Graiul Sălajului, noiembrie 2012 (Anul 23, nr. 5211-5231)

2012-11-21 / nr. 5225

5 GRAIUL SĂLAJULUI e-mail: graiulsj@unisys.ro Miercuri - 21 noiembrie 2012 SPORT www.graiulsalajului.ro Mi, Liga Campionilor Remat vrea revanșa în fața francezilor . Obosiți după programul infernal din ultima perioadă, voleibaliștii de la Remat nu au avut prea mult timp liber, cu toate că la finele săptămânii trecute au avut etapă liberă în campionat. La nici o săptămână după par tida tur cu Arago de Sete, unde ai noștri au pierdut în minimum de seturi, Remat urmează să primească la Zalău vizita francezilor. Elevii lui Máriusz Sordyl și Ovidiu Macarie vor revanșa și nu au altă calfe decât victoria pentru a mai păstra șanse la locul trei. Oricum, acestea sunt minime și în cazul unei victorii, având în vedere că în ultimele două etape din grupă Remat urmează să întâlnească Asseco Resovie și Bre Banca Lannuti Cuneo, două formații în fața căreia echipa noastră nu prea poate emite pretenții. "Am fost puțin dezamăgit după primul joc cu Arago de Sete, pentru că am așteptat mai mult de la echipa noastră. Cred că am fi putut juca mult mai bine. Dar nu e ușor să joci în fața echipelor franceze, deoarece acestea joacă în mod clar și în mod responsabil. Avem încă multe de îmbunătățit, trebuie să fim mult mai provocatori și să luptăm mai mult pentru scopul nostru, pentru că nu am arătat încă ce putem", a declarat principalul Mariusz Sordyl. Partida din această seară va fi arbitrată de Bülent Bozkurt din Turcia și Boris Kolarevic din Cehia. Să mai spunem că meciul va putea fi urmărit și pe micile ecrane, pe postul Digi Sport. Având în vedere numărul mic de spectatori prezenți la primul meci, conducerea Reluatului aecis să micșoreze prețul tichetului la 15 lei Azi, ora 19.00, Sala "Sporturilor" din Zalău: Remat Zalău - Arago de Sete Rezultatele etapei a lll-a, din Grupa G, Liga Campionilor: Asseco Resovia Rzeszow - Bre Banca Lannutti Cuneo 0 - 3 (-18, -23, -20 ) Arago de Sete - CS Remat Zalău 3 - 0 (19,19, 22 ) Programul etapei a IV-a. Bre Banca Lannutti Cuneo - Asseco Resovia Rzeszow (s-a jucat aseară) Remat Zalău - Arago de Sete (azi, ora 19.00) Clasament Grupa G. 1. Bre Banca Lannutti Cuneo 3 3 0 9 - 0 9p 2. Asseco Resovia Rzeszow 3 2 1 6-46 3. Arago de Sete 3 12 4-63 4 Remat Zalău 3 0 3 0-9 0 Handbal: Cupa EHF Adversar din Portugalia pentru HC Zalău în optimile Cupei EHF Gruparea zălăuană se va duela pentru un loc în sferturi cu echipa portugheză Juvenis Calificată în optimile Cupei EHF după o "dublă" de foc cu Valur. HC Zalău și-a aflat marți adversari din următoarea fază a competiției. La sediul EHF din Viena a avut loc tragerea la sorți, iar no rocul le-a surâs zălăuancelor. Sorții au decis ca echipa noastră să întâlnească o echipă modestă Juvenis din Portugalia. Echipa portugheză a obținut calificarea în această fază a competiției după ce a trecut în "dublă" manșă de Spone Nottwil din Elveția. Ambele partide s-au jucat în Portugalia, iar Juvel Lis s-a calificat cu emoții, reușind să învingă în meciul retur la trei goluri diferență, după ce portughezele au cedat în partida tur la două goluri diferență. Adversara Zalăului nu are rezultate notabile în cupele europene, iar în ultimul deceniu a fost eliminată încă din primele tururi ale competițiilor europene (Cupa Challange, Cupa Cupelor și Cupa EHF). în urma tragerii la sorți, HC Zalău va fi echipa gazdă în primul joc, urmând ca returul să se dispute în Portugalia. Dar cu siguranță, vor exista discuții între cele două cluburi ca ambele partide să se joace pe un singur teren. Să mai spunem că, potrivit calendarului EHF, cele două manșe vor avea loc în 2 - 3 februarie -turul, iar returul, în 9 -10 februarie. Pagină în colaborare cu Sportul Sălăjean Programul optimilor de finală: Astrakhanochka - WHC Radnicki Kragujevac Cankaya Bel. Anka Spor K. - Grupo Asfi Itxako Navarra Tertnes Bergen - HAC Handball H.C. Zalău - Juve Lis ZRK Vardar SCBT - HC Kuban Krasnodar Team Tvis Holstebro - Lada FC Midtjylland - RK GEN-I Zagorje Metz Handball - KGHM Metraco Zaglebie Lubin Volei: Divizia Juniori, Seria E Victorie meritată a zălăuanilor ( Y 'sO 1 CSS Zalău - CS PHOENIX Șimleu Silvaniei ** ■ J (14,12,23,17) la pauză avut istoric. Oaspeții au condus o singură dată (3-1), după care gazdele s-au distanțat evident, cu trei serii de câte șase, patru și iar patru puncte, impunânduse dauna 12. Doar în setul al treilea simleuanii și-au arătat adevărata "față", câștigându-l la limită (25-23), după o luptă strânsă, în urma unui joc spectaculos și cu multe răsturnări de scor. Echipa Phoenix a început bine ultimul set, cu patru puncte la rând pe serviciul lui Pop și cu acțiunile celor de la plasă: Sîrbu, Ivan și Negrean. Dar, a fost imediat egalată (4-4). După alte patru egalități, echilibrul s-a rupt când, de la scorul de 14-13, gazdele au realizat cinci puncte consecutive (19-13), fapt ce lea permis să-și adjudece acest act la 17. Duminică, 2 decembrie, zălăuanii vor juca în deplasare cu echipa CSS Viitorul din Cluj-Napoca, iar simleuanii, acasă, cu echipa CSS2 UERO din Baia Mare. Zalău, Paul Peșteleu, Marius Ilieș - cpt.(Răzvan Sabou), Mihai Criste, Claudiu Iov, Dan Băltan, Rareș Bălean și Andrei Coțe libere. Prezenți: Domokos David, Alexandru Bumb, Marius Chende și Cosmin Taloș. Antrenori: Dan Predescu - principal și Marin Silaghi - secund. Șimleu Silvaniei: Adrian Preda, Dacian Ardelean - cpt., George Sîrbu, Sergiu Ivan, Gheorghe Negrean și Raul Pop. Prezenți: Rareș Faragău, Dorin Grecu și Ionuț Moisi. Antrenori: Mircea Abraham - principal și Marius Oniga-secund. Primul derby sălăjean actual al juniorilor voleibaliști a fost câștigat meritat de zălăuani, după o oră și 36 de minute. A fost a treia victorie a lor, din patru meciuri disputate, repurtată în urma unui joc destul de elaborat, în care ridicătorul Ilieș i-a pus în valoare pe Bălean și pe Criste. Șimleuanii au reușit doar setul de onoare, rămânând cu două victorii din patru partide jucate. Poate că prezența coordonatorilor Cristian Lazăr și Antonio Reili (absenți motivat) ar fi făcut întâlnirea mai echilibrată. Poate... Până la urmă, Sîrbu, folosit ca ridicător, s-a descurcat onorabil. Un sfert din primul set au condus simleuanii (1-0, 3-2, 5-3, 7-5), însă zălăuanii au realizat o serie de șase puncte (11-7), cu Bălean la serviciu și cu Peșteleu, Ilieș și Criste la fileu și apoi, alta de patru puncte, diferență de scor suficientă pentru a câștiga la 14. Actul al doilea n-a