Adevărul Harghitei, octombrie-decembrie 1999 (Anul 11, nr. 2272-2337)

1999-10-01 / nr. 2272-2273

• Pagina a 2-a • 1/2 octombrie 1999 • CONSILIUL LOCAL AL Anexă la Hotărârea nr. 76/1999 ORAȘULUI TOPLIȚA a Consiliului local LISTA cuprinzând taxele extrajudiciare de timbru, care se aplică începând cu data de 1 octombrie 1999 Nr.crt. Denumirea serviciului Taxa (lei) 0. 1. 2. CAPITOLUL I Taxe^pentru eliberarea certificatelor de orice fel, altele decât cele eliberate în instanţe, Ministerul Justiţiei, Parchetul de pe lângă Curtea Supremă de Justiţie şi de notarii publici, precum şi pentru alte servicii prestate de unele instituţii publice. 1. Eliberarea de către organele administraţiei publice centrale şi locale, de alte autorităţi publice, precum şi de instituţii de stat, care, în exercitarea atribuţiilor lor, sunt în drept să certifice anumite situaţii de fapt, a certificatelor, adeverinţelor şi a oricăror alte înscrisuri prin care se atestă un fapt sau o situaţie, cu excepția acelor acte pentru care se plăteşte o altă taxă extrajudiciară de timbru mai mare. 3.000 2. Eliberarea certificatelor de înregistrare fiscală. 10.000 3. Eliberarea, la cerere, a certificatelor medico-legale şi a altor certificate medicale folosite in justiție. 5.000 4. Eliberarea, la cerere, a certificatelor de cazier judiciar. 3.000 5. înregistrarea, la cerere, în actele de stare civilă a schimbării numelui și a sexului. 35.000 6. înregistrarea, la cerere, în actele de stare civilă a desfacerii căsătoriei. 3.000 7. Transcrierea, la cerere, în registrele de stare civilă române, a actelor de stare civilă întocmite de autoritățile străine. 3.000 8. Reconstituirea și întocmirea ulterioară, la cerere, a actelor de stare civilă. 3.000 9. Eliberarea altor certificate de stare civilă în locul celor pierdute, sustrase, distruse sau deteriorate. 3.000 CAPITOLUL II Taxe pentru eliberarea sau preschimbarea actelor de identitate şi înscrierea menţiunilor în acestea, precum şi pentru eliberarea permiselor de vânătoare sau de pescuit. 1. Acte de identitate: a) eliberarea sau preschimbarea cărţilor de identitate (inclusiv a celor provizorii) şi a buletinelor de identitate pentru cetăţenii români, eliberarea carnetelor de identitate, precum şi eliberarea sau prelungirea valabilităţii legitimaţiilor provizorii pentru cetăţenii străini şi persoanele fară cetăţenie. 3.000 b) înscrierea menţiunilor privind schimbarea domiciliului sau a reşedinţei. 3.000 c) viza anuală a carnetelor de identitate ale cetăţenilor străini şi ale persoanelor fără cetăţenie. 10.550 d) eliberarea unor noi cărţi, buletine, carnete de identitate şi legitimaţii provizorii în locul celor pierdute, furate sau deteriorate. 11.200 2. înregistrarea cererilor persoanelor fizice şi juridice privind furnizarea unor date din Registrul permanent de evidenţă a populaţiei. 800 3. Eliberarea sau viza anuală a permiselor de vânătoare. 10.000 4. Eliberarea sau viza anuală a permiselor de pescuit. 5.000 CAPITOLUL III Taxe pentru examinarea conducătorilor de autovehicule în vederea obţinerii permiselor de conducere. 1. Taxe pentru examinarea candidaţilor care au absolvit o şcoală de conducători de autovehicule: a) obţinerea permisului de conducere valabil pentru autovehicule din subcategoria A1. 8.000 b) obţinerea permisului de conducere valabil pentru autovehicule din categoria A. 14.000 c) obţinerea permisului de conducere valabil pentru autovehiculele aparţinând uneia dintre categoriile sau subcategoriile B, Bl, B+E 15.000 d) obţinerea permisului de exifducere valabil pentru autovehiculele aparţinând uneia dintre categoriile sau subcategoriile CI, Dl, Tr. 30.000 e) obţinerea permisului de conducere valabil pentru autovehiculele aparţinând uneia dintre categoriile sau subcategoriile Cl+E, Dl+E, C, D, Tb, Tv. 35.000 f) obţinerea permisului de conducere valabil pentru autovehiculele din categoriile C+E, D+E. 38.500 2. Taxe pentru examinarea persoanelor care nu au absolvit o şcoală de conducători de autovehicule, cu excepția celor prevăzute la pct. 3. De 5 ori taxele prevăzute la pct. 1, corespunzător fiecărei categorii şi subcategorii de autovehicule. 3. Taxe pentru examinarea persoanelor cărora le-a fost anulat permisul de conducere, pentru categoriile cuprinse în permisul anulat Dublul taxelor prevăzute la pct. 1. 4. Taxe pentru examinarea persoanelor care au fost respinse de trei ori la examenul pentru obţinerea aceleiași categorii a permisului de conducere. De 3 ori taxele prevăzute la pct. 1 ori, după caz, la pct. 2 sau 3. CAPITOLUL IV Taxe de înmatriculare a autovehiculelor şi remorcilor, autorizare provizorie de circulaţie şi autorizare de circulaţie pentru probe. 1. Taxe de înmatriculare permanentă sau temporară a autovehiculelor şi remorcilor: a) autovehicule şi remorci cu masa totală maximă autorizată de până la 750 kg inclusiv. 70.000 b) autovehicule și remorci cu masa totală maximă autorizată cuprinsă între 750 kg și 3.500 kg inclusiv. 140.000 c) autovehicule și remorci cu masa totală maximă autorizată mai mare de 3.500 kg. 270.000 2. Taxe de autorizare provizoriea circulaţiei autovehiculelor şi remorcilor neînmatriculate permanent sau temporar. 20.000 3-Taxe de autorizare a circulaţiei pentru probe a autovehiculelor şi remorcilor. 770.000 FOTBAL La sfârşit de săptămână , în etapa a 11-a a Diviziei A se vor disputa partidele: FC Naţional - Rocar Bucureşti FC Oneşti - Petrolul Ploieşti FC Farul - FC Extensiv Craiova Rapid Bucureşti - FC Braşov „U” Craiova - Oţelul Galaţi CSM Reşiţa - Gloria Bistriţa Ceahlăul Piatra Neamţ - Dinamo FCM Bacău - Steaua Bucureşti Astra Ploieşti - FC Argeş Dacia • Etapa a 10-a a Diviziei C, seria I, programează meciurile: Sportul M. Vaslui — Siretul Bucecea Tricotex Panciu - CFR Iaşi S. N. Galaţi - AS Miercurea-Ciuc Mobila Vatra Dornei - Aerostar Vrancart Adjud - Termoutilaj P. N. Minerul Comăneşti- FC Budvar O.S. Rafinăria Dărmăneşti - Cimentul Unirea Botoşani - Apemin Borsec CFR Paşcani - Rulmentul Bârlad A • In Divizia D, etapa a 7-a are următorul program: Minerul Bălan - Şoimii B.T. Complexul Gălăuţaş - Harghita O.S. Artes-Călimanul - Viitorul * Unirea Cristuru Secuiesc - stă. HOCHEI PE GHEAŢĂ în numărul de ieri al ziarului nostru, am publicat calendarul competiţional al sezonului 1999-2000. Acum suntem şi în „posesia” orarului Cupei României. Motiv pentru care reluăm, deocamdată, programul primelor două zile ale acestei întreceri hocheistice: • Duminică, 3 octombrie 1999 10.30 - Sportul Studenţesc - Dunărea Galaţi 15.30 - Progym Gheorgheni - H.C. Sf. Gheorghe 18.30 - Sport Club M-Ciuc - H.C. Rapid Bucureşti * Steaua Bucureşti - stă. • Luni, 4 octombrie 1999 10.30 - Dunărea Galaţi - Progym Gheorgheni 15.30 - H.C. Sf. Gheorghe - Sport Club M-Ciuc 18.30 - Rapid Bucureşti - Steaua Bucureşti * Sportul Studenţesc - stă. ■ După cum se poate observa parcurgândprogramul primelor zile, două partide reţin cu precădere atenţia, întrucât ele pot să constituie atât prilejul „primelor contacte” cu noua echipă de hochei Rapid Bucureşti, cât şi prima probă de foc - pe luciul gheţii! - pentru această echipă, în compania celor mai bune formaţii din ţară, la ora actuală. Probabil că iubitorii acestui sport aşteaptă cu interes confruntările menţionate, care ar putea să însemne o clarificare, dat fiind faptul că pentru majoritatea lor Rapidul a jucat, deocamdată, doar pe... hârtie... Rubrică de R. NICOLAE Adevărul Harghitei