Jurnalul Sălajului, iunie 2004 (Anul 2, nr. 324-345)

2004-06-01 / nr. 324

1 iunie 2004 JURNALUL SĂLAJULUI 2 PUBLICITATE Stimați concetățeni ai comunei Crasna. Dragi alegători. In ultimii patru ani comuna Crasna a pornit pe drumul dezvoltării economice și dezvoltarea infrastructurii, prin atragere de surse financiare de la bugetul de stat dar mai ales prin proiecte de la banca Mondială și forurile Europene. Printre aceste realizări putem aminti următoarele: ■ reabilitarea și amenajarea podului peste râul Crasna, ■ reconstrucția drumului Crasna - Marin, ■construcția unei săli moderne de sport, ■ reabilitarea și modernizarea școlilor și grădinițelor de pe raza comunei; ■ amenajarea unei noi rampe de deșeuri menajere în afara localității Crasna și protejarea mediului înconjurător; ■ reabilitarea drumului Crasna - Ratin - Huseni și a drumurilor comunale din Crasna; ■ continuarea alimentării cu apă a localității Crasna prin procurarea de conducte de ape de peste trei miliarde de lei, ■ realizarea telefoniei digitale și mobile în rețea Orange, fiind în construcție și antena pentru Connex, ■introducerea televiziunii prin cablu, ■salvarea Spitalului Crasna și dezvoltarea acestuia, ■ prin proiecte pe Banca Mondială s-au început lucrările pentru construirea unui drum pietruit între localitățile Ratin și mănăstirea Bic, creând acces spre Șimleu Silvaniei, ■ construirea unui Cămin Cultural modern în localitatea Huseni dintro magazie a fostului CAP, ■ construirea unui Cămin de bătrâni modern cu 60 de locuri și crearea de noi locuri de muncă; ■ alimentarea cu apă a satului Marin, ■ repietruirea străzilor din Crasna cu închiderea cu material asfaltic la peste 50% din străzi. Au fost atrase peste 30 miliarde lei pentru investiții. ■ Procurarea a două microbuze pentru transportul elevilor. ■ O ambulanță pentru Căminul de bătrâni. ■ O autospecială pentru stingerea incendiilor. ■ înființarea unui post de jandarmi și a unui Birou pentru evidența informatizată a populației, pentru siguranța cetățeanului și pentru economie de timp și bani, în viitor pentru a obține pașapoarte și alte acte la nivel local; ■ Desființarea cotețelor de pe lângă blocuri și înființarea de zone verzi, parcuri și garaje; ■ Acoperirea unei părți și modernizarea pieței agroalimentare și a oborului; ■ Reducerea taxelor și impozitelor locale cu peste 15% pentru anul 2005 prin Hotărâre adoptată în luna mai la propunerea primarului. ■ în anul 2003 și 2004 am alocat peste 3,2 miliarde lei pentru agricultură, pentru lucrări agricole. ■ Au fost retrocedate în mare parte pădurile, pășunile și terenurile agricole pentru foștii proprietari. Aceste realizări menționate sunt doar o parte din munca noastră de zi cu zi. Programul managerial pentru următorii patru ani: 1. Dezvoltarea economică și socială. 2. Dezvoltarea agriculturii și creșterea animalelor. 3. Dezvoltarea infrastructurii atât în centrul de comună cât și la sate: Marin, Ratin, Huseni. 4. Construirea urcării și coborârii a nodului de legătură cu autostrada Brașov Borș. 5. Introducerea gazului metan până la finele anului 2005. 6. Canalizarea localității Crasna și alimentarea cu apă. 7. Alimentarea cu apă a localității Marin. 8. Huseni și drumuri. 9. Drum de legătură Ratin - Bic. 10. Finalizarea noului Cămin de bătrâni. 11. Dezvoltarea serviciilor medicale și sociale. 12. Crearea unei relații optime cu populația. 13. Pregătirea întreprinzătorilor și agricultorilor pentru integrarea în UE. 14. Dezvoltarea turismului rural. 15. Reducerea pentru anul 2005 a impozitelor. 16. Susținerea și rezolvarea tuturor problemelor populației, împreună pentru comuna Crasna, votați cu încredere pentru dezvoltarea și bunăstarea comunei noastre! Votați primarul prezentului și viitorului Pop Emeric: profesionalism, experiență, competență. Candidat la funcția de primar din partea U.D.M.R. Cel mai ieftin abonament. La Jurnalul Sălajului: 45.000 161 P8 IU113, numai pentru persoane fizice'