Informaţia Harghitei, octombrie-decembrie 2016 (Anul 28, nr. 6115-6151)

2016-10-14 / nr. 6120

Informaţia www.informatiahr.ro Redacţia: informatiahr@gmail.com Publicitate: infohrpub@gmail.com Anul XXVIII. Nr. 6120 VINERI, 14 OCTOMBRIE 2016. Peste 89% dintre candidaţii care au susţinut proba scrisă pentru ocuparea posturilor de directori de şcoli din judeţ, declaraţi admişi - în pagina a 3-a -Proiecţie de gală la Miercurea-Ciuc a filmului Sieranevada, în prezenţa echipei! - în pagina a 5-a - România şi războaiele de imagine Portretul unui agent de influenţă (2) „Poate că omul e făcut numai din cuvintele lui...” László Tőkés Fost colaborator a două servicii de informaţii comuniste - al Securităţii şi al AVO, serviciul de informaţii ungar - fost episcop reformat, fost preşedinte de onoare al UDMR, fost vicepreşedinte al Parlamentului European, fost soţ adulterin (fost, pentru că soţia sa a divorţat de el) şi fost cavaler al Ordinului Steaua României, László Tőkés a fost, este şi va fi, în calitate de agent de influenţă, un vector al războaielor psihologice și de imagine împotriva României, continuare în pag. a 2-a Persoanele de vârsta a treia, sărbătorite la Voslăbeni şi a a Izvoru-Mureşului . Duminică, 16 octombrie, începând cu ora 13:00, la Căminul Cultural din Izvoru-Mureşului şi ora 16:00, la Căminul Cultural din Voşlăbeni, vom sărbători ZIUA PERSOANELOR DE VÂRSTA A TREIA din comuna Voşlăbeni. Cu această ocazie se vor distribui pachete cu alimente pentru toate persoanele care au depăşit vârsta de 65 de ani şi va fi prezentat un spectacol folcloric. Finanţatorii acestei activităţi sunt Consiliul Judeţean Harghita, prin Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Harghita, Consiliul local şi Primăria comunei Voşlăbeni, iniţiatorul acesteia fiind Asociaţia Agricultorilor din Voşlăbeni. Vă aşteptăm cu mult drag! Preşedintele Asociaţiei Agricultorilor din Voşlăbeni, Colceriu Dandu Georgeta în ultima şedinţă de la Guvern s-au adoptat: - Peste 9 milioane de lei pentru refacerea infrastructurii locale harghitene afectate de inundaţii - Abonamentele pentru naveta elevilor vor fi decontate integral în pag. a 4-a f Preţ: 1 leu Din analiza activităţii de pază a pădurilor efectuată de Direcţia Silvică Harghita în primele 9 luni, material lemnos tăiat ilegal în valoare de aproximativ 242 mii lei □ De trei luni de zile, de când DS nu mai administrează pădurile din zona Vlăhiţei, cantitatea lemnului tăiat ilegal a scăzut considerabil de pe suprafeţele aflate în paza Direcţiei Rucsandra Maria Săulean a rămas un suflet profund românesc Aproape fiecare generaţie care a trecut pe la Colegiul „Octavian Goga” din Miercurea-Ciuc a avut „un vârf’, uneori mai discret, alteori extrem de pregnant. Din această ultimă categorie face parte şi Rucsandra Mana Săulean, pe care colegii de generaţie o numeau familiar Sanda şi care, din folkista liceană, a evoluat spre alte multiple genuri muzicale - folk, muzică corală, blues, mai întâi la Cluj-Napoca, unde şi-a făcut studiile şi unde a predat câţiva ani, iar din anul 2006 în Canada. Am cunoscut-o în 1990, când, în calitate de reporter al Studioului de Radio din Tg. Mureş, încercam să fac cunoscute ascultătorilor acestui radio cu acoperire regională tot ce era demn de atenţie, din punct de vedere culturalspiritual în acest judeţ în care populaţia românească este minoritară, a 5-a