Monitorul Oficial, ianuarie 1915 (nr. 220-241)

1915-01-15 / nr. 229

15 Ianuarie 1915 MONITORUL OFICIAL 10282 Raportul d-lui președinte al consiliului și ministrul de răsboi către M. S- Regele Sire, Corpurile legiuitoare votând legea prin care se modifică unele articole din legea pentru organizarea armatei, am onoarea o prezentă Maiestății Voastre spre sancționare. Sunt cu cel mai profund respect Lire, Al Maiestății Voastre, Prea plecat și prea supus servitor, Președintele consiliului și ministrul de răsboi, Ion I. C. Brătianu. No. 8.373. 1914, Decemvrie 30. Prin decretul regal No. 51 și după propunerea făcută de către d. minisru secretar de Stat la departamentul de răsboi prin raportul No. 46.705, s’au făcut pe ziua de 15 Ianuarie 1915, următoarele mutări de ofițeri superiori, în interesul serviciului, din arma infanteriei : , Locotenentul-colonel Mihăescu Atanasie, din regimentul Matei Basarab No. 35, ca comandant al batalionului 10 vânători. Maiorul Dancov Petre, din regimentul Mircea No. 32, în regimentul 72 infanterie. Maiorul Constantinescu Alexandru, din regimentul 72 infanterie, în regimentul Mircea No. 32. Prin decretul regal cu No. 52 și după propunerea făcută de către acelaș de ministru prin raportul No. 16.706, locotenentul-colonel Ionescu Dumitru, din batalionul 10 vânători, a fost trecut pe ziua de 15 ianuarie 1915, în pozițiune de retragere, pentru infirmități incurabile, datorite cauzelor naturale, conform art. 26 din legea asupra pozițiunei ofițerilor. " Prin decretul regal cu No. 50 și după propunerea făcută de către acelașie ministru prin raportul No. 16.704, maiorul Bălăceanu Olivier, din arma infanteriei, aliat în pozițiune de disponibilitate, pentru concediu de interese personale, a fost rechemat în activitate de serviciu, pe ziua de 1 Decemvrie 1914, la vacanța ce este în regimentul Siret No. 11, conform art. 10 din legea asupra pozițiunii ofițerilor. Prin decretul regal cu No. 37 din 10 Ianuarie 1915 și după propunerea făcută de către acelaș d. ministru, d. medic-veterinar Victor Tătulea, se numește provizoriu pe ziua de 15 ianuarie 1915 la circumscripția II Târgu-Fălciu, din județul Fălciu, în postul vacant. Prin decretul regal No. 69 și după propunerea făcută de către acelaș d. ministru prin raportul No. 16.798, sublocotenenții și administratorii-sublocotenenți de rezervă, prevăzuți mai jos, au fost trecuți în cadrele active ale armatei, pe ziua arătată în dreptul fiecăruia și în corpurile de trupă și serviciile în care se găsesc însumați : 1 Infanteria Pe ziua de 25 Octomvrie 1914 Sublocotenentul de rezervă Rădulescu Mihail, din regimentul Prahova No. 7. Sublocotenentul de rezervă Manoliu Mina, din regimentul Răsboeni No. 15. Sublocotenentul de rezervă Florescu I. Marin, din regimentul Olt No. 3. Pe ziua de 16 Noembrie 1914 Sublocotenentul de rezervă Dumitrescu A. Mircea, din regimentul Radu Negru No. 28. Sublocotenentul de rezervă Ștefănescu M. Traian, din regimentul Roman No. 14. Sublocotenentul de rezervă Georgescu Mirea, din regimentul Muscel No. 30. Sublocotenentul de rezervă Popescu G. Constantin, din regimentul Neagoe-Basarab No. 38. II Cavaleria Pe ziua de 25 Octomvrie 1914 Sublocotenentul de rezervă Popa D. Vasile, din regimentul 3 roșiori. Sublocotenentul de rezervă Petcovici Alexandru, din regimentul 2 roșiori. Sublocotenentul de rezervă Mazilu Barbu, din regimentul 5 călărași. Pe ziua de 31 Decemvrie 1914 Sublocotenentul de rezervă Florescu D. Dumitru, din regimentul 10 roșiori, in regimentul 3 călărași. III Artileria Pe ziua de 25 Octomvrie 1914 Sublocotenentul de rezervă Cezar Adam, din batalionul I cetate Pe ziua de 16 Noemvrie 1914 Sublocotenentul de rezervă Pipoș Mircea, din regimentul 10 artilerie. IV Administrație Pe ziua de 25 Octomvrie 1914 Administratorul-sublocotenent de rezervă Nicolau N. Petrache, din batalionul de pontonieri. Administratorul-sublocotenent de rezervă Dumitrescu A. Ioan, de la atelierul central de confecție. Administratorul-sublocotenent de rezervă Gheorghiu I. Alexandru, din regimentul Alexandru cel Bun No. 37. Sublocotenentul de rezervă Mitulescu N. Ioan, din regimentul Prahova No. 7. Administratorul-sublocotenent de rezervă Nicolaescu N. Constantin, din compania 3 sanitară. Administratorul-sublocotenent de rezervă Lăzărescu L. loan, din compania 1 sanitară. Administratorul sublocotenent de rezervă Dumitrescu M. Constantin, de la depozitul central de munițiuni de răsboi. Administratorul-sublocotenent de rezervă Georgescu A. Constantin, de la manutanța centrală a armatei. Administratorul sublocotenent de rezervă Ioniță N. Dumitru, din batalionul de căi ferate. Administratorul sublocotenent de rezervă Alexandrescu N. Mihai, de la arsenalul de construcții al armatei. Administratorul-sublocotenent de rezervă Elefterescu A. Constantin, de la depozitul central de echipament. Administratorul-sublocotenent de rezervă Fundescu I. Mihail, din batalionul de specialități. Administratorul-sublocotenent de rezervă Stoianovici G. loan, dela arsenalul de construcții al armatei. Administratorul-sublocotenent de rezervă Butărescu M. Gheorghe, din regimentul 73 infanterie. Administratorul-sublocotenent de rezervă Lazarovici Vasile, din regimentul 16 artilerie.