Informaţia Harghitei, aprilie-iunie 2021 (Anul 33, nr. 6763-6796)

2021-06-11 / nr. 6788

Amenzi în valoare totală de 100.000 de lei aplicate de inspectorii de muncă harghiteni în luna mai Reprezentanţii Inspectoratului Teritorial de Muncă (ITM) Harghita au aplicat, pe parcursul lunii trecute, amenzi în valoare totală de 100.000 de lei, fiind sancţionaţi pentru neregulile constatate 68 de angajatori din judeţ în urma efectuării a 134 de controale de specialitate, continuare în pag. a 2-a „La originea dezinformării din mediul online, pe subiectul vaccinării, stau 12 persoane" ÁGi- kSI biblioteca junFTIAMI KAJONIJAW S Giustp Te bucuri de fructe! □ Primăria Băile Tuşnad a luat decizia de a monta cu caracter experimental pubelele de gunoi cu deschidere electronică, după ce platformele de colectare a deşeurilor menajere anti-urs, realizate în urmă cu cinci ani, şi-au dovedit inutilitatea Containere anti-urs cu deschidere electronică în staţiunea Băile Tuşnad în pag. a 4-a Informaţia www.informatiahr.ro Redacţia: informatiahr@gmail.com Publicitate: infohrpub@gmail.com Anul XXXIII. Nr. 6788 • VINERI, 11 IUNIE 2021 • Preţ: 1,50 lei la vânzare liberă 0745125 351988 . Ziua Eroilor, marcată la Monumentul-Mausoleu de la Gura Secului □ Ziua în care ne amintim de cei care au plătit cu jertfa supremă pentru apărarea şi reîntregirea patriei în fiecare an, de înălţarea Domnului, românii îşi comemorează eroii, ostaşii care au căzut pe câmpurile de bătălie. La Secu, Topliţa, în cinstea celor care ne-au „scos de sub jugul streinilor şi ne-aţi alipit la Ţara Mamă” (Miron, Patriarhul României) se află ridicat Mausoleul Eroilor pe care stă scris: continuare în pag. a 5-a Parteneriate încheiate între CJ Harghita şi oraşele Bălan şi M M M Cristuru Secuiesc pentru înfiinţarea de noi incubatoare de afaceri Parteneriatele au fost încheiate miercuri, după ce anterior, în 3 iunie, un astfel de acord a fost semnat şi cu municipiul Gheorgheni. La întâlnire au participat, vicepreşedintele consiliului judeţean, Biró Barna Botond şi primarii localităţilor Gheorgheni, Csergő Tibor András, Cristuru Secuiesc, Koncz Hunor János, şi Bălan, Gheorghe Iojiban. continuare în pag. a 2-a în dialog cu prefectul judeţului □ Szabó Zsolt a acordat un interviu publicaţiei „Informaţia Harghitei” în cadrul căruia a vorbit despre activitatea sa anterioară de dascăl, despre importanţa muncii în echipă, identificarea problemelor şi necesitatea găsirii de soluţii, dar şi despre vaccinare şi pandemie □ Despre arborarea drapelului roşu-alb-verde cu diferite ocazii: „Dacă se constată de către comisia respectivă faptul că a fost încălcată legea, atunci voi recurge la măsurile legale”