Adevărul Harghitei, ianuarie-martie 2006 (Anul 18, nr. 3860-3923)

2006-01-27 / nr. 3877-3878

Berbec Vineri De dimineaţă vă pune pe gânduri o veste neplăcută, legată de relaţiile sentimentale. Vă sfătuim să fiţi prudent, indiferent ce se întâmplă. Nu faceţi persoanei iubite promisiuni pe care să nu le puteţi respecta! Chiar dacă nu staţi prea bine cu banii, vă sfătuim să evitaţi orice fel de speculaţii. Sâmbătă Sunteţi optimist şi aveţi şanse de reuşită pe toate planuele. Relaţiile cu colaboratorii decurg foarte bine. Reuşiţi să faceţi rost de bani pentru a rezolva o problemă a partenerului de viaţă. Vă recomandăm să nu vă pierdeţi răbdarea şi să vă abţineţi de la speculaţii. Balanţă Vineri Sunteţi inventiv şi ambiţios, atuuri pe care le puteţi folosi în activitatea profesională şi în afaceri. Astăzi puteţi avea succes în tot ce faceţi. Vă sfătuim sa ţineţi cont de sfaturile unui prieten apropiat. Relaţiile sentimentale sunt foarte bune. Nu-i faceţi reproşuri persoanei iubite! Sâmbătă o problemă de familie vă obligă să faceţi mai multe drumuri. Deşi întâmpinaţi o serie de dificultăţi, vă descurcaţi foarte bine. Aveţi o zi bună la capitolul comunicare şi puteţi merge liniştit la diferite tratative, la întâlniri cu persoane importante sau în călătorii de afaceri. Aveţi tendinţa săexageraţi. _ Taur Vineri _______ In cursul dimineţii aflaţi că trebuie să plecaţi într-o delegaţie. Partenerul de viaţă este foarte nemulţumit, pentru că speră să fiţi împreună. Vă sfătuim să vă păstraţi calmul. Spre seară, este posibil să fiţi agitat din cauza unei divergenţe cu o femeie mai în vârstă. Sâmbătă Dimineaţă, sunteţi stresat de o problemă de afaceri. Va trebui să alergaţi în stânga şi-n dreapta ca să o rezolvaţi, dar eforturile vă vor fi răsplătite. Nu neglijaţi relaţiile sentimentale! Vă sfătuim să vă odihniţi mai mult. Sunteţi în pragul epuizării, chiar dacă nu vreţi să recunoaşteţi. Gemeni Vineri ~ ~ Este posibil să aveţi probleme cu banii, motiv pentru care nu vă simţiţi în largul dumneavoastră la o petrecere. încercaţi să vă păstraţi echilibrul şi să nu exageraţi! Vă sfătuim să nu provocaţi discuţii în contradictoriu cu prietenii. Ar fi bine să ţineţi cont de sfaturile unei persoane mai în vârsta şi să vă ascultaţi intuiţia. Sâmbătă Deşi nu prea vă mai rămâne timp liber, ambiția de a termina ce aţi început nu poate să vă aducă decât câştiguri. Totuşi, ar fi bine să vă organizaţi în aşa fel încât să nu neglijaţi nici familia şi nici relaţiile cu cei apropiaţi. Dacă aveţi ocazia să faceţi o ieşire cu prietenii, vă recomandăm să nu staţi pe gânduri. Trebuie ,să vă mai gândiţi şi la relaxare._________ a Scorpion Vineri • Intuiţia vă ajută să aflaţi adevărul în legătură cu zvonurile lansate de o femeie despre dumneavoastră. După-amiază s-ar putea să aveţi o neînţelegere cu partenerul de viaţă, din cauza problemelor financiare şi a părerilor diferite despre o călătorie în care urmează să plecaţi împreună. Vă sfătuim să vă controlaţi nervii, pentru că situaţia se va limpezi repede. Sâmbătă Problemele financiare nu vă dau pace, dar reuşiţi să vă păstraţi optimismul şi sunteţi departe de a vă da bătut. Dimineaţă vă merge excelent, dar vă sfătuim să nu lăsaţi garda jos şi să fiţi atent la hotărârile importante. Pe plan social, aveţi satisfacţii neaşteptate. Evitaţidiscuţiile în contradictoriu cu o femeie! A Săgetător Vineri Plecaţi într-o călătorie în interes familial, care s-ar putea să nu decurgă aşa cum aţi dorit. Nu-i reproşaţi nimic partenerului de viaţă! Este posibil sa primiţi o sumă mare de bani, care vă redă buna dispoziţie. Vă recomandăm să vă păstraţi calmul. Sâmbătă Comunicaţi excelent cu cei din jur. Dacă vi se propune o afacere sau o colaborare, ar fi bine să acceptaţi. Puteţi câştiga bine. După-amiază ar fi bine să rămâneţi acasă. Vă recomandăm să nu neglijaţi problemele de familie, mai ales ale celor mici. Rac Vineri S-ar putea să vă certaţi cu persoana iubită, pentru că vreţi să renunţaţi la o excursie. Se pare că astăzi nu aveţi succes nici în afaceri. Vă sfătuim să vă păstraţi calmul şi să vă limitaţi la activităţi de rutină. Evitaţi speculaţiile financiare! Sâmbătă După o perioadă nefavorabilă pe plan social şi sentimental, situaţia se schimbă complet. Bucuraţi-vă şi nu vă mai puneţi atâtea întrebări! Spre seară, aflaţi că s-ar putea să plecaţi într-o călătorie în interes de familie. Leu Vineri S-ar putea să fiţi nemulţumit din cauza unor schimbări neaşteptate la locul de muncă, încercaţi să vă calmaţi, oricum nu puteţi să schimbaţi nimic! Vă sfătuim să nu ridicaţi tonul în discuţiile cu o persoană mai în vârstă. Evitaţi certurile, pentru că nu aveţi nimic de câştigat! Sâmbătă Aveţi şanse maxime să obţineţi mici câştiguri care vă redresează bugetul. Puteţi să vă gândiţi la viitor şi chiar să faceţi investiţii pe termen lung. Menajaţi-vasănătatea! Ar fi bine să vă odihniţi mai mult. 0 Fecioară Vineri _______ S-ar putea ca partenerul de viaţă să vă reproşeze că neglijaţi familia, pentru că vă implicaţi în prea multe activităţi. Sunteţi pus in faţa unei decizii dificile. Riscaţi cu o ceartă serioasă cu partenerul de viaţă ori ruperea relaţiilor cu un prieten apropiat. Vă sfătuim să aveţi grijă de sănătate. Sâmbătă începeţi o lucrare importantă, de pe urma căreia puteţi câştiga bine. Ca să aveţi mai multe şanse, vă sfătuim să vă temperaţi spiritul critic. Este posibil să aveţi un conflict cu un prieten sau cu partenerul de viaţă. Fiţi mai diplomat! După-amiază, primiţi vizita unei rude mai în vârstă, care vă dă o veste i bună despre o călătorie. Capricorn Vineri în prima parte a zilei sunteţi irascibil din cauza problemelor de serviciu. După-amiază vă simţiţi bine împreună cu prietenii care vă vin în vizită. S-ar putea să plănuiţi o excursie. Vă recomandăm să aveţi mai multă răbdare cu cei din jur. Sâmbătă Sunteţi bine dispus şi atrageţi cu uşurin simpatia celor din jur. S-ar putea chiar să i Iniţiatorul unei excursii sau a unei petreceri. Vă sfătuim să fiţi atent la bani şi să nu cheltuiţi mai mult decât vă puteţi permite. Ar fi bine să terminaţi ce aţi început, mai ales în casă, pentru a evita o discuţie cupartenerul de viaţă. Vărsător Vineri S-ar putea să aveţi de ales între stresul unei afaceri noi, împreună cu un prieten, şi siguranţa locului de muncă. Vă sfătuim să nu vă grăbiţi. Consultaţi-vă cu o persoană mai în vârsta, cu experienţă în domeniu! Sâmbătă Dimineaţă s-ar putea să plecaţi într-o scurtă călătorie în interes personal. Faceţi cunoştinţă cu o persoană cu care vă veţi asocia într-o afacere. Partenerul de viaţă se bucură să îi daţi veşti bune. Vă recomandăm să ascultaţi sfaturile unei rude mai în vârstă. Peşti Vineri De dimineaţă sunteţi nervos pe partenerul de viaţă, pentru ........... t tZUIlUlUUl VIN- *iutu, I că a cheltuit prea mult. Puteţi să evitaţi o ceartă cu persoana iubită dacă renunţaţi să mai fiţi încăpăţânat. Spre seară, s-ar putea să aflaţi că aţi primit o moştenire, ceea ce vă schimbă planurile pentru a doua zi. Vă sfătuim să vă păstraţi cumpătul. Sâmbătă Aveţi succes în afaceri şi reuşiţi să ca o suma frumoasă. Mai mult, după-ami.2, se propune o colaborare. Dacă trebuie să călătoriți, puteţi fi optimist. Nu se întrevăd nici un fel de probleme. 7 SC MAX-PROTECT SRL Servicii de Intervenţie Pază şi Protecţie *. ■. _\li,'teurea-Cinc. 530142 1 "■* * Str. Petőfi Sándor, nr. 8,4 C. RO-jinl. llaighila •i; - ‘••'„tț? . Tel Fax: 0266 314366; / ; i14 53114;0~41 "«M»" MAX - PROTECT = maximă protecție ! Devine licență de funcționare nr. 0254/P/28 02.2005 fiind autorizată să efectueze: - servicii de păză a obiectivelor, bunurilor și valorilor; - servicii de pază a transporturilor de bunuri a valori; - servicii de gardă de corp. Organizează cursuri de calificare, agent de paza conform autorizație seria HR nr 000002/2003 . SC ATC SYSTEMS SRL aîw. Sisteme de alarma si securitate Instalații de curenţi slabi Gheorghetti, 535500 Cam. Florilor, tir. 253 RO -jud. Harghita Tel. fax: 02oh 304069; 0~44 855544;0~88 855544. aTC SYSTEMS Deține licență de funcționare nr 0323/T/12 04 2005 fiind autorizată să efectueze proiettare, instalare, vnhelin** sisteme de alarmareîmpotriva diacției, servicii de monitorizare sisteme de alarmareimporiva efracție pe linie telefonion si GPRS, pe baza avizului nr. A 1190/2005, proiecare, instalare, intreţinere instalaţii de agenţi slabi, sisteme de supraveţihere video prin televiziune in frant închis, sisteme de detecţie avertizare la incendiu, sistent de control acces - pontat, sisteme de sononzare, sisteme de interfonie si f ideiinterfonie, reţele de calculat ore .- telefonie. MINISTERUL EDUCAŢIEI ŞI CERCETĂRII oganizeaza concurs pentru ocuparea unui post de inspector şcolar general adjunct la INSPECTORATUL ŞCOLAR JUDEŢEAN HARGHITA în perioada 1-24 martie 2006. Metodologia, fișa postului și bibliografia (publicată în Monitorul Oficial al României, partea I, nr. 986/07.11.2005) pot fi consultate pe pagina web a ISJ Harghita: www.isjhr.eduhr.ro sau la sediul inspectoratului. înscrierea la concurs se realizează în perioada 30 ianuarie - 14 februarie 2006, zilnic, la sediul Inspectoratului Şcolar judeţean Harghita. ______Informaţii suplimentare pot fi obţinute la telefonul 312514.______ LAGUNA GROUP SRL organizează SEMINAR CU URMĂTOARELE TEMATICE 1. APLICAREA ORDINULUI I 752 CARE ABROGĂ ORDINUL 94/2001; 306/2002 ▼ PRIVIND CONTABILITATEA; 2. ÎNCHIDEREA ANULUI 2005. Relații și înscrieri: Casa de cultură a sindicatelor, et. 2, cam. 38, zilnic, între orele 9,00-16,00. Tel./fax 314521. La OTP Bank, luna cadourilor durează de trei ori mai mult! Până la 31.03.2006 îți acordăm creditul pentru nevoi personale cu garanţie ipotecară în condiţii extrem de avantajoase: ■ fără taxă de analiză a dosarului ■ fără comision de evaluare a proprietăţii ipotecate a cu o dobândă atractivă, începând de la 7% a maxim 75.000 EUR, pe o perioadă de până la 15 ani Profită de această ofertă și sărbătorește tot anul! OTP BANK www.otpbank.ro Call Center: 0800 88 22 88 • Pagina a 7-a • 27/28 ianuarie 2006 •