Monitorul Oficial, august 1914 (nr. 99-123)

1914-08-01 / nr. 99

5082 MONITORUL OFICIAL 1 August 1914 și domeniilor sub No. 64.766 din 25 Iulie 1914, Am decretat și decretăm : Art. I. D. Zamfir Moraru, absolvent al școalei practice de agricultură din Strihareț- Olt, fost practicant al școalei de horticultură din Versailles, fost grădinar la serviciul plantațiunilor și grădinilor publice, pendinte de primăria Capitalei, fost lucrător grădinar la pepinierele Nomblot-Bruneau din Bourg-la- Reine-Seine, se numește, pe ziua de 1 August 1914, în funcțiunea vacantă de grădinar al palatului din Capitală. Art. II. Ministrul Nostru secretar de Stat la departamentul agriculturii și domeniilor este însărcinat cu executarea dispozițiunilor acestui decret. Dat în Castelul Peleș, la 25 iulie 1914, CAROL Ministrul agriculturii și domeniilor, Al Constantinescu, no 2858. -----------------------------------------~ — • MINISTERUL INDUSTRIEI ȘI COMERȚULUI CAROL I, Prin grația lui Dumnezeu și voința națională, Rege al României, La toți de față și viitori, sănătate : Asupra raportului ministrului Nostru secretar de Stat la departamentul industriei și comerțului sub No. 13.055/914. Având în vedere dispozițiunile decretului Nostru No. 4.794 din 22 Noemvrie 1914, Am decretat și decretăm : Art. I. Conferim medalia Meritul comercial și industrial clasa I, d-lor . Joseph Bortoli, mare comerciant din Paris. Charles Bortoli, mare comerciant din Paris. Andrei Bârsan, prfesor onorar al școalei superioare de comerț din Brașov. G. Fleișten, consilier la înalta Curte de casație, autor de scrieri comerciale. V. Bibetea, directorul băncii Mifova din București. S. Cobilovici, bancher din București. P. Stoenescu, mare comerciant din București. Ștefan Slâniceanu, căpitan, fost membru in comisiunea de recepte pentru furnituri militare. Zamfir Filotti, membru în consiliul de administrație al băncii Berești“ din Galați. Ioan Corvisiano, comerciant, membru al Camerei de comerț și industrie din Galați. M. M. Pantazi, mare comerciant, membru al Camerei de comerț și industrie din Galați. Damian Dragonescu, comerciant, membru al Camerei de comerț și industrie din Galați. I. D. Prodroru, mare comerciant, membru al Camerei de comerț și industrie din Galați. Petrache Radovici, mare comerciant din Galați. M. Helder, bijutier din Galați. Filip Dinerman, mare industriaș din Galați. Henry R.binstein, bancher din Galați. Ion Massu, membru în consiliul de administrație al băncii "Oltului" din Slatina. Nae Costea, bancher din Câmpulung. C. Râdulescu, directorul băncii " Muscelului" din Câmpulung. Ion Dumitrescu, mare comerciant din Câmpulung. Alxandru Georgescu, mare comerciant din Câmpulung. Dimitrie T. Ghioculescu, mare comerciant din Câmpulung. Niță N. Valimăreanu, mare comerciant din Câmpulung. Ghiță Ulieru, mare comerciant din Câmpulung. Clasa II d-lor . Constantin Albescu, comerciant din Drăghici (Muscel). Ioniță Săndulescu, comerciant din Câmpulung. N. Dâmboviceanu, comerciant din Câmpulung. Ghiță Gherasim Popescu, comerciant din Câmpulung. I. O. Tiliceanu, bărbier din Câmpuung. Ion N. Stănoiu, comerciant din Câmpulung. Ion Buică, comerciant din Câmpulung. Ion Teodorescu, comerciant din Rucăr (Muscel). G. Pârvulescu, comerciant din Câmpulung. Nae Mocanu, comerciant din Câmpulung. Alexandru Pristăvescu, comerciant din Câmpulung. Art. II. Ministrul Nostru secretar de Stat la departamentul industriei și comerțului este Însărcinat cu aducerea la îndeplinire a prezentului decret. Dat în Castelul Peleș, la 29 iulie 1914, CAROL Ministrul industriei și comerțului, Al. G. Radovici. No. 2.893. ------------» • .—•»------------MINISTERUL LUCRĂRILOR PUBLICE CAROL I, Prin grația lui Dumnezeu și voința națională, Rege al României, La toți de față și viitori, sănătate * Asupra raportului ministrului Nostru secretar de Stat la departamentul lucrărilor publice sub No. 24.487. Am decretat și decretăm : Art. I. D. inginer-șef clasa 11 Georgescu Aurelian P., actual inspector clasa I in serviciul administrațiunii căilor ferate, se numește, pe ziua de 15 Iulie stil nou 1914, în poșter de inspector principal clasa III în aceeaș administrațiune. Art. II. Ministrul Nostru secretar de Stat la departamentul lucrărilor publice este însărcinat cu aducerea la îndeplinire a acestui decret. Dot in Castelul Peleș, la 26 iulie 1914. CAROL Ministrul lucrărilor publice, Br. G. Angelescu, no 2.870 CAROL I, Prin grația lui Dumnezeu și voința națională, Rege al României, La toți de față și viitori, sănătate : Asupra raportului ministrului Nostru secretar de Stat la departamentul lucrărilor publice sub No. 24.897, Am decretat și decretăm : Art. I. D. inginer-șef clasa II-a Mihail A. Saligny, actual șef de secție la direcțiunea serviciului hidraulic, pendinte de direcțiunea generală a porturilor și a căilor de comunicațiune pe apă, se înaintează pe ziua 1 August 1914, în postul de șef de divizie la acelaș serviciu. Art. II. Ministrul Nostru secretar de Stat la departamentul lucrărilor publice este insărcinat cu aducerea la îndeplinire a acestui decret. Dat în Castelul Peleș, la 28 iulie 1914. CAROL Ministrul lucrărilor publice, Br. G. Angelescu. No. 2.891. CAROL I, Prin grația lui Dumnezeu și voința națională, Rege al României, La toți de față și viitori, sănătate . Asupra raportului ministrului Nostru secretar de Stat la departamentul lucrărilor publice sub No. 24.895, Am decretat și decretăm : Art. I. D-nii : Morandinescu Ioan și Merlescu Ernest, actuali controlori principali clasa IV-a în serviciul administrației căilor ferate, sunt numiți, pe ziua de 15 Iulie st. n. 1914, in posturile de controlor principal clasa II-a în aceeaș administrațiune. Art. II. Ministrul Nostru secretar de Stat la departamentul lucrărilor publice este însărcinat cu aducerea la îndeplinire a acestui decret. Dat în Castelul Peleș, la 28 iulie 1914. CAROL Ministrul lucrărilor publice, Dr. C. Angelescu. No. 2.890. CAROL I, Prin grația lui Dumnezeu și voința națională, Rege al României, La toți de față și viitori, sănătate : Asupra raportului ministrului Nostru secretar de Stat la departamentul lucrărilor publice sub No. 24.896,