Magazin Sălăjean, decembrie 2012 (Anul 17, nr. 229-244)

2012-12-14 / nr. 238

Final de tur în fața Stelei Sâmbătă, ora 18, Sala Sporturilor din Zalău Remat Zalău - Steaua București ) Situată pe poziția a șaptea în clasamentul Diviziei Al la volei masculin, Remat Zalău își încheie mâine seria partidelor oficiale din acest an, urmând să susțină ultima partidă din turul campionatului. Echipa zălăuană primește vizita Stelei, formație clasată pe locul 10, cu două victorii și șapte înfrângeri. Campioana României vine după un joc în Liga Campionilor, susținut miercuri seara și pierdut cu 1 - 3 în fața italienilor de la Bre Banca Lannutti Cuneo însă, în ciuda oboselii acumulate în rândul jucătorilor, Rematus speră să termine cu victorie prima parte a sezonului. Foarte probabil, zălăuanii vor avea ocazia să-l vadă din nou în teren, după o perioadă destul de lungă, pe universalul maghiar Peter Nagy, introdus pentru prima dată în acest sezon în partida de miercuri, din Italia. Deși nu ocupă o poziție onorabilă, având doar șapte puncte acumulate după nouă etape, Steaua vine să-și vândă scump pielea la Zalău și să profite de perioada nu foarte bună prin care trece Rematul. Duelul dintre Remat și Steaua este programat la ora 18, în Sala Sporturilor din Zalău. Cealaltă reprezentantă a Sălajului în prima divizie, Phoenix Șimleu Silvaniei, clasată pe locul patru înaintea ultimei runde, nu va evolua în etapa de mâine având în vedere că cealaltă echipă promovată, CSS LPS Bihorul Oradea, nu s-a mai înscris în campionat. Programul complet al ultimei etape: UCM LPS Piatra Neamț - Dinamo București, CSM Tomis Constanța - SCM U Craiova, Remat Zalău - Steaua București și CSM Agronomia București - Remat Zalău. "U" Cluj - Explorări Baia Mare s-a disputat ieri, de la ora 16. Marius Morar 9 j Vv... ■ Jc:: Magazin Sǎlajean Vineri, 14 Decembrie 2012 Câteodată e mai aproape să zbori din Ungaria! Din Debrecen Preț pentru călătorie intr-un singur sens, inclusiv taxele, tarifele neopționale, taxa de rezervare maximă și geanta de mână mică (max. 42x32x25cm). Pentru bagajele de mână mari și pentru fiecare bagaj înregistrat se percep taxe suplimentare. Prețul va fi încasat in lei la cursul de schimb Wizz Air din ziua plății Numărul de locuii la prețul menționat este limitat. Detalii despre politica privitoare la bagajele de mană: wizzair.com. wizzair.com