Graiul Sălajului, noiembrie 2012 (Anul 23, nr. 5211-5231)

2012-11-22 / nr. 5226

După ce în turul precedent, HC Zalău a ales să joace ambele meciuri în Islanda, lăsându-i pe iubitorii handbalului din Zalău cu "fața-n soare", iată că nici bine nu a avut loc tragerea la sorți a optimilor și oficialii echipei de sub Meseș se gândesc ca ambele partide cu Juvenis să se joace la Zalău. De data aceasta nu va mai fi niciun obstacol cu privire la Sala Sporturilor, având în vedere că în luna februarie Rematul nu va mai avea meciuri în Liga Campionilor. "Ar fi normal să jucăm ambele meciuri la Zalău și vrem să facem lucrul acesta motivat de faptul că am jucat în turul precedent ambele jocuri afară. Pentru iubitori de handbal din Zalău și din Sălaj o să încercăm să disputăm ambele jocuri la Zalău. Asta și ca o rețetă financiară bună, ținând seama și de faptul că o deplasare în Portugalia nu-i deloc ieftină", ne-a mărturisit președintele Tiberiu Marc. Marius Pasca rupe tăcerea: "Sincer, am fost deranjat de ce s-a întâmplat săptămâna trecută" Președintele Ioan Morar a vorbit cu Ionel Ganea despre o eventuală venire a sa la FC Zalău, ceea ce l-a deranjat pe actualul teh nician Marius Pasca. "Ca acționar și președinte, domnul Morar are dreptul să discute cu un alt antrenor, însă, sincer, am fost deranjat de ce s-a întâmplat săptămâna trecută, deoarece trebuia liniște la echipă. Dar nu de aceea am pierdut noi la CS Oșorhei. Eu încerc să fiu un om realist și să-mi văd problemele din echipă", a precizat Pasca. Pasca a ținut să precizeze că și el a avut o ofertă de la o altă echipă, însă a decis să rămână la FC Zalău. "Am avut ofertă de la o echipă din Liga a Ill-a și am considerat că locul meu - momentan - este la FC Zalău. Am un contract aici și trebuie să-l duc la capăt", a adăugat antrenorul. El consideră că nu din cauza antrenorului nu poate promova FC Zalău. "Lotul echipei este subțire, joc cu patru - cinci jucători sub 21 de ani și trebuie luate în calcul și aceste aspecte. Nu cred că din cauza mea nu promovează Zalaul", nea mărturisit Marius Pasca. Fotbal: Liga I Paul Unimătan, cel mai folosit arbitru în Liga 1! Chiar dacă județul Sălaj nu este reprezentat la cel mai înalt nivel din România de nicio echipă, măcar ne bucură faptul că, în materie de arbitraj, județul nostru are doi arbitri care oficiează în Liga 1. Dacă asistentul Gabriel Bârjaca tur de campionat, centralul Paul Unimătan are meci după meci în prima ligă. Practic, arbitrul zălăuan a fost cel mai folosit în această perioadă, arbitrând șapte etape la rând în prima ligă. Iată meciurile arbitrate de Unimătan, în ultimele arbitrat mai puțin în acest șapte etape: Rapid - Viitorul Constanța (Etapa a X-a) "U" Cluj - Ceahlăul Piatra Neamț (Etapa a XI-a) CSM Iași - Concordia Chiajna (Etapa a XII-a) CS Severin - CFR Cluj (Etapa a XIlI-a) Petrolul - Concordia Chiajna (Etapa a XIV-a) "U" Cluj - Rapid (Etapa a XV-a) Oțelul Galați - FC Vaslui (Etapa a XVI-a) Să mai spunem că la partida din etapa a XIV-a, dintre Petrolul Ploiești și Concordia Chiajna, Unimătan l-a avut asistent pe zălăuanul Gabriel Bârjac. Centralul zălăuan a arbitrat șapte etape la rând pe prima scenă a fotbalului românesc I Consiliul Județean Sălaj își îndreaptă privirile și spre fotbal Instiuția condusă de Tiberiu Marc a alocat o sumă de bani pentru Consiliul Local, de unde o parte vor fi redirecționați spre FC Zalău I încercările celor de la FC Zalău de a obține sprijin de la Consiliul Județean au fost zadarnice. Asta până vinerea trecută când, în urma ședinței ordinare a Consiliului Județean, instituția condusă de Tiberiu Marc și-a îndreptat privirile și spre fotbal și a alocat o sumă de bani. Cum Consiliul Local este principalul finanțator al echipei, banii vor ajunge prima dată acolo, urmând ca o parte din ei să fie redirecționați spre echipa de fotbal. "în acest moment, Consiliul Local este acționarul majoritar al echipei FC Zalău, astfel că am alocat o sumă de bani către autoritățile locale, cu dedicație pentru FC Zalău. Intenția noastră a fost să dăm bani și spre fotbal, însă rămâne la latitudinea principalului finanțator să aleagă cea mai bună variantă pe care o consideră. Asta în funcție de bugetul pe care l-au alocat echipei de fotbal, în funcție de obiectivul pe care l-au stabilit și de situația în clasament pe care FC Zalău o are în acest moment", ne-a declarat președintele Tiberiu Marc. Se pare că suma alocată de instituția condusă de Tiberiu Marc spre Consiliul Local este de un miliard de lei vechi, urmând ca jumătate din această sumă să intre în visteria celor de la FC Zalău. Sigur, pentru o echipă de fotbal care vrea, în cel mai scurt timp, Liga a II-a, nu este o sumă foarte mare, dar important este că Consiliul Județean a făcut un prim pas spre fotbal, ceea ce dă speranțe pentru sume mai generoase pe viitor. Pagină în colaborare cu Sportul Sălăjean m L Sitii din Ziarul de sport al județului Sălaj