Magazin Sălăjean, noiembrie 2012 (Anul 17, nr. 208-228)

2012-11-23 / nr. 224

^ Vineri, 23 Noiembrie 2012 Magazin Sălăjean Remat Zalău s-a ales doar cu un punct din returul cu Arago de Sette Remat Zalău - Arago de Sette 2 - 3 (18 - 25,25 - 23,22 - 25,25 -16,10 -15) . Penultimul meci pe teren propriu din actuala ediție a Ligii Campionilor i-a adus campioanei Remat Zalău primul punct în cea mai galonată competiție mondială intercluburi. A pierdut însă un meci pe care, la un moment dat, se părea că-l poate câștiga fără mari eforturi. A pierdut însă cu 2 - 3 după ce a condus cu 2 -1 la seturi, câștigând cel de-al patrulea parțial la o diferență de nouă puncte. Un început disputat de partidă, ambele echipe mergând cap la cap până aproape de al doilea time-out tehnic. Rematul a avut plus unu la primul time-out tehnic, 8-7, mergându-se în continuare punct cu punct până la 12. Oaspeții au profitat de greșelile apărute în jocul echipei zălăuane și s-au desprins la trei puncte până la al doilea timp tehnic de odihnă, 16 - 13. La scorul de 14 - 19, antrenorul Sordyl a fost nevoit să ceară primul time-out pentru Remat, iar la 15 - 21 a efectuat prima schimbare, introducându-l pe Mărieș în locul brazilianului Dvoranen. Campioana României nu a mai putut face nimic până la final, francezii câștigând actul de debut la o diferență de șapte puncte. Voleibaliștii zălăuani s-au trezit în pauza dintre seturi și au avut un început foarte bun în al doilea set, intrând cu plus trei la primul time-out tehnic. Arago de Lette a egalat scorul la nouă, dar campioana României a trecut din nou în avantaj, iar la 12 - 9, antrenorul francez Patrick Duffos a solicitat timp de odihnă. Finalul a fost foarte disputat. Francezii au întors rezultatul, obligându-l pe Lordul să ceară primul time-out al setului la 16 - 18. Rematul a egalat la 20, iar la 22 - 21, antrenorul Duflos solicită al doilea time-out. La 24 - 23, tehnicianul francez vrea să-l reintroducă în teren pe Jean Felipe Sol, după ce l-a scos la 18-20, introducându-l în locul său pe Bauer Luckas, dar nu-i este permisă schimbarea, iar setul se încheie la mingea următoare pe atacul lui Dvoranen, Rematul câștigând primul set în Ligă. După un început total nefavorabil al celui de-al treilea parțial, Lordul fiind nevoit să ceară primul time-out tehnic la scorul de 2 - 6, Rematul are o revenire de senzație, restabilind egalitatea la zece. Campioana a avut apoi plus patru, 15-11 și 20 - 17 pe final, dar francezii au întors rezultatul și s-au impus cu 25 - 22. Voleibaliștii Regatului nu au dezarmat, distrându-se efectiv cu francezii în cel de-al patrulea act. Până la scorul de 11 - 5, tehnicianul francezilor solicitase deja ambele time-out-uri pentru echipa sa. Nici modificările efectuate la mijlocul setului de antrenorul Dufles, când a schimbat pe extremă și coordonatorul de joc, nu au adus nimic nou în jocul echipei franceze. După plus patru la primul time-out tehnic, s-a făcut 16 - 6 la al doilea pentru Zalău. Oaspeții au dat ceva semne de revenire, dar Sordyl a cerut rapid timp de odihnă, la 16 - 9, iar până la final echipa Zalăului nu a mai putut fi oprită, impunându-se la nouă puncte. Din păcate, jocul bun al echipei zălăuane nu a continuat și în tie-break, Máriusz Sordyl fiind nevoit să ceară primul time-out la 5 - 2 în favoarea francezilor. Rematul s-a apropiat la un punct, 6-7 forțându-l pe Patrick Duflos să solicite și el primul time-out, dar Arago de Sette s-a distanțat din nou și s-a impus pe final cu 15 - 10. Remat Zalău, Andrei Stoian, Șerban Pașcan, Mihai Gheorghiță, Răzvan Mihalcea, Robinson Dvoranen, Silmar Almeida, Adrian Feher - libero. A mai evoluat: Mihai Mărieș. Antrenori: Mariusz Sordyl (principal) și Ovidiu Macarie (secund) Arago de Sette, Tomutti Benjamin, Rabiller Stanislas, Trefle Jose, Sol Jean Felipe, Geiler Baptiste, Mrozek Raphael, Tille Ferdinand. Au mai evoluat: Bauer Lukas, Bonnefoy Gauthier, Donat Brice. Antrenori: Patrick Duflos (principal) și Fabien Dugrip (secund). Máriusz Sordyl - cu un ochi plânge, cu unul râde "Ne bucurăm pentru primul punct, dar suntem dezamăgiți că am pierdut două" Remat Zalău a obținut miercuri seara, pe teren propriu, primul punct din actualul sezon al Ligii Campionilor, câștigând două seturi împotriva francezilor de la Arago de Sette. Campioana Româiei putea obține chiar o victorie, dar a avut o cădere inexplicabilă în setul decisiv, după ce câștigase la o diferență de nouă puncte actul patru. Máriusz Sárdyl, antrenor Remat Zalău: "Suntem mulțumiți că am reușit să câștigăm acest punct, dar, pe de altă parte, suntem dezamăgiți că am pierdut două. Când mă uit în urmă la parcursul pe care l-am avut până acum, remarc faptul că am avut multe meciuri grele, iar băieții s-au comportat bine. Ne-am regăsit pentru prima dată în acest sezon în Liga Campionilor, dar, la tie-break am fost nervoși și sigur că în aceste condiții ne-a fost greu să ne impunem. Nu suntem mulțumiți, dar putem gândi pozitiv, având în vedere că am avut adversari dificili și meciuri pe măsură. Știm unde suntem la acest nivel și ce avem de făcut în continuare". Patrick Duflos, antrenor Arago de Sette: "Nouă ne-a lipsit multă consistență și am fost destul de inconstanți în joc. Acest lucru și din cauză că Zalaul a jucat mult mai bine decât în partida lui, ceea ce ne-a pus probleme. Noi avem și multe probleme, pentru că avem mulți jucători accidentați și nu avem soluții să înlocuim. Suntem foarte bucuroși de victorie, mai ales că am avut multe dificultăți în setul patru. Am reușit să ne concentrăm în setul cinci și să obținem o victorie foarte importantă pentru noi. Vom încerca să ne calificăm cel puțin în Cupa CEV, chiar dacă urmează să jucăm cu cele mai bune echipe din grupă". Tomutti Benjamin, coordonator Arago de Sette: "Ne așteptam să fie un meci mai greu decât în Franța, pentru că jucam în deplasare, în trecut am jucat cu o echipă din București (Dinamo, n.r.), am câștigat în trei seturi și același lucru am încercat să-l obținem și la Zalău, dar nu ne-a reușit. Rematul este peste echipa din București, mai ales că aici este vorba de Liga Campionilor, iar cu cealaltă echipă am jucat în Cupa CEV". "" MS Photo FC Zalău încheie turul împotriva liderului Azi, ora 14, Stadion Municipal Zalău FC Zalău FC Hunedoara Clasată pe locul șase înaintea ultimei runde a turului Ligii a III-a de fotbal, la două puncte de podium, FC Zalău încheie turul pe teren propriu în această după-amiază, adversară fiind liderul Seriei a V-a, FC Hunedoara. Fără nicio înfrângere în cele 11 partide disputate, cu zece victorii și o remiză, gruparea hunedoareană vine să-și vândă scump pielea la poalele Meseșului. Antrenorul Marius Pașca speră însă ca formația zălăuană să obțină cel puțin un punct din acest meci, în ciuda problemelor de sănătate care au apărut în lot după etapa de la Oșorhei. "Avem patru jucători cu probleme de sănătate, Lung, Ionașcu, Negrean și Cosma, pe care nu știu dacă-i voi putea utiliza în acest meci. Sper însă ca cei care le vor lua locul să aibă o comportare bună și să obținem un rezultat bun de la acest meci, întâlnim liderul seriei, care nu a pierdut niciun meci până în ultima etapă și suntem convinși că nu ne va fi ușor să ne impunem. Am încredere însă în jucătorii mei că vor da totul pe teren pentru a demonstra că au valoare", ne-a declarat tehnicianul echipei FC Zalău, în celelalte meciuri se vor întâlni: Seso Câmpia Turzii - Național Sebiș, Jiul Petroșani - CS Oșorhei, Sănătatea Cluj - Plimul Sighet, Unirea Dej - Șoimii Pâncota și Olimpia Satu Mare - FCM Turda. Rubrică realizată de Marius Morar - MS Photo