Monitorul de Sibiu, octombrie 1999 (Anul 2, nr. 269-294)

1999-10-14 / nr. 280

Meteorologii anunță ninsbri Directorul Direcției Prefecturi din cadrul octombrie, vremea se va răci accentuat, devenind Departamentului pentru Administrație Publică Locală, deosebit de rece pentru această perioadă. Temperatura Gheorghe Baciu, a trimis ieri o avertizare către toate va avea, duminică și luni, valori cuprinse între 4 și 12 prefecturile, în care se cere luarea măsurilor ce se grade Celsius, iar dimineața, între -4 și 4 grade Celsius, sn pun în vederea limitării efectelor care ar putea fi pre Se vor semnala precipitații sub formă de ploaie, duse de precipitațiile anunțate pentru sfîrșitul acestei lapoviță și ninsoare. In zona de munte va ninge, iar v însăpămînt. în avertizare se arată că, între 15 și 18 tul va sufla tare, viscolind zăpada. Anul I, Nr. 280, JOI 14 octombrie 1999 16 pagini media 1500 lei (750 lei pentru abonați) Subvenții care nu ajung ..nici pe o măsea“ Guvernul ne îmbată cu apă caldă ■ pentru subvenții va fi de ajuns o cerere la Primărie ■ subvențiile pentru agent termic vor fi „înghițite“ de sumele plătite la întreținere ■ cei care au un venit net sub 750.000 lei vor primi cîte 100.000 lei în timp ce întreținerea va ajunge peste 700.000 . Majoritatea cetățenilor cu venituri mici vor putea depune în cîteva săptămîni cererile la Primărie pentru a primi subvenții pentru căldură și apă caldă la iarnă. Sibienii nu vor mai tremura nici măcar la cozile care se formau în alți ani, deoarece subvențiile se vor da după un alt sistem. Noutatea, care îi va bucura pe sibieni, constă în faptul că subvențiile nu se vor mai acorda prin bonuri valorice, pentru care în alți ani se formau cozi imense la ghișee, ci pur și simplu printr-o compensare pe hîrtie între Primărie și SC Centrale Termice. Viceprimarul Ioan Sturz ne-a declarat că așteaptă ca banii să vină cît mai repede de la Guvern astfel încît acțiunea de acordare a subvențiilor să demareze cît mai repede și sibienii să se poată bucura de căldură. Sibienii nu se îmbată însă cu apă caldă, deoarece nici măcar cei care vor primi subvențiile de 300.000 lei nu vor simți mare ușurare la buzunar în condițiile în care întreținerea la bloc va ajunge pînă la 800.000 lei. (Viorica MAIER) continuare în pagina 3 AGENȚIA DE TURISM » T fl.H Petreceti cu noi minorii Mmmur EUROIS Preturi far« concurtafi! frT0Tiepen gross—H Cen detail j | TRANSPORT MÂRFURI PERICULOASE Stați carburanți: -Tediu, str. Metalurgiștilor nr.11 -siii ști ios Ts Sas - Aciliu * 69 634277 400 miliarde pentru bonurile de motorină La începutul acestei luni Ministerul Agriculturii și Alimentației a emis Ordonanța de Urgență nr. 142, prin care acorda agricultorilor bonuri valorice pentru motorină. Pentru ca această ordonanță să poată fi pusă în aplicare sunt necesare 932,8 miliarde de lei la nivelul țării. Din acest total, 400 de miliarde de lei vor fi asigurate din arieratele provenind de la Societatea Națională a Petrolului Petrom, reprezentînd datoriile societății către bugetul de stat. Restul sumei va fi asigurat din lefurile personalului de la Direcțiile Agricole. (Elena SIM) .. . _ continuare in pagina 7 Concurenta impune prețurile Taxi Negoiu reduce tarifele ■ în ultima lună numărul clienților au scăzut dramatic ■ firma va percepe de la 1 noiembrie doar 2.000 de lei pe kilometru, cu 1.000 mai puțin decit acum ■ taximetriștii spun că, în acest caz, ei nu mai cîștigă nimic ■ „953“ va pregăti prețuri mai mici , Taxi Negoiu va reduce cu 1.000 de lei tariful pe kilometru pentru cursele din oraș, de la 1 noiembrie. Deși prețul benzinei a crescut, conducerea firmei Negoiu a luat această decizie deoarece în ultima perioadă numărul clienților a scăzut dramatic. (Adrian VOICU) . . . continuare in pagina 2 Monitorul premiază cea mai frumoasă scrisoare Ziarul nostru acordă în fiecare lui de 100.000 de lei este Maria i lună un premiu de 100.000 de lei Băcilă din Copșa Mică. Aceasta celei mai interesante scrisori pri este așteptată la sediul redacției unite de la cititori și publicate în noastre, din strada Zaharia Boiu paginile ziarului nostru, în luna nr. 24B (în curtea cantinei stuseptembrie, cîștigătoarea premiu dențești). IMWMM gTi ^ Thik» întrerupătoare de semnalizare automate de scară Se utilizează împreună pentru semnalizarea unei iminente închideri a luminii. • Semnalizarea se face prin reducerea cu 50%, pe o durată predeterminată, a intensității luminoase a lămpilor racordate la instalația electrică respectivă SIBIU- Calea DUMBRĂVII 18; tel / fax :069 210683; e-mail:gemsib@verena.ro