Monitorul de Sibiu, noiembrie 1999 (Anul 2, nr. 295-320)

1999-11-26 / nr. 317

Blocarea rotilor este ilegală Abuz grosolan al firmei Armonia B OJPC susține că angajații firmei nu au dreptul să întocmească procese verbale de contravenție B de acest drept beneficiază doar inspectorii Primăriei sau polițiștii B în aceste condiții, veniturile firmei Armonia sunt ilicite . Oficiul pentru Protecția Consumatorului acuză firma Armonia SRL că blochează roțile autoturismelor din Sibiu în mod ilegal. Ioan Axente, directorul adjunct al OJPC Sibiu, atrage atenția Poliției Economice și Gărzii Financiare că Armonia nu are împuternicirea să întocmească procese verbale de contravenție, de acest drept beneficiind doar angajații Primăriei sau ai Poliției. „în cazul în care echipajul de la Armonia nu este însoțit de un reprezentant al Primăriei sau al Poliției, activitatea de blocare a roților constituie o contravenție, potrivit HG 147“, spune Ioan Axente. Acesta susține că „Garda Financiară ar trebui să confiște veniturile firmei Armonia pentru că sunt obținute printr-o activitate ilicită“. (Adrian VOICU) continuare în pagina 2 Cazul Morcan aproape de final Ancheta în cazul Morcan se apropie de final, după mai bine de 6 luni de la decesul tinerei de 20 de ani. Petronela Morcan, însărcinată în luna a cincea, a murit la secția Ginecologie II a Spitalului Clinic Județean Sibiu, în dimineața zile de 5 iunie, la 9 zile de la internare. (S. DAVID) continuare în pagina 3 Dr Voinea - unul dintre medicii acuzați în cazul Morcan Miliarde de lei pentru agricultură Țăranii vor primi bonurile pentru motorină amănunte în pagina 7 Rezultatele concursurilor de ieri, 25 noiembrie 1999 EXPRES 16 5 11 14 31 35 28 S3 10 54 1 46