Magazin Sălăjean, ianuarie 2011 (Anul 16, nr. 1-19)

2011-01-28 / nr. 18

l Cotidian de informație, opinie și publicitate Peste 750 de blocuri din Zalău rămân fără apă Deși mâine este ultima zi până la care trebuiau să fie semnate noile contracte la nivel de scară de bloc pentru furnizarea serviciilor de apă și canal, între reprezentanții Sucursalei Sălaj a Companiei de Apă Someș Cluj și asociațiile de locatari, s-au încheiat doar 250 de contracte pentru blocurile din Zalău. pagina 3 Ambasadorul Israelului în România a vizitat Șimleu Silvaniei Ambasadorul Israelului în România, Dan Ben-Eliezer, s-a aflat, ieri, în Șimleu Silvaniei, pentru a lua parte la festivitățile organizate de Primăria Șimleu Silvaniei și de Muzeul Memorial al Holocaustului din România pentru marcarea Zilei Internaționale a Holocaustului. pagina 2 Elevii de la Colegiul Național "Silvania" spun "NU teribilismului"pe șosele Elevi din trei clase de la Colegiul Național "Silvania" din Zalău au participat, ieri, la o acțiune, în cadrul proiectului educațional "Viața sub semnul prudenței, respectului și sănătății", derulat în parteneriat cu Inspectoratul Județean de Poliție Sălaj și Inspectoratul Școlar Județean Sălaj. pagina 3 Medicii de familie obligați să asigure continuitatea in centre de permanență Medicii de familie vor fi obligați să asigure continuitatea asistenței medicale la centrele de permanență, potrivit unei Ordonanțe aprobate de Guvern pentru modificarea și completarea Legii nr. 263/2004 privind asigurarea continuității asistenței medicale primare prin centrele de permanență. pagina 5 Portughezii, polonezii și suedezii interesați de Țara Silvaniei Portughezii, polonezii și suedezii ar putea fi noii investitori pentru Țara Silvaniei, aceștia arătându-se interesați de schimburi de experiență și bune practici cu cele 16 autorități locale și cei 34 de agenți economici care fac parte din grupul de Acțiune Locală Țara Silvaniei. pagina 5 Declarația unică a fost prezentată mediului de afaceri sălăjean pagina 12