Inainte, aprilie 1974 (Anul 31, nr. 9038-9062)

1974-04-30 / nr. 9062

LAUREAȚI AI OLIMPIADELOR ȘCOLARE Tradiționalele olimpiade școlare, concursuri pe obiecte, au antrenat și anul acesta numeroși participanți. La faza republicană, reprezentanții județului nostru au cucerit premii prestigioase care răsplătesc eforturile elevilor și profesorilor. Se cuvin toate laudele laureaților: Anca Dincă, anul III Liceul nr. 3 Craiova — premiul I la limba și literatura română ; Gh. Antoniu, anul II Liceul „Nicolae Bălcescu“ Craiova — premiul I la matematică ; Cătălin Stoichiță, anul III Liceul „Nicolae Bălcescu“ — premiul acordat de C.C. al U.T.C. la fizică ; Sabin Stamatescu, Liceul energetic Craiova — premiul II fizică ; Marcel Bivolu, Liceul energetic Craiova — premiul III fizică ; Constantin Creveti, Liceul energetic Craiova — premiul acordat de C.C. al U.T.C. la fizică ; Gh. Vasile, Școala profesională Grup școlar „Electroputere” Craiova — premiul acordat de C. C. al U.T.C. la fizică ; Mariana Mănescu, anul II, Liceul „Nicolae Bălcescu“ — premiul III chimie; Elena Grigore, anul III, Liceul industrial de chimie — Craiova — premiul III chimie ; Ani Voicu, anul I Școala profesională de chimie Craiova — premiul I chimie ; Gica Pițigoi, anul II, Grup școlar „Electroputere“ — premiul III chimie ; Emilia Pădan, anul II, Liceul „Nicolae Bălcescu“ — premiul II biologie și Dan Anușca, anul II, Liceul „Nicolae Bălcescu“ Craiova — premiul III biologie. O interesantă manifestare artistică SPECTACOLUL STUDENȚILOR AFRICANI PREZENTAT LA GOICEA Sîmbătă după-amiază, un grup de studenți africani aflați la studii la Universitatea craioveană au fost oaspeții tinerilor din comuna Goicea. Intimpinați, după datină, cu pline și sare, cu urări de bun sosit — studenții africani au vizitat, apoi, însoțiți de reprezentanți ai organelor locale de partid și de stat, de cooperatori și intelectuali, frumoasa localitate doljeană. Dialogul spontan, sincer care a avut loc intre studenții africani și tinerii din Goicea a contribuit la o mai deplină cunoaștere reciprocă, a relevat dorința comună de a trăi și munci în pace și prietenie, alături de tineretul din întreaga lume. Seara, pe scena căminului cultural din localitate, studenții africani au prezentat un foarte interesant și original spectacol de folclor și muzică ușoară africană, care a fost bine primit de auditoriu. Formația muzicală „Les makadas" („Familia") s-a impus prin autenticitatea repertoriului, prin ritmicitate sincronizarea perfectă a inistrumentiștilor. O foarte bună propagandă folclorului african a făcut grupul de dansatori „Santana“, care a impresionat prin vigoarea, dinamismul, deosebitul simț al ritmului. Foarte frumoase au fost și melodiile interpretate cu dezinvoltură și talent de soliștii vocali sau instrumentiști și de grupul vocal „Motena" („Inima"). Spectacolul s-a încheiat cu un simbolic dans al prieteniei, în care s-au prins studenții africani și tineri din Goicea. Manifestarea — organizată de colectivul pentru școlarizarea tinerilor străini din cadrul Universității craiovene, in colaborare cu comisia C.U.A.S.C. pentru studenții de peste hotare, Casa de cultură a studenților din Craiova, și cu sprijinul Comitetului județean U.T.C. — s-a bucurat de un deosebit succes în rîndurile celor peste 600 de spectatori. DAN LUPESCU Partid iubit iți mulțumim Fi (Urmare din pag. 1) Constantin Fira, șeful secției propagandă a Comitetului județean de partid, Constanța Ciontu, secretar al Comitetului municipal de partid, Hanton Stoiculescu, președintele Consiliului județean Dolj al Organizației pionierilor, precum și alți reprezentanți ai organelor locale de partid și de stat. Spectacolul a fost precedat de o scurtă alocuțiune rostită de tovarășa Cornelia Ivănescu, președinta Consiliului municipal al Organizației pionierilor, după care, reprezentanții pionierilor din toate zonele județului au înmînat tovarășului Hariton Stoiculescu albume jubiliare. Ele cuprind aspecte semnificative din viața organizațiilor în cei 25 de ani de existență. în final, a avut loc un interesant program cultural-artistic, susținut de pionieri, program ce a adăugat o notă în plus de interes întregului spectacol prin faptul că purtătorii cravatelor roșii cu tricolor au prezentat, în fața unui numeros public, versuri din creația lor originală, au interpretat cu multă afecțiune cîntece revoluționare și patriotice. Merită să evidențiem inspirata idee a organizatoriilor de a prezenta programul pionierilor pe fond de film și muzică, cuprinzînd secvențe din documentarele: ,„România, țara mea“, „Livada pionierilor“, „Minitehnicus“, „Micii arheologi“ precum și secvențe de la ceremonia învestirii tovarășului Nicolae Ceaușescu cu funcția de președinte al țării, fapt ce a dat un caracter distinct spectacolului, contribuind la reușita sa artistică. Prevederi importante pentru viitorul satelor noastre .Urmare din pag. I bane vom avea posibilitatea să acționăm mai organizat, mai eficient, pentru ridicarea necontenită a condițiilor de viață ale locuitorilor satelor noastre“. La rîndul său, tov. MARIN CARTIANU, inginer șef al C.A.P. „7 Noiembrie“, și-a exprimat adeziunea față de prevederile legii de a se trece la restrîngerea perimetrului construibil în vatra satelor. El a arătat, totodată, că este necesar să se clarifice mai bine obligațiile unor întreprinderi care execută lucrări de prospectări geologice, obligîndu-le ca, după terminarea obiectivelor, să redea imediat în folosință, în stare corespunzătoare, terenurile arabile. De asemenea, a propus ca drumurile de acces de la secțiile de mecanizare către tarlalele C.A.P. să aibă lățime de opt metri în loc de o șapte, cît se prevede în Proiectul de lege, deoarece în agricultură se folosesc și unele mașini cu gabarit mai mare. în același timp, MIRCEA CONSTANTINESCU, secretarul comitetului executiv al consiliului popular comunal, a propus ca, la articolul 13, să se nominalizeze care sînt acele dotări legate de satisfacerea nevoilor curente ale populației din celelalte sate care nu fac parte din centrele civice. Totodată a propus ca la articolul 16 să se prevadă amplasarea noilor obiective cu caracter industrial, grupate într-un loc, la marginea centrului civic al comunei, spre a se asigura protecția mediului înconjurător. sgct'amminsmii.. . > ; 1.IssR Dinamo Politehnica — Iași: 5—2 ; C.F.R. Cluj — E.C. Constanța: 0—1 ; A. S. A. Tg. Mureș" — „U. Cluj: 2— 0 ; C.S.M. Reșița — U.T.A. : 2—0 ; Jiul — Sportul studențesc : 1—0 ; F.C. Argeș — S.C. Bacău : 1 — 0 ; Steaua — Steagul roșu: 2—2 ; Politehnica Timișoara — Petrolul: 3—2 ; Universitatea Craiova — Rapid : 3—1. O etapă calmă. Mult mai calmă decît credeam. Singura suprpriză — rezultatul de la Cluj. Elevii lui Hașott, dîndu-și seama că din poziția de vicelideri au „șanse“ să piardă și locul IV, au trecut la atac. Și au învins o echipă care tindea să se îndepărteze de ultimele trei locuri. Infrîngerea ceferiștilor (nescontată), ca și a Politehnicii Iași, S.C. Bacău, Petrolului, Rapidului și Sportului studențesc (toate face ca situația din scontate), ultima parte a clasamentului să rămînă în continuare încurcată, ca din aceste șase echipe să se aleagă, în cele din urmă, cele trei care vor lua drumul spre „B“. Și în fruntea clasamentului, conform așteptărilor, Universitatea Craiova continuă să conducă cu patru puncte. Se vede că numai meciurile din deplasare vor avea menirea să modifice (probabil) această diferență. Să sperăm că în favoarea studenților. Pentru că, după jocul practicat, o mare parte din partida de duminică (în primele 15—20 de minute „vedeam“ și scorul etapei la Craiova), cred într-o evoluție superioară a lor în meciurile de „afară“. Ne-a bucurat evoluția bună a lui Oblemenco, regăsirea sa, ceea ce înseamnă că el rămîne, în continuare, unul din oamenii de bază ai echipei. Dinamoviștii au arătat din nou că nu iartă nimic, că ținta lor este nu numai cucerirea de puncte, ci și realizarea unui golaveraj cît mai bun. Duminică ei au mai redus cu un gol diferența ce-i separa de studenți. F.C. Argeș și Jiul au cîștigat mai greu, iar C.S.M. Reșița și A.S.A. Tg. Mureș mai ușor decît ne așteptam. Steaua, în aceeași „eclipsă“ de formă. Reluarea campionatului arătat că perioada de întrearupere a folosit studenților craioveni. Credem în revenirea lor nu numai fizică, ci și morală în acest final ce se anunță atît de dificil. C. DRĂGUȚ CROSUL TINERETULUI Cea de-a șaptea ediție a fazei județene Duminică, pe stadionul „Tineretului“ din Craiova, s-au desfășurat probele celei de-a șaptea ediții a fazei județene a Crosului tineretului, manifestare de amploare, la startul căreia s-au aliniat circa 2500 de tineri, elevi din școlile de toate gradele din municipiu și județ, tineri din întreprinderi și instituții, din unitățile militare etc. Ca o dovadă a grijii de care se bucură această competiție din partea organelor locale de partid și de stat, au fost prezenți tovarășii Ion Cetățeanu, secretar al Comitetului județean Dolj al P.C.R., și Constantin Fira, membru al biroului Comitetului județean Dolj al P.C.R., șeful secției propagandă, președinte al C.J.E.F.S. A fost, de asemenea, prezentă tovarășa Victoria Bistriceanu, prim-secretar al Comitetului județean Dolj al U.T.C. Sportivii sunt aliniați în coloane, la mijlocul stadionului. După ce tovarășul Paul Petrescu, activist U.T.C. cu probleme de sport, prezintă raportul, tovarășul Ion Coandă, secretar al Comitetului județean U.T.C., declară deschise întrecerile tinerilor sportivi. Ediția a șaptea a Crosului tineretului debutează cu proba de 800 m, disputată între fetele de la categoria de vîrstă 15—16 ani. Cîștigă, într-o manieră de necontestat, Cornelia Albu, de la Liceul „Nicolae Bălcescu“, urmată de Elena Similian, de la Școala generală nr. 14 și Rodica Lepădat, de la Liceul pedagogic. în cadrul aceleiași categorii de vîrstă, băieții au concurat la proba de 1 500 m. Pe primele trei locuri s-au situat Ștefan Ghiță (Grupul școlar „Electroputere“), Ion Ciugulea (Liceul industrial de construcții) și Ștefan Ghiban (Grupul școlar de construcții). La această categorie au participat cei mai mulți concurenți, afluența masivă dovedind și dorința de afirmare pe plan sportiv a acestor tineri. Urmează cele două probe de la categoria 17—19 ani, viu disputate, însă într-o manieră de deplină sportivitate. La 1000 m fete a cîștigat, devenind și campioană județeană, Constanța Țecu (Liceul „Nicolae Bălcescu“), urmată de Ștefania Staicu, de la aceeași școală, și Paula Dincă (Liceul „Frații Buzești“). Proba de 2000 m, rezervată băieților, a fost dominată de Ion Veghieș și Emil Popescu, de la Liceul „Nicolae Bălcescu“, cîștigători în ordinea amintită, iar pe locul al treilea s-a clasat Nicolae Tudorică (Liceul de chimie), fost dominată de Ion Mihăilescu (Liceul industrial construcții de mașini), noul campion județean, urmat de Ion Barbu (Liceul pedagogic) Titel Arhip (Asociația sportișivă armata). Acesta este „scurt-metrajul“ întrecerilor de duminică, întreceri ale unor tineri plini de energie, dornici să facă sport în aer liber; în încheiere, trebuie să remarcăm excelenta organizare de care s-a bucurat actuala ediție a Crosului tineretului, meritul fiind atît al Comitetului județean U.T.C., cît și al C.J.E.F.S., Consiliul județean al sindicatelor și Inspectoratul școlar județean. A fost însă regretabilă lipsa de participare a studenților. Motivul? Aceștia sînt în vacanță. Cu mai multă insistență, s-ar fi putut beneficia și de prezența studenților. Poate cu alt prilej... P. NICOLAE B La startul actualei ediții: 2500 tineri, cei mai buni dintre cei 55 000 participanți la fazele anterioare . Cîștigători: 18 băieți și fete El Crosul tineretului a devenit deja una dintre cele mai agreate forme ale mișcării sportive de masă . Felicitări organizatorilor pentru modul în care a decurs întrecerea celor prezenți. AVV.,AV.VAV/AV.SV...V...V.VZ.VAV.V.VWA./..î n? Probele categoriei peste 19 ani, la 1000 m fete a cîștigat Elena Bursuc (Liceul agricol Calafat), urmată de Ana Scăunașu (Liceul industrial de construcții) și Maria Zegan (Filiala de surdomuți). Proba de 3000 m, la care au concurat numai băieți, a Festivitatea de deschidere a etapei județene a crosului tineretului, ediția 1974. Foto : T. Ioan ALBE ȘI NEGRE . Spectacolul fotbalistic de duminică a avut și un „supliment“ la fel de agreabil : în pauză, între circa 26 de copii de mingi, se dădea o luptă „acerbă“ la poarta în care apăra... „ilicit“ internaționalul Răducanu. Lansări, undoluri, driblinguri, și cite nu face un zbucium copil pentru onoarea de a înscrie măcar o dată în poarta goolkeperului naționalei. Dar, „marele copil“ Rică era la... post și nu-i stătea deloc rău. Plăcută și amuzantă această joacă între... copii. „ Am sesizat cu satisfacție îmbunătățirea — ca tematică și conținut — a programului tipărit pentru întîlnirea Universitatea — Rapid. Deci, se poate ! In ceea ce privește comunicatul comisiei de propagandă cu privire la nota, nu articolul, din rubrica „Albe și negre“, apărută în ziarul nostru numărul 9038 constatăm, de asemenea, cu satisfacție, spiritul autocritic, dar, sintem nedumeriți de ce în cadrul comisiei de propagandă respectivă nu au fost cooptate și „cadre de specialitate, ci tov, care activează în mod voluntar“ (citat din „comunicat“). Pentru că asemenea... tovl e destul! B La culoarul cabinelor tehnice ale „Centralului“, există o ușă închisă din motive bine gîndite de administrația stadionului, numai că, duminică, doi oameni de ordine, unul cu sfatul, altul cu umărul, au hotărît să o... repună în circulație: „împinge, mă, că nu e bătută decît în două cuie“. Și, „puternicul“ a împins. De ce nu sunt „împinși“ din funcția de „oameni de ordine" asemenea... întreprinzători ? VIRV. ÎNAINTE Pe scurt din alte competiții . Sîmbătă seara, în sala sporturilor din Craiova a avut loc o gală amicală de box, între echipele C.S.M. Craiova și C.S.M. Reșița. Victoria a revenit craiovenilor cu categoricul scor de 19—3. Rezultate tehnice. Pavel Nedelcea (Reșița) învinge la puncte pe P. Iancu (Cv.); A. Turcitu (Cv.) învinge prin abandon pe I. Covaci ; N. Epure (Cv.) învinge la puncte pe D. Simion (Reșița) ; A. Florea (Cv.) învinge la puncte pe I. Culat (Reșița); M. Trică (Cv.) meci nul cu N. Topor (Reșița) ; M. Cioacă (Cv.) învinge prin ab. I pe Fl. Luxemburg (Reșița) ; I. Gîrleanu (Cv.) învinge prin ab. II pe I. Bizău (Reșița) ; Gh. Nisipeanu (Cv.) cîștigă prin ab. III la C. Crișan (Reșița) ; I. Voica (Cv.) cîștigă ab. II la reșițeanul M. Buică. (I. GORGAN, coresp.) B în cadrul diviziei C. la fotbal, fotbaliștii de la C.F.R. Craiova au terminat la egalitate (0—0) meciul disputat pe teren propriu cu Metalurgistul Sadu (ST GURGUI, coresp.), culmn din cadrul diviziei B, dintre „U“ Craiova și U.M. Timișoara s-a încheiat cu rezultatul de 76—49. (D. BURLACU, coresp.). Pe terenul Școlii sportive din Craiova s-au înregistrat următoarele rezultate la handbal: Școala generală nr. 18 Craiova — Liceul agricol Drăgășani — feminin : 11—8 ; Școala sportivă Craiova — Școala sportivă nr. 2 București — masculin : 21—14 ; Universitatea Craiova — Știința Lovrin — divizia B masculin : 29—21. (V. POPOVICI, coresp.). B în cadrul campionatului republican de fotbal al juniorilor, echipele craiovene au înregistrat următoarele rezultate : Universitatea Craiova — C.I.L. Tg. Jiu : 1—0 ; S.S.E. Curtea de Argeș — Electroputere : 0—2 ; S.S.E. Craiova — S.S.E. Pitești : 0— 0. (GH. DRAGHICI, coresp.). Iată cîteva rezultate obținute de sportivii județului nostru în deplasare : In cadrul turului diviziei B la scrimă, formația feminină de floretă de la Universitatea Craiova a obținut următoarele rezultate în competiția de la Timișoara: 12—4 cu Farul Constanța, 7 — 9 cu S.S.E. Oradea, 6—10 cu C.S.M. Cluj și 10—6 cu S.S.E. Satu Mare. In finala Cupei tineretului pentru studenți, desfășurată la Cluj, sportivii de la „U“ Craiova au obținut locul II la volei feminin prin următoarele rezultate : 2—0 cu „Poli" Iași, 2—1 cu „Poli“ Timișoara și 1—2 cu A.S.E. București, Gh. Enea și Jenica Popescu s-au clasat pe locurile III și, respectiv, V la orientare turistică. Cu rezultatul de 6,47 metri la lungime, Ion Rădulescu s-a clasat pe locul IV. Baschetbalistele de la „U“ au ocupat locul VI. (D BRINDUȘE, coresp.) B Participând la turul finalei campionatului național al juniorilor mici pe echipe, desfășurat la Iași, formațiile de tenis de masă ale Școlii sportive și Universității din Craiova s-au clasat, la toate cele patru probe pe echipe, pe primul loc. Cele două echipe sunt antrenate de prof. Cătălin Cojocaru „și Virgil Bălan. (P. VASILE, coresp.). Fotbal divizia B jucînd la București cu Progresul, Electroputere a cedat cu 0—3. Bucureștenii au dominat mai mult și au reușit să depășească deseori apărarea craioveană, înscriind în minutele 44 și 73, prin Sandu Ion. Deși condusă cu 2—0, Electroputere încearcă să dinamizeze jocul și să obțină un echilibru, dar, în min. 84, Manole stabilește scorul final de 3—0 pentru Progresul. Meciul, în general, a plăcut și s-a disputat în limitele deplinei sportivități. Electroputere a folosit următoarea formație: Mîniosu — Cotoșman, Tacoi, Vîlceleanu, Geică — Bondrea, Morovan, Stanciu — Mincioagă, Pelea, Bicea (min. 60 Niță). GH. RADULESCU coresp. 30 — IV — 1974 FOTBAL DIVIZIA A ii’,Uäi Craiova— Rapid București: 3-1 (1-0) Promisiuni pentru alte bucurii... „U“ Craiova — Rapid București: 3—1 (1—0); Stadion: „Central“. Spectatori: aproximativ 35 000. Au înscris în ordine: Bălan (min. 3), Țarălungă (60), Manea (62) și Bălan (75); Raport de cornere: 6—3 (2—1). Au arbitrat: I. Rus, Z. Szeksey (ambii Tg. Mureș), N. Barna (Tîrnăveni). UNIVERSITATEA: Oprea — Niculescu, Boc, Deselnicu, (Bădin), Berneanu — Strîmbeanu, Ștefănescu (Niță) — Țarălungă, Bălan, Obremenco, Marcu, RAPID: Ioniță — Pop, Niță, Marin Florin, Iordan — Pleșoianu, Savu (Năsturescu) — Bartalos, Marin Stelian, Neagu, Manea (Stancu). Meciul acesta a atras cel mai mult atenția prin frumusețea lui, demonstrînd că, în ciuda luptei pentru puncte, o partidă de fotbal se poate transforma, totuși, într-un spectacol sportiv de bună calitate. Meritul revine ambelor echipe: studenților, pentru calitatea, acuratețea mai ales varietatea mijloaceși lor tehnice utilizate, iar giuleștenilor, datorită manierei deschise și curajoase în care au abordat această partidă atît de dificilă pentru ei. Totul a fost plăcut duminică pe „Central“, cu o singură excepție: nota discordantă, uneori, a arbitrajului prestat de I. Rus din Tg. Mureș, care s-a lăsat indus în eroare de către unul din colaboratorii săi (N. Barna), foarte „exigent“ cu Marcu (irezistibil în derutantele lui curse) pe care, solicitîndu-și la maximum imaginația, l-a „văzut“ mereu în ofsaid, dar indulgent cu portarul bucureștenilor cînd acesta l-a oprit, neregulamentar, pe același jucător, în spațiul de pedeapsă. Dar, după cum s-a văzut, mai sînt meciuri în care arbitrii, depășiți de sarcini, rămîn neputincioși în fața unei echipe dezlănțuite... Cele două echipe au atras, încă din primele momente, atenția că sunt pornite pe lucruri mari. Ne referim la faza fierbinte din minutul 2, cînd Neagu a trimis balonul în bară, după care, în minutul următor, Bălan a scuturat plasa porții talentatului portar Ioniță, deschizînd scorul. A fost un gol frumos, precedat de un schimb de mingi între Oblemenco și Țarălungă, și de o deranjantă centrare a acestuia la autorul golului. Ca și cînd nu s-ar fi schimbat nimic pe tabela de marcaj, rapidiștii au continuat să joace deschis, atacînd în replică poarta lui Oprea. Spre deosebire de Rapidul de altădată, cu jocul acela pe spații mici, giuleștenii preferă acum — ceea ce merită apreciat — deschiderile lungi, cu schimbări rapide de direcție. Dar, apărătorii craioveni, avînd și un dram de noroc in plus, s-au dovedit greu de depășit. Linia de mijloc a studenților a fost deosebit de laborioasă, Strîmbeanu dovedindu-se același neobosit cărăuș și coordonator, stăpîn autoritar al unei largi zone a terenului. El a făcut un bun cuplu cu Ștefănescu, a cărui reintrare a fost mai mult decît promițătoare. De fapt, duminică, echipa craioveană ni s-a părut mult schimbată în bine și, așa cum remarcau mai mulți ziariști în cabina presei, a adus în evoluția ei și un element nou: creșterea ritmului pe măsură ce acțiunile se apropie de poarta adversă. De data aceasta, omul care a adus principala contribuție la materializarea acestei hotărîtoare idei tactice a fost, după părerea noastră, Țară lungă. De altfel, el este și autorul celui de-al doilea gol, din min. 60, pe care l-a înscris la capătul unei acțiuni splendide, după ce mingea a circulat cu o precizie milimetrică, la firul ierbii, între 4—5 jucători craioveni, în afară de faptul că „U“ a reușit să cîștige dezinvolt partida la care ne referim, meciul de duminică ne-a oferit încă o bucurie, la fel de mare, prilejuită de revenirea, la valoarea lui, a celui mai popular fotbalist al Craiovei, Nelu Oblemenco. Fără să mai subliniem participările lui în faze hotărîtoare, ne amintim de golul al treilea cînd, printr-o pasă senzațională (min. 75), l-a pus în cursă pe Bălan, care a șutat necruțător în poartă. Unicul gol al giuleștenilor a fost înscris de Manea, care a interceptat o minge de la Năsturescu, centrată de acesta în careul mic după ce a reușit să-l depășească pe Boc. După modul în care a evoluat duminică, Universitatea Craiova a reușit să readucă siguranță în inimile... inimoșilor ei suporteri, dintre care mulți și-au cumpărat bilete de tren pentru meciul de la Constanța... C. GHEORGHE Fotoreporterul nostru, I. Teșcoveanu, a surprins faza din min. 53 cînd Marcu fusese oprit din cursă pe motiv de ofsaid. Să fie, oare, așa ? Tinereirezerve Cu numai 7 minute înainte de fluierul final al arbitrului, echipa antrenată de ing. Constantin Deliu a reușit să înscrie golul victoriei. Ce evenimente s-au mai petrecut pînă în acel minut 83, cînd Lupu, într-o combinație cu Stăncescu, reușește să introducă mingea în plasa porții feroviare? Ratarea, în min. 60, a unei lovituri de la 11 metri, de către jucătorul craiovean Negrilă; eliminarea din teren, încă din prima parte a meciului, a fundașului Caramihai de la Universitatea și faptul că, în prima repriză, poarta Rapidului a fost foarte bine apărată de internaționalul Răducanu. Stăncescu, Decu, Boldici, Velea și Constantinescu sunt cîțiva dintre componenții echipei locale care s-au evidențiat în această întîlnire. T. LUCIAN ..1