Magazin Sălăjean, iulie 2014 (Anul 19, nr. 119-141)

2014-07-31 / nr. 141

Pentru că au „luptat” în Revoluția din 1989, Zece “revoluționari” sălăjeni primesc indemnizații de mii de lei PAGINA . Pentru că au „luptat" la Revoluția din decembrie 1989, pentru înlăturarea comunismului, zece sălăjeni primesc lunar indemnizații cuprinse între 1.102 și 2.020 de lei. Sumele sunt plătite prin intermediul Casei Județene de Pensii (CJP) Sălaj și sunt acordate în baza unui certificat de revoluționar. angajează REDACTOR Relații la sediul redacției. 9 9 str. Nicolae Titulescu nr.1 sau la telefon 0260 611 364. Telefon: 0260 611364; 0360 566076; Fax: 0360 566067 Zeci de tineri sălăjeni sunt dornici să îmbrace uniforma de polițist Zeci de absolvenți din Sălaj care s-au înscris la Academia de Poliție "Alexandru Ioan Cuza" au trecut de proba sportivă și urmează să susțină examenele scrise. Din cei 21 de candidați, înscriși prin intermediul Inspectoratului de Poliție Județean (IPJ) Sălaj, doar cinci sunt fete, iar restul băieți. PAGINA 2 Unul din cinci autovehicule depistat cu nereguli Polițiștii sălăjeni au controlat peste 900 de autovehicule și au aplicat aproape 200 de sancțiuni contravenționale, în urma unei acțiuni care a vizat prevenirea accidentelor produse pe fondul nerespectării normelor rutiere de către conducătorii de autovehicule destinate transportului public de persoane și de marfă. PAGINA 3 Preotul Alexandru Horvat "slujește” în ceruri O veste tulburătoare a zguduit comunitatea enoriașilor din întreg orașul, în special din parohia "Pogorârea Sfântului Duh" din cartierul Porolissum. La numai 56 de ani, preotul Alexandru Horvat a trecut în lumea celor veșnice. Tragedia a avut loc în cursul zilei de marți, 29 iulie, în județul Bihor, în timpul unei slujbe de înmormântare la care preotul Horvat, alături de alți preoți care slujesc la parohiile din Zalău, a luat parte. PAGINA 4 începe postul "Adormirii Maicii Domnului" Creștinii ortodocși și greco-catolici vor intra, începând de vineri, 1 august, în post. Este vorba despre postul "Adormirii Maicii Domnului", post care durează 15 zile și prin care se cinstește Fecioara Maria cunoscută și sub denumirea de Născătoarea de Dumnezeu. PAGINA 5 loan Onicaș, primul observator din Sălaj care va oficia la meciurile din Liga I Anul 2014 rămâne unul special pentru fostul arbitru FIFA, loan Onicaș. După ce a fost desemnat în luna aprilie a acestui an președintele Federației Române de Minifotbal, fostul președinte Răzvan Burleanu câștigând alegerile la Federația Română de Fotbal, zălăuanul Ioan Onicaș a devenit de curând primul observator sălăjean care va oficia la jocurile din Liga I. PAGINA 6