Monitorul Oficial, noiembrie 1914 (nr. 175-198)

1914-11-26 / nr. 194

891 -4 MONITORUL OFICIAL 26 Noemvrie 1014 Art. III. Ministrul Nostru secretar de Stat la departamentul de interne este însărcinat cu executarea acestui decret. Dat în București, la 19 Noemvrie 1914. FERDINAND Ministrul de interne, V. G. Uorțun. No. 3.587. FERDINAND I, Prin grația lui Dumnezeu și voința națională, Rege al României, La toți de față și viitori, sănătate : Asupra raportului ministrului Nostru secretar de Stat la departamentul de interne sub No. 56.238 din 18 Noemvrie a. c., Pe baza art. 1 din legea asupra maximului taxelor și contribuțiunilor comunale. Am decretat și decretăm : Art. I. Se aprobă de Noi a se percepe de comuna urbană nereședință Vălenii-de-Munte din județul Prahova, o taxă de 50 bani, pentru verificarea și marcatul unei măsuri și greutăți, iar pentru balanțele sau cântarele cu o putere mai mare de 25 kg, să se perceapă încă câte 30 bani de fiecare 25 kg în plus. Art. II. Ministrul Nostru secretar de Stat la departamentul de interne este însărcinat cu executarea acestui decret. Dat in București, la 20 Noemvrie 1914. FERDINAND Ministrul de interne, V. G. Morțun, nr. 3608. Prin decretul regal cu No. 3.593 din 19 Noemvrie 1914, după propunerea făcută prin raport de către d. ministru secretar de Stat la departamentul de interne, medicii mai jos notați se transferă pe ziua de 1 Decemvrie 1914, conform proceselor-verbale ale comisiunii administrative și de disciplină No. X13 din 17 Octomvrie 1914 și 117 din 7 Noemvrie 1914, după cum urmează : D. dr. Radu Andrei, actual medic definitiv al spitalului și circumscripției Vânju- Mare, din județul Mehedinți, definitiv în postul vacant de medic al punctului Predeal ; D. dr. Th. Vieriu, actual medic al circumscripției Herța, din județul Dorohoi, definitiv în postul de medic al circumscripției Răcăciuni, din județul Bacău, în locul d-lui dr. Enescu Moise, transferat : D. dr. N. Quinet, actual medic definitiv al spitalului și azilului de tuberculoși Nifon, din județul Buzău, definitiv în postul vacant de medic al orașului Roman, pe ziua de 1 Noemvrie 1914 ; D. dr. I. Caragiu, actual medic definitiv al circumscripției Vela, din județul Dolj, definitiv în postul vacant de medic al circumscripției Bezdead, din județul Dâmbovița ; D. dr. Titu Ionescu, actual medic definitiv al circumscripției Dedulești, din județul Argeș, definitiv în postul vacant de medic de circumscripția urbană la orașul Brăila . D. dr. Constantin Enăchescu, actual medic definitiv al spitalului și circumscripției Murgeni, din județul Tutova, definitiv în postul vacant de medic al spitalului și orașului Mihăileni din județul Dorohoi ; D. dr. I. Urzică, actual medic definitiv al spitalului și circumscripției Bivolari, din județul Iași, definitiv in postul de medic al spitalului Dămienești, din județul Roman, în locul d-lui dr. G. Herfurt, transferat. Prin decretul regal cu No. 3.627 din 25 Noemvrie 1914, după propunerea făcută prin raport de către acelaș de ministru, se aprobă de noi confirmările definitive sau ca medici stagiari, pe ziua de 1 Decemvrie 1914,a medicilor cari au depus examenul de capacitate pentru spitale mixte, în intervalul dela Noemvrie 1913—Aprilie 1914, și conform alegerii locurilor ce au făcut în ziua de 13 Noemvrie 1914, precum și transferările și numirile de medici, notate mai jos : D. dr. Demetrian Constantin, definitiv în postul de medic al spitalului Racoviță, din județul Muscel, în locul d-lui dr. Al. *Dumitrescu, transferat ; D. dr. Makelarie H., actual medic al spitalului Călinești, din județul Muscel, definitiv in postul ce ocupă ; D. dr. Mancaș Constantin, definitiv în postul de medic al spitalului Vidra, din județul Putna, în locul d-lui dr. Ursachi, care ocupă postul provizoriu ; D. dr. Bănică M. Iod, actual medic provizoriu al orașului Turtucaia, definitiv în postul de medic al spitalului Dor-Mărunt, din județul Ialomița, în locul d-lui dr. Apostolescu C lean, transferat ; D. dr. Herfurt George, actual medic provizoriu al spitalului Dămienești, din județul Roman, medic stagiar la spitalul Răsboeni-Valea Albă, din județul Neamțu, în locul d-lui dr. Fabini Eduard, care ocupă postul provizoriu ; D. dr. Duce Tache, actual medic definitiv al circumscripției Ghimpați, din județul Vlașca, definitiv în postul de medic al spitalului Măicănești, din județul Râmnicu- Sărat, in locul d-lui dr. Ionescu Emil, transftrat ; D. dr. Buzău Thiers, actual medic provizoriu al spitalului Bâra, din județul Roman, definitiv în postul ce ocupă ; D. dr. Dumitrescu Alexandru, actual medic provizoriu al spitalului Racovița, din județul Muscel, definitiv în postul de medic al spitalului Mavrodin, din județul Teleorman, în locul d-lui dr. Goteanu V. Mihail, transferat ; D. dr. Apostolescu C. loan, actual medic provizoriu al spitalului Dor-Mărunt, din județul Ialomița, definitiv in postul de medic al spitalului Ortachioi, din județul Tulcea, în locul d-lui dr. Stere Aristide, care ocupă postul provizoriu; D. dr. Cristescu Grigore, actual medic provizoriu al spitalului Boșoteni, din județul Romanați, medic stagiar la spitalul Baia-de- Aramă, din județul Mehedinți, în locul d-lui dr. Velican C., care ocupă postul provizoriu ; D. dr. Popescu D. George, actual medic provizoriu al circumscripției Mierea-Birniei, din județul Dolj, definitiv în postul de medic al spitalului Corni, din județul Tecuci, în locul d-lui dr. Mănescu Dumitru, transferat ; D. dr. Popescu G. Alexandru, actual medic provizoriu al spitalului Darabani, din județul Dorohoi, definitiv în postul ce ocupă ; D. dr. Conovici Aristotel, medic stagiar la spitalul Boșoteni, din județul Romanați, în locul d-lui dr. Cristescu, transferat ; D. dr. Căzănescu Vasile, actual medic definitiv al circumscripției Urziceni, din județul Ialomița, definitiv în postul de medic al spitalului Hangu, din județul Neamțu, în locul d-lui dr. Leibschütz Eugen, care ocupă postul provizoriu ; D. dr. Voiculescu Mincu Constantin, actual medic definitiv al circumscripției Brâncoveni, din județul Romanați, definitiv în postul de medic al spitalului Brabova, din județul Dolj, în locul d-șoarei dr. Grigorescu Constanța, transferată . D. dr. Dumitrescu Victor, actual medic definitiv al spitalului Greci, din județul Olt, se transferă disciplinar, conform procesuluiverbal al comisiunii administrative și de disciplină No. 19 din ședința de la 4 iunie 1014, definitiv în postul de medic al spitalului Tărnăuca, din județul Dorohoi, în locul d-lui dr. H. Scharf, care ocupă postul provizoriu , D. dr. Costin Pintilie, definitiv în postul vacant de medic al spitalului Năruja, din județul Putna. Prin decretul regal cu No. 3.628 din 25 Noemvrie 1914, după propunerea făcută prin raport de către același, ministru, se aprobă de noi confirmările definitive sau ca medici sanitari stagiari, pe ziua de 1 Decemvrie 1914, a medicilor cari au depus examenul de capacitate pentru medici sanitari în intervalul dela 8 Noemvrie 1913—31 Maiu 1914 și conform alegerii locurilor ce au făcut in zilele de 14 și 15 Noemvrie 1914, după cum urmează : D. dr. Enescu Moise, actual medic provizoriu al circumscripției Răcăciuni, din județul Bacău, definitiv în postul de medic al circumscripției Șelaru, din județul Vlașca, în locul d-lui dr. Ionescu T. Mihail, care ocupă postul provizoriu ; D. dr. Călinescu I. Dumitru, actual medic provizoriu al circumscripției Lipia Bojdani, din județul Ilfov, definitiv in postul ce ocupă ; D. dr. Ritter Otto, actual medic provizoriu al circumscripției Solești, din