Monitorul de Sibiu, aprilie 2002 (Anul 5, nr. 1030-1055)

2002-04-15 / nr. 1042

■ ■ Rugbi Precizie de constructori CSM Kirschbaum Sibiu - Precizia Săcele 38-6 (24-6) ■ seniorii au jucat cu șorturi și ghete de la juniori Borghină a plecat în Germania în seara dinaintea meciului ■ CSM Kirschbaum a debutat cu o victorie categorică în prima etapă a returului din cadrul play-out-ului Diviziei A la rugbi, învingînd de o manieră categorică echipa Precizia Săcele. Meciul, la care au asitat circa 70 de spectatori, a fost un real spectacol cu o echipă sibiană în formă de zile mari. Meciul de pe terenul din Valea Aurie a început cu o întîrziere de o oră, întîrziere din cauza unor probleme la autocarul echipei oaspete. între timp, echipamentul seniorilor a fost completat cu încă trei șorturi și perechi de ghete de la juniorii CSȘ Șoimii, care așteptau să joace și ei împotriva juniorilor din Cluj, imediat după meciul seniorilor. Sibienii au luat o opțiune serioasă la victorie încă din primele minute, cînd Rășcanu a deschis scorul printr-o lovitură de pedeapsă. De altfel, echipa brașoveană nu a jucat mai nimic, iar Florea este cel care reușește un prim eseu la numai alte cinci minute, eseu transformat de același Rășcanu. La acest scor, oaspeții au o tresărire de orgoliu și obțin primele lor trei puncte dintr-o lovitură de pedeapsă. Scorul ia proporții cînd Rășcanu, indiscutabil, omul meciului, reușește un eseu după o cursă solitară cu care a ridiculizat întreaga echipă adversă. Tot el avea să îl și transforme. (O. N. B) amănunte în pagina 8 _________________________________________________________ ■ Volei feminin Adio Divizia A CSȘ Astral Sibiu - Rapid București 0-3 (15, 9,19) a fost ultimul meci de primă ligă al sibiencelor ■ Ioan Berghea speră să revină în top cu un lot întinerit ■ ■ CSȘ Astral Sibiu a părăsit prima scenă a voleiului feminin, după ce a pierdut la Rapid în al treilea meci din play-out, meci disputat vineri în Sala CSȘ. Rapid București, cu două componente ale naționalei Rusiei în lot, nu a avut nici o problemă în a-și adjudeca victoria în fața CSȘ Astral, echipă care a pierdut toate cele trei partide cu scorul de 3-0. Sibiencele au început meciul curajos, dar lipsa unui ridicător și-a spus cuvîntul și au pierdut primul set la 15 puncte. Cel de-al doilea set a adus resemnarea în tabăra elevelor antrenate de Ioan Berghea, care au început să se certe și s-au oprit doar la nouă puncte. Setul al treilea nu s-a dovedit decît o încercare nereușită de a redresa o situație dezastruoasă. Finalul este incandescent, sibiencele cîștigă șase puncte consecutiv, dar scorul ultimului set va fi 19-25. „ Vreau să fac un lot de valoare mult mai ridicată cu ajutorul unor junioare de la CSȘ. Ele se vor reda în Divizia B și va fi o perioadă de reconstrucție, pentru că nu mai vrem să aducem jucătoare din afară", ne-a declarat tehnicianul sibiencelor. Pentru CSȘ Astral au evoluat Topală, Pojoga, Călugăr, Boar, Neaga și Răduleț. (Ovidiu N. BUFNILA) ■ Marele Premiu al statului San Marino „Dublă“ Ferrari la Imola Michael Schumacher s-a impus clar la Imola, germanul fiind urmat de coechipierul său Rubens Barrichello Zeri, pe circuitul de casă al Scuderiei Ferrari. Autodromo Enzo e Dino Ferrari din Imola, a avut loc cea de-a patra etapă a Campionatului Mondial de Formula 1, Marele Premiu al statului San Marino. După cum era de așteptat, marele favorit, germanul Michael Schumacher a cîștigat clar, după o cursă pe care a dominat-o de la un capăt la altul, continuare în pagina 10