Magazin Sălăjean, ianuarie 2005 (Anul 10, nr. 1-20)

2005-01-28 / nr. 19

Limbaj de ex-deputat PSD, Radu Liviu Bara: Gheorghe Tadici - antrenor la "națională" pag. 14 După ce, ieri, ziarul nostru a publicat un articol privind "debarcarea" ex-deputatului PSD, Radu Liviu Bara, din funcția de consul al Consulatului Român de la Szeged, nu au lipsit nici reacțiile. Sunat pe telefonul mobil, semnatarul articolului, adică subsemnatul, a fost apostrofat de vocea răgușită și "traumatizată" a fostului demnitar, omul ținând cu tot dinadinsul să-și scoată la oxigenat inteligența. Reproducem întocmai discursul plin de har al celui ce timp de 12 ani a păpat la greu banul public, respirând degeaba oxigenul din Camera Deputaților. Celor mai slabi de înger, le indicăm să citească alte articole... "Auzi, mă? De când îți permiți să scrii de ăstea? Auzi, te f... în gură, măi, copile! Te joci cu viitorul meu?! Când ți-am declarat io ălea? F... paștele mă-tii! Ai ceva înregistrat?", a regurgitat cel mai longeviv reprezentant al județului Sălaj, în Parlamentul României. Singura noastră problemă e că, în aceste zile, se plimbă singur, în libertate... Din nefericire, colegii din redacție mai au și acum timpanele traumatizate de cuvintele "tunate" în direct de Baza, fiecare cuvintel al acestuia fiind înregistrat, însă, nu asta contează neaparat, problema noastra este că am mai înregistrat o dată un exemplu privind lipsa unei educații sănătoase și, desigur, a bunului simț. Mai mult, tragem concluzia că unora le lipsesc, pe lângă altele, foarte multe cuvinte (poate că neuronii lor nu suportă o astfel de încărcătură) din "fondul lexical". Ce să mai spunem de vocabularul lor, pe care cei mai mulți dintre noi l-ar cataloga ca fiind "oarecum"... mizer? Acesta este deputatul Radu Liviu Bara, despoit de toate imunitățile parlamentare, un nume pe care în nenumăratele alegeri de după '89 anii și-au pus ștampila de vot! Apropo, d-le ex-deputat, de azi înainte, în prezența dvs., voi ține gura... închisă! Nu însă și pixul... ■ Olivian VĂDAN "Te f... în gură, măi, copile!" CMK«!