Monitorul de Sibiu, noiembrie 2003 (Anul 6, nr. 1508-1532)

2003-11-26 / nr. 1529

miercuri, 26 noiembrie 2003 2 la 500 de drapele Pentru marcarea Zilei Naționale a României, Primăria va arbora în acest an 500 de drapele în centrul Sibiului și pe principalele artere de circulație ale orașului. Primarul Klaus Johannis solicită tuturor instituțiilor publice să arboreze drapelul României cu ocazia Zilei de 1 Decembrie, să verifice starea în care se găsesc cele amplasate și să le înlocuiască pe cele necorespunzătoare. „în semn de respect față de această zi, cât și de aspectul orașului, îi rog pe toți responsabilii instituțiilor din Sibiu să se îngrijească de arborarea drapelului", spune primarul Johannis. Drapelul poate fi arborat și de persoanele fizice, la domiciliul sau reședința lor. (G. U.) Intoxicații cu gaze în numai 24 de ore, la Spitalul Clinic Județean au fost înregistrate cinci cazuri de intoxicații cu monoxid de carbon. Din fericire, au fost forme ușoare. Trei dintre pacienți se aflau în același imobil. Luni, Elena T. împreună cu fratele său, Ilie T., s-au mutat în gazdă într-o casă din Terezian. Au aprins focul în sobă. La un moment dat, băiatul a început să se simtă rău. La scurt timp, sora lui și Flavius D., care se afla în locuință, au început să aibă amețeli. Au chemat Salvarea. „Pacienții au suferit o formă ușoară de intoxicație cu monoxid de carbon. Au fost supuși tratamentului perfuzabil și oxigenoterapiei. Au rămas sub supraveghere, fără a necesita internarea“, spune dr. Carmen Natea, purtător de cuvînt al Spitalului. (C. B.) Se întrerupe curentul Pentru efectuarea unor reparații în rețeaua de energie electrică, astăzi, între orele 8 și 16, se va întrerupe furnizarea curentului electric în Agnita, pe străzile Grădinilor și Avram Iancu (de la nr. 71 pînă la nr. 137), iar între 10 și 14 în Sadu, pe străzile: IP Molnár, IM Klein, Scurtă, Tociliței, Centrală, Morii, Gruiețului, Prejbei, Libertății, Dispensarului, Nouă, Izvorului, Bisericii, Școlii și Lespezii, precum și în Tocile - sat de vacanță (E. B.) Monitorul Străpungerea bulevardului Mihai Viteazul a fost deschisă, ieri, circulației. Printre primii șoferi care au parcurs-o s-a numărat și primaril Klaus Johannis. Soluția pentru darea în folosință a intersecției Calea Dumbrăvii - Bulevardul Mihai Viteazul este una provizorie. Lucrările pentru finalizarea ei vor continua și în primăvara viitoare. Pînă în prezent, străpungerea Mihai Viteazul a costat autoritățile 28 de miliarde de loi. » Grigore VIDILESCU Soluție provizorie Primarul Klaus Johannis a fost unul dintre primii șoferi sibieni care au circulat, ieri, prin străpungerea Mihai Viteazul „Am decis să deschidem circulației străpungerea, cu toate că nu e complet funcțională. Ar fi fost, însă, păcat să nu o dăm în folosință. In cîteva zile, se va vedea cît e de utilă“, afirmă Johannis, în prezent, atît porțiunea de carosabil dintre strada Octavian Goga și Calea Dumbrăvii, cît și intersecția Bulevardul Mihai Viteazul - Calea Dumbrăvii sunt la TOTAL partener Orange GSIîn stadiul de binder. Va urma, la primăvară Conform directorului DPC, Tiberiu Țînț, stratul de uzură va fi turnat la primăvară, imediat ce vremea bună va permite lucrările. „Imediat ce temperaturile vor depăși 10 grade, vom trece la treabă. Din acel moment, vom termina lucrările în maxim 50 de zile“, promite Țînț. Pe parcursul ultimelor retușuri la intersecție, circulația în zonă . Șoferii sibieni pot trece, de ieri, prin străpungerea bulevardului Mihai Viteazul . Municipalitatea a decis deschiderea circulației, deși intersecția nu este complet funcțională Toamna se număra reducerile Dacă te abonezi până la 31 decembrie, indiferent de tipul abonamentului, primești: ■ o opțiune gratuită, la alegere, în primele 3 luni de abonament ■ 100 de mesaje scrise naționale gratuite / lună în primele 2 luni de abonament * 7 usd reducere (TVA inclus) la telefoanele Nokia 351 Oi, Sagem MIX-5mi Samsung C100, Siemens C66, când prezinți cuponul din presă sau pliantul Notă: reducerea de 7 usd (TVA inclus) la telefoanele cu ecran color este valabilă între 15 noiembrie - 31 decembrie și nu se cumulează cu reducerea de 20 usd din valoarea fără TVA a telefoanelor din oferta promoționala GPRS ,prețurile nu conțin TVA Primești cadou la conectare un filtru de cafea sau un prăjitor de pâine Sibiu: Magazin Dumbrava, parter Mediaș: Str. George Enescu nr.12 vis-a-vis de Café Bar Cisnădie: Mag. Victoria Agnita: Mag. Electrolux Străpungerea a fost deschisă circulației, deși nu e gata sfîrșit de an la DPC sumelor aprobate de Consiliul Local, 18 miliarde de lei, cheltuit cu lucrările de străpungere 28 de miliarde de lei. Pînă la finalizarea lor, anul viitor, vor mai fi cheltuite, conform . Tiberiu Țînț, directorul DPC, spune că firma pe care o conduce și-a cam terminat treaba pe anul acesta. „Am reușit să terminăm toate cele 24 de străzi pe care le-am avut în plan în 2003. Luni, au fost asfaltați ultimii 50 de metri, pe strada Florilor. Am mai adăugat Sibiului, astfel, 6,2 kilometri de străzi modernizate“, afirmă Țînț. El a trimis, totuși, trei echipe de muncitori pe teren, ca să se ocupe de reparații la trotuarele orașului. .banca maci COMUNICAT DE PRESĂ PrivestQ #minte 9 Banca Țiriac lanseaza "Certificatele de Depozit in dolari" Banca Țiriac oferă începând de luni, 24 noiembrie 2003, Certificate de Depozit in USD. Certificatele de Depozit in USD au atat dobanda cat si data scadentei fixe. Aceste instrumente de economisire sunt disponibile cu scadente la 6 si 12 luni. La scadenta, suma de constituire si dobanda cuvenita se vor transfera automat in Contul Central sau Curent al clientului. Certificatele de Depozit in USD au o valoare nominala minima de 1.000 USD, iar certificatele cu valori mai mari pot fi achiziționate numai ca multipli de 100 USD. Banca Țiriac nu percepe comisioane la achiziționarea Certificatelor de Depozit. Dobânzile bonificate de Banca Țiriac pentru Certificatele de Depozit in USD sunt următoarele: Termen 6 luni 12 luni Dobînda 3,5% 3,75% BANCA COMERCIALA "ION ȚIRIAC" S.A. Departamentul Comunicare și Relații Publice Telefon: (021) 302.5858, (021) 302.5859, (021) 302.5860, Fax: (021) 302.5861 http://www.bancatiriac.ro