Informaţia Harghitei, octombrie-decembrie 2016 (Anul 28, nr. 6115-6151)

2016-10-26 / nr. 6125

Anul XXVIII. Nr. 6125 _____ MIERCURI, 26 OCTOMBRIE 2016 •__________________________________________________Preț: 1 leu Elevi şi profesori din Turcia, Portugalia, Letonia, Estonia, Italia, Polonia vor vizita Şcoala Gimnazială a „Miron Cristea" din Topliţa Şcoala Gimnazială „Miron Cristea” din Topliţa este, începând de la 1 septembrie 2016, membră a două parteneriate strategice şcolare ERASMUS+ intitulate: Sustainable consumption and production in social life (2016-1-PL01-KA219-0261905)și Working with movies continuare în pag. a 6-a Pentru Iohannis, românii ortodocşi sunt „fanatici religioşi"? „Şi a făcut Dumnezeu pe om după chipul Său; după chipul lui Dumnezeu i-a făcut; a făcut bărbat şi femeie”. „Şi Dumnezeu i-a binecuvântat, zicând: Creşteţi şi vă înmulţiţi şi umpleţi pământul şi-l supuneţi" (Facerea, cap. 1, 27-28) După cum se ştie, la Dunărea de Jos, creştinismul s-a răspândit intens, pe arii geografice întinse, propovăduit de apostolul Andrei. Etnogeneza poporului român, proces petrecut de-a lungul câtorva secole, s-a desfăşurat tocmai pe fundalul răspândirii creştinismului primitiv, care şi-a pus încă de atunci pecetea pe spiritualitatea şi credinţa românilor. continuare în pag. a 6-a Şedinţa extraordinară a CJH: Judeţului Harghita i-a fost alocată din fonduri guvernamentale suma de 6.776 mii lei pentru înlăturarea efectelor inundaţiilor , în şedinţa extraordinară a Consiliului Judeţean Harghita (ce a avut loc joi, 20 octombrie 2016) s-a adoptat, printre altele, hotărârea privind rectificarea bugetului de venituri şi cheltuieli al judeţului pe anul 2016, ca urmare a faptului că prin HG 752/2016, privind alocarea unei sume din Fondul de intervenţie continuare în pag. a 3-a CEC Bank condusă de la Voluntari? Tehnocraţii trag tare, pe sfârşitul acestui mandat, cu încercarea de „internaţionalizare” a puţinelor companii de stat profitabile a căror preluare directă sau mascată a eşuat până acum, în ciuda nenumăratelor încercări ale marilor jucători globali din domeniile de activitate a acestora, scrie National.«). Pe piaţa bancară deja se vorbeşte că zilele CEC Bank, cel puţin în actuala formulă de funcţionare, sunt ca şi numărate. Şi că în spatele celor care au pus ochii pe această bancă românească nu doar de tradiţie, dar care şi reuşeşte să reziste cu brio în ciuda concurenţei tot mai acerbe s-ar afla membri de vază ai celebrului imperiu bancar Rothschild. De fapt, al misterioasei familii Rothschild, care de secole întregi domină segmentul bancar din o bună parte a lumii. Şi că primii paşi pe acest drum al operaţiunii de „învăluire” a băncii au şi fost făcuţi, prin desemnarea de către Ministerul Finanţelor a firmei care urmează să-i recruteze pe cei continuare în pag. a 6-a Oameni, locuri, întâmplări Călător pe un drum încă nedesţelenit... a ...un tânăr din Miercurea-Ciuc a pus pe picioare o afacere de succes, după ce, timp de şase luni de zile, a lucrat în străinătate, unde a învăţat tehnica modernă a producerii sucurilor naturale din fructe şi legume. A învăţat sau poate a furat ceva din tainele acestei meserii, nu ştiu exact, dar ştiu că, la o distanţă bună în timp, fostul său patron l-a vizitat şi s-a declarat mulţumit de ceea ce avea să vadă la SC BioFruct SRL. O unitate în care acum, în vârf de sezon, lucrează 10 oameni care ştiu exact ce au de făcut, fără a se abate de la reguli, întrucât au înțeles foarte bine cât de dificil e să... continuare în pag. a 4-a 25 octombrie 2016-Ziua Armatei României sau 72 de ani de la eliberarea deplină a teritoriului național , în pagina a 3-a