Magazin Sălăjean, decembrie 2009 (Anul 14, nr. 231-250)

2009-12-04 / nr. 233

Duminică ne alegem președintele Peste 200.000 de sălăjeni sunt așteptați duminică la urne pentru a vota noul președinte al României. în turul II al alegerilor prezidențiale din 6 decembrie, după cum se știe, se vor confrunta Traian Băsescu și Mircea Geoană. Târg de artă cu tablouri, icoane și mobilier stil Tablouri ale unor artiști contemporani și clasici, icoane pictate pe lemn sau sticlă și mobilier de artă sunt cele mai importante elemente ale „Târgului de Artă" organizat de către Muzeul Județean de Istorie și Artă, în perioada 3 decembrie - 20 ianuarie, la Galeriile de Artă „Ioan Sima" din Zalău. „Ne propunem să facem o mediere între cei ce produc artă și cei care cumpără artă", a precizat, ieri, la festivitatea ce a marcat deschiderea târgului, Szabó Atilla, responsabilul de eveniment din partea muzeului. Printre punctele de atracție ale târgului se numără două tablouri semnate de pictorul Ioan Sima, scoase la vânzare de o galerie de artă din Cluj Napoca. De remarcat că circa 90 la o sută din creația pictorului originar din Pericei a fost donată de acesta galeriei care îi poartă numele, o mică parte din lucrările sale fiind în colecții particulare din Cluj Napoca. La târgul de artă din acest an participă galerii de artă din Zalău, Cluj-Napoca și Oradea, precum și două firme specializate în realizarea mobilierului de artă. Deschiderea de ieri a fost marcată și printr-un concert de muzica clasică, cu lucrări din creația compozitorului Joseph Hayden. ■ S. O. Moaștele Sfântului Ierarh Nicolae, aduse sâmbătă la Paraclisul Liceului Ortodox din Zalău Luna darurilor începe pentru creștinii ortodocși cu prăznuirea Sfântului Nicolae, sfântul care ne învață să dăruim pentru a prețui Marele Dar ce Se dăruiește nouă, tuturor, în ieslea din Betleem. 20 de ani de libertate 22 Decembrie 1989 - 22 Decembrie 2009 O campanie a cotidianului „Magazin Sălăjean" ■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■ pagina Victorie categorică în Challenge Cup La primul său meci într-o cupă europeană, CS Remat Zalău a dispus miercuri seara, cu scorul de 3 - 0, în deplasare, de formația cipriotă Pafiakos Pafos. Peste 16.000 de sălăjeni solicită ajutoare pentru încălzirea cu lemne în prezent, suma maximă până la care se acordă ajutorul pentru încălzirea locuinței este de 615 lei pe membru de familie, față de 425 de lei cât era înainte. pagina 12 Tombolă - Porcul Gică de Crăciun Magazin Sălăjean vă oferă posibilitatea de a câștiga un porc dolofan în perioada 12 noiembrie - 21 decembrie vor apărea taloanele de concurs. Aceste taloane vor fi decupate, completate cu eț, apoi trimise sau depuse (minim două taloane) la sediul redacției "Magazin Sălăjean", str. N. Titulescu nr. 1. Data limită de primire a taloanelor: luni, 21 decembrie 2009. Tragerea la sorți a câștigătorilor tombolei "Porcul Gică de Crăciun" va avea loc in data de 22 decembrie 2009. Nume........................................................................... Prenume. Adresa.............................................................................................. Telefon..