Graiul Sălajului, octombrie-decembrie 2021 (Anul 32, nr. 7421-7482)

2021-11-26 / nr. 7462

Vineri - 26 noiembrie 2021 Preț: 2,50 lei ANUL XXIV Nr. 7462 www.graiulsalajului.ro S-a votat guvernul PSD-PNL-UDMR. Comunicator USR. Vom 318 de voturi pentru, 126 de voturi împotrivă construi o alternativă Pag. 2 liberală Pag-2 Ziarul cu cel mai mare tiraj din județ 8 Telefon: 0260-611.320 la fax 0260-612.479 0 mobil 0742-107.691 Cristian-Claudiu Bîrsan, Vicepreședinte G Sălaj 1 Decembrie este ziua fiecăruia dintre noi, o zi care vorbește nu doar despre trecutul glorios al poporului român, ci și despre prezentul ți viitorul nostru, Ziua Națională trebuie sa ne reamintească de valorile care ne definesc ca națiune: libertate, patriotism, unitate, toleranță, solidaritate, respect. La mulți ani, România! La mulți ani, dragi sălăjeni! Să fim sănătoși și să avem grijă de țara noastră! DINU IANCU-SALAJANU, Președintele Consiliului Județean Sălaj Ziua Națională a României are o profundă încărcătură istorică, iar acțiunile noastre trebuie să fie în deplină concordanță cu moștenirea lăsată de strămoși prin semnarea Actului Unirii, la 1 Decembrie 1918. La rândul nostru, avem datoria să lăsăm urmașilor noștri o patrie de care să fie mândri. La mulți ani, România! La mulți ani, români! De ziua noastră, a tuturor românilor, să ne gândim mai mult la lucrurile care ne unesc și mai puțin la cele care ne dezbină. Am traversat o perioadă dificilă, iar provocările nu s-au sfârșit, însă prin unitate și solidaritate vom reuși să depășim orice obstacol. Este important să trecem încrezători peste momentele dificile și să ne propunem să construim un viitor mai bun pentru copiii noștri. La mulți ani dragi sălăjeni! La mulți ani, România! 7 Ziua națională a României ne oferă plăcutul prilej de a ura tuturor locuitorilor comunei CRISENI sincere felicitări și multă î > sănătate. Fie ca idealurile Marii Uniri de la 1918 să nu se piardă, iar românii să nu-și uite istoria. La mulți ani România! 9 Istoria noastră are multe momente însemnate, multe momente mărețe și importante, dar cel mai însemnat este și va rămâne 1 DECEMBRIE 1918. Să dea Dumnezeu ca 1 DECEMBRIE al fiecărui an să fie pentru noi toți reper de unitate și încredere în forțele noastre, iar lucrurile care ne-au unit atunci, pe câmpul lui Horea, să ne țină mereu împreună până la sfârșitul veacurilor. La mulți ani, Români! La mulți ani, România! Ziua de 1 Decembrie ne încarcă cu sentimentul patriotic și al afecțiunii față de națiunea noastră și ne trezește mai mult respectul față de cei care au contribuit la făurirea României, ca stat independent. Astăzi avem datoria morală și istorică să ducem mai departe idealurile unei generații care au făcut totul pentru ca România să fie întregită și suverană. Suntem într-un moment în care fiecare putem fi parte a construcției unei țări pe care ne-o dorim cu toții. O țară prosperă, sigură și modernă. La mulți ani, România, la mulți ani Șimleu Silvaniei! Cu ocazia zilei de 1 Decembrie urez tuturor locuitorilor comunei HERECLEAN un sincer La mulți ani. Această zi de mare sărbătoare să vă aducă în fiecare an realizări de excepție, sănătate și împliniri. La mulți ani România! , Ziua Națională a României constituie răsplata luptei de secole pentru îndeplinirea idealului de unitate a neamului românesc! Atunci, la Alba - Iulia s-a scris încă o pagină plină de demnitate din istoria multimilenară a neamului nostru. De Ziua Națională a României, vă transmit urările mele de bine, sănătate, prosperitate și pace! La mulți ani, dragi concetățeni! Transurbis Zalău, în straie noi. Investițiile se ridică la 1,5 milioane de lei Pag. 3 Lucrări finalizate pe DJ 1910, la Valcău de Jos Pag. 3 Sanda Stanca scapă definitiv de acuzația de fals intelectual Pag. 8 Tot ce înseamnă IMOItHVIII Știri Utile