Graiul Sălajului, noiembrie 2012 (Anul 23, nr. 5211-5231)

2012-11-28 / nr. 5230

Volei: Cupa României CS Phoenix vrea în final four Nou-promovata CS Phoenix este în fața unei noi provocări. După ce a smuls un punct pe terenul vicecampioanei Tomis Constanța și a umilit campioana Remat, gruparea de sub Măgură vrea să acceadă și în semifinalele Cupei României. Pentru a relaiza acest lucru, elevii lui Mircea Abraham au nevoie de o victorie în returul cu Dinamo, cu scorul de 3 - 0, sau în cel mai rău caz cu 3 - 1, pentru a trimite meciul în setul de aur. Asta după ce în partida tur din Capitală șimleuanii au pierdut cu scorul de 1 - 3. "Sperăm să jucăm cel puțin la fel de bine ca și în partida cu Remat și să avem un cuvânt de spus pentru viitoarea calificată în semifinalele Cupei României. Noi credem în calificare, chiar dacă la Dinamo am făcut un meci mai puțin reușit, dar un set în volei contează foarte mult. Ne dorim să avem câștig de cauză cum am avut și la partida din turul precedent cu echipa din Piatra Neamț", nea declarat Mircea Abraham. "ezi, ora 17.00, Sala "Silvania" din Șimleu Silvaniei: CS Phoenix - Dinamo București. Returul sferturilor Cupei cu CSM București, abia anul viitor Asta mai lipsea Rematu lui ca după înfrângerea rușinoasă de la CS Phoenix să se deplaseze în Capitală pentru meciul retur al sferturilor Cupei României, cu CSM București. Cum moralul jucătorilor este la pământ, iar Fabian Birău,și colegii săi au nevoie de timp pentru a-și reveni, conducerea a decis să amâne meciul cu bucureștenii, care trebuia să aibe loc chiar azi. Și, până la urmă, această decizie este una înțeleaptă și din punct de vedere economic, urmând ca Remat să joace meciul de Cupă pe 3 februarie, la o zi după ce va avea loc și partida retur din campionat dintre cele două formații. Altfel spus, Remat va juca la anul două meciuri cu CSM București, la fel cum s-a întâmplat și la începutul lunii, când echipa din capitală a jucat două meciuri la Zalău, atât cel din campionat, cât și cel din Cupă. Această modificare nu afectează cu nimic calendarul competițional, de vreme ce "final-four-ul" Cupei României se va desfășura abia după terminarea campionatului. Vă reamintim că în meciul tur al sferturilor Cupei României, Remat a dispus cu scorul de 3 -1 de CSM București. Campioana și-a amânat partida cu bucureștenii pe 3 februarie, când se va deplasa în capitală și pentru meciul de campionat. Ziarul de sport al județului Sălaj Lupte libere: Cupa României Cinci pe linie, pentru luptătorii zălăuani Dintre cei 9 sportivi zălăuani care ne-au reprezentat, doar patru au reușit să se claseze printre primii zece. S-a încheiat anul competitițional la lupte libere cu o manifestație de anvergură. Este vorba despre Cupa României, competiție care a adunat la start sportivi din toată țara. "Pot spune că la unele probe confruntarea a fost mai acerbă decât la naționale>", ne-a declarat antrenorul Ioan Pantea. Județul Sălaj a fost reprezentat de două cluburi: este vorba despre CSM și CSS Zalău. Clubul Sportiv Școlar a făcut deplasarea în capitală, cu cinci sportivi. Din păcate, speranțele antrenorilor au fost spulberate deoarece zălăuanii nu au reușit să aibă evoluții pe placul lor, întorcându-se acasă fără medalii. Dintre cei cinci participanți, Sergiu Băbțan a obținut cel mai bun rezultat, locul V la categoria 120 kg. Printre primii 10 s-a clasat și Vasile Temian, la categoria 60 kg. "Nu sunt mulțumit de rezultatele obținute de sportivii mei. Am sperat să obținem cel puțin două medalii cu Sergiu Băbțan și Szalontai Szabol cs. Din păcate, ne-am întors doar cu un loc V și un loc VII", a adăugat antrenorul Ioan Pantea. CSM Zalău a făcut deplasarea cu patru sportivi, iar cel mai bun rezultat a fost obținut de Alexandru Mercea, locul V, înainte de competiție antrenorul Crișan ne spunea că obiectivul lor este o clasare în primii cinci, dar dorința lor era o medalie. Sergiu Maxim era cel vizat să obțină o medalie având în vedere că a fost supus unui antrenament de slăbire și a ajuns la 50 kg. Din păcate, sportivul nu a reușit să se claseze decât pe locul VI. Obiectivul a fost atins, astfel că sportivii de la CSM Zalău își pot lua o bună meritată vacantă. SC ONESTA PROD SRL CUMPĂRĂ în depozitul din Zalău, B-dul M. Viteazul, nr. 149 la prețul de X leu/kg Informații tel. 0360-566091 0755-036256. (1103)_______________________________________________________________ Pagină în colaborare cu Sportul Sălăjean mnmmmammoamamimmmmmmmmmmmmBmmammm&mBmmmmmmmmmmmmmmmm IO REMAT SĂLAJ j prin depozitele sale din Zalău, Șimleu Silvaniei, Cehu Silvaniei, Jibou, Crasna, Nușfalău și Marghita. achiziționează la cele mai bune prețuri următoarele materiale reciclabile: Feroase (fier vechi, fontă, oțel inox, spa, oțel); Neferoase (cupru, alamă, bronz, aluminiu, plumb); Acumulatori auto uzați; Hârtie și carton; Folie; Electrice, electronice și electrocasnice uzate. Pentru cantități mari asigurăm transportul. Pentru programări sau relații suplimentare ne puteți contacta la numerele de telefon: 0260-662025, 0260- 662026, 0260-662027 sau 0260-611639. rp> VÂND QQQQJ zonă centrală, intabulat Relații la telefon: 0744- 831093, 0769-21457^ OFER SPAȚIU si inlíMit zona ultracentrală Relații la telefon 0744- 831093, 0769-214572.'MS' Ij