Monitorul de Sibiu, ianuarie 2002 (Anul 5, nr. 956-979)

2002-01-15 / nr. 965

Social Ministerul Muncii, plasator de muncă „afară“ Fetele necunoscute ale concurenței Pagina 5 Familie îndoliată Accident mortal pe drumul spre Rășinari 9 ■ mașina soților Sporiș a intrat într-un Arc parcat pe marginea drumului ■ în urma impactului, pasagera din dreapta șoferului a murit pe loc ■ alte două persoane au ajuns la spital ■ traficul a fost oprit aproape o oră ■ amănunte în pagina 2 Băsescu declanșează un atac la baionetă împotriva lui Năstase , liderul PD l-a acuzat de corupție pe premierul Adrian Năstase și a menționat cîteva cazuri pe care le-a considerat sugestive în acest sens Pagina 4 - Eveniment înainte de a anunța Poliția, Salvarea sau Pompierii, sunați la MONITORUL de SIBIU 23.70.40 Secretariats Abonamente: 21 .81.71 Publicație a Grupului de Presa „Monitorul“ www.brasov.monitorul.ro/sibiu Mamă la 13 ani ■ o sibiancă a născut o fetiță pe cîmp ■ ea se afla în vizită la stîna la care lucrează soțul ei, cînd au început durerile ■ Mihaela a născut pe drumul ce leagă ferma Seviș de intrarea în Sibiu ■ mama și fiica sînt sănătoase ■ La numai 13 ani, vîrstă la care unele fete se mai joacă, încă, cu păpușile, Mihaela Boldijar a devenit mămică. Ea a născut vineri seara, în cîmp, pe drumul ce leagă Sibiul de ferma Seviș. Gravidă în luna a noua, Mihaela a mers peste zi la ferma la care soțul ei este îngrijitor la oi, interval în care a fost prinsă de durerile nașterii. Simțind că i se apropie sorocul, Mihaela a pornit pe jos spre Sibiu, cu gîndul de a ajunge la spital, însoțită de un grup de opt persoane, printre care se afla și soțul ei. Spre ghinionul ei, Mihaela nu a mai avut timp să ajungă la Maternitate și a născut pe cîmp. Ea a adus pe lume o fetiță de aproape 2,8 kilograme. Pentru că proaspăta mamă nu se mai putea deplasa, soțul s-a grăbit spre oraș, apelînd Salvarea la ora 23,25, de la telefonul benzinăriei din apropiere. La scurt timp după apel, femeia a fost preluată de personalul de serviciu al Salvării, după care a fost transportată împreună cu nou-născutul la Spitalul Clinic Județean Sibiu. (N. BORCEA, C. ALBESCU) continuare în pagina 2 Cazul BRS ar putea afecta negocierile de aderare a României la UE ■ negociatorul-șef al României, Vasile Pușcaș, a precizat că situația BRS a fost „cu siguranță“, înregistrată de Comisia Europeană Cazul Băncii Române de Scont ar putea afecta negocierile de aderare a României la Uniunea Europeană, a declarat, luni, negociatorul-șef al României cu UE, Vasile Pușcaș. Acesta, a afirmat, într-o conferință de presă, că România ar putea avea probleme în negocierea capitolelor „Libera circulație a serviciilor“, „Uniunea economică și monetară“ și „Prevederi bugetare“, fiind foarte importantă stabilitatea sistemului financiar-bancar din România. „E foarte important să existe un sistem bancar în care să se aplice un control preventiv pentru a da încredere deponenților", a apreciat Pușcaș. Negociatorul-șef al României a precizat că situația BRS a fost „cu siguranță " înregistrată de Comisia Europeană și va fi evaluată de experții săi. Protest către Guvern Funcționarii Primăriei intră în grevă japoneză ■ ei solicită alocarea sumelor necesare pentru acordarea tichetelor de masă ■ funcționarii din Consiliul Județean aprobă acțiunea colegilor din Primărie, dar nu fac grevă ■ Prefectura se abține de la proteste, deoarece reprezintă Guvernul . Funcționarii Primăriei Sibiu vor intra, de astăzi, în grevă japoneză, în semn de protest față de Guvern. Ei sunt nemulțumiți de faptul că Guvernul nu a prevăzut, în Legea bugetului pe acest an, sumele necesare pentru acordarea tichetelor de masă. Funcționarii Primăriei se vor afla în grevă japoneză, între orele 8 și 10, în fiecare zi lucrătoare a acestei săptămîni, uimind ca, în data de 18 ianuarie, să aibă loc greva de avertisment. In cazul în care revendicările funcționarilor nu vor fi luate în seamă, aceștia amenință cu greva, după data de 22 ianuarie. „Greva este organizată de sindicatul din Administrația Publică Locală, cu centrul la Cluj. Ne așteptăm ca toți funcționarii publici să facă grevă. Primarul Johannis sprijină cererile sindicatului și a făcut solicitări către ministrul Octav Cozmîncă pentru rezolvarea acestei probleme ", ne-a declarat Marius Constantin, purtător de cuvînt al Primăriei. (I. I.) continuare în pagina 3 J > ^ bi Str. Bihorului in Mdfcri adLt vm Str. Semaforului Str. N. Bâlcescu Complex Cireșica Luni-Vineri: 7 - 21 complex Cedonia Sambata: 8 - 21 Luni sâmbătă: 7-22 Duminica: 8 -14 Duminică: 8.14