Monitorul de Sibiu, ianuarie 2005 (Anul 8, nr. 1855-1875)

2005-01-28 / nr. 1875

Á Ziarul care stă de vorbă cu oamenii ■ vineri, 28 ianuarie 2005 ■ nr. 18751 12 pagini ■ 5.000 lei ■ Tel. 21.81.71 Redacția Monitorul de Sibiu își mută sediul. Din această cauză, următorul număr al ziarului nostru va apărea marți, 1 februarie, ințiala Juhlim Trotuarele s-au transformat, în ultimele trei zile, în adevărate capcane pentru pietoni. Zăpada și gheața au făcut deja zeci de victime. Mai ales printre sibienii de vîrsta a treia. De marți seara, de cînd a început să ningă, la Secția Urgență a Spitalului Clinic Județean Sibiu, au început să apară primii sibieni cu fracturi. Iar în următoarele zile, rîndurile celor care au căzut pe gheață s-au îngroșat simțitor. Pînă ieri, 20 de sibieni au ajuns la spital cu mîna sau piciorul fracturate. Lor li se adaugă medieșenii care vin la Sibiu pentru că la spitalul din orașul lor nu mai există medic ortoped. Toate cele 70 de paturi din saloanele Secției Ortopedie sunt ocupate. Ieri, cinci sibieni erau ținuți sub observație la Urgență, așteptînd să se elibereze paturile din saloane. Despre înghesuiala de la Ortopedie, citiți în pagina 2 Câștiga« Bine Munciți Canada in Consilieri locali l-au mandatat: Ieri, I Zeci de șefi de state, printre care și Trăiți pe primarul Klaus Johannis, său președintele Traian Băsescu, au participat solicite fonduri PHARE, pentru I ieri, la celebrarea a 60 de ani de la modernizarea străzii Nicolae Bălcescu I eliberarea lagărului de la Auschwitz 4* Québec Centrul de Calcul SAS Str. Someșului Nr. 19 Tel: 216 39; S Marius GHEORGHIU^^ BUNĂ ZIUA! TROTUARELE NIMĂNUI o sită cu mare întîrziere, iarna pare a dori să recupereze perioada de absență. Ninsoarea și, pe alocuri, viscolul sau pus pe treabă. Alaiul de necazuri (drumuri blocate, accidente etc.) nu a întîrziat să ne atragă, din nou, atenția asupra insuficienței mijloacelor de combatere a lor. Dacă, mai bine sau mai rău, drumurile naționale și județene au fost deschise, nu la fel stau lucrurile în zona rurală și prin cartierele mărginașe. Dar nu despre acestea vreau să vorbim, ci despre starea trotuarelor, îndatorirea fiecărei persoane (fizică sau juridică) de a curăța porțiunea de trotuar din fața clădirii ce o ocupă e binevenită. Ce se întîmplă însă cînd acestea, trotuarele adică, se află izolate de cite un parc, zonă verde etc.? Simplu! Rămîn necurățate. Acestea sunt un fel de zonă a nimănui, chiar și atunci cînd se află în zone ce sînt intens arculate. Dacă o mînă de grăbiți curajoși reușesc să taie o potecă printre nămeți, e bine. Dacă nu, doar soarele de primăvară va putea îndepărta inconvenientul. r ): CURS VALUTAR JI 1 euro 37.810 lei 1 dolar SUA 28.979 lei 1 g AUR 397.345 lei