite timpul. * IN SEZONUL de primăvară își va face reintraera Marius Tudor, care anul trecut și-a făcut stagiul militar la un regiment din Craiova. u & mn— DE PE TUSE Tennis Club Român va alinia în matchul cu Sportul Studențesc la 5 Martie, următoarea formație: Toma Moldoveanu, Lucian Popovici, Marinescu Anton, Pană Edard, Tudy Dragu, Popa Ioan, Mărculescu Eustațiu, Penciulescu, Tanoviceanu Nicolae, Irimia Ion, Mateescu Andrei, Burlescu Simion, Bârsan Ștefan, Marin Ion și Nella Zissu. Prezența lui Țăranu în formație este în funcție de antrenamentul de Joi. Matchul Sportul Studențesc — T. C. R., programat pentru 5 Martie se va disputa pe terenul de la șosea. Joi 2 Martie, T. C. R. se va antrena la Velodrom, la orele 15. Matchul Italian România, programat inițial pentru 30 Aprilie, a fost schimbat pentru 29 Aprilie. Această schimbare este datorită unor chestiuni de organizare. Turneul echipei Berlinului la București a fost rerfectat. In prima zi de Paști, oaspeții vor juca împotriva unei combinate Viforul Dacia — T. C. R. iar a treia zi împotriva Venusului. Gogu Sfetescu a reluat antrenamentul și va conduce prima echipă a feroviarilor, în actualul sezon. G. Fântâneanu, va părăsi rugbyul, fiind mutat cu serviciul la Constanța. Comitetul federal ține ședință de constituire Miercuri 8 Martie a. c. la orele 21, urmând ca la această ședință să ia parte toți membrii comisiunilor tehnice, pentru a depune jurământul sentim. Adunarea generală a Tennis Clubului Român se va ține în ziua de Luni 6 Martie a. c. la orele 21, în localul F. R. R.