Monitorul Oficial, aprilie 1915 (nr. 1-25)

1915-04-05 / nr. 5

MONITORUL OFICIAL à Aprilie 1915 in Calomfirescu No. 3, iar acum necunoscut, să plătească 10 lei amendă în folosul comunei Craiova, cu aplicația art. 30 din codul penal In caz de insolvabilitate. Cu opoziție și recurs. Dată și citită In ședință publică, la 19 Fevruarie 1915. —Prin cartea de judecată No. 557, și în baza art. 385 din codul penal, s’a hotărît : Condamnă pe contravenienta Aneta Dumitrescu, prostituată la hotel Paris, fostă cu domiciliul în comuna Craiova, iar acum necunoscut, să plătească 10 lei amendă în folosul comunei Craiova, cu aplicația art. 30 din codul penal în caz de insolvabilitate. Cu opoziție și recurs. Dată și citită în ședință publică, la 19 Fevruarie 1915. — Prin cartea de judecată No. 558 și în baza art. 385 din codul penal, s’a hotărît : Condamnă pe contravenienta Maria Vijulia, fostă prostituată la hotel imperial, din comuna Craiova, iar acum cu domiciliul necunoscut, să plătească 10 lei amendă în folosul comunei Craiova, cu aplicația art. 30 din codul penal în caz de insolvabilitate. Cu opoziție și recurs. Dată și citită în ședință publică, la 19 Fevruarie 1915. — Prin cartea de judecată No. 559 și în baza art. 385 din codul penal, s’a hotărât : Condamnă pe contraveniența Carolina Ohendenfer, prostituată, fostă cu domiciliul în comuna Craiova, strada Eugeniu Carada No. 28, iar acum necunoscut, să plătească 10 lei amendă în folosul comunei Craiova, cu aplicația art. 30 din codul penal în caz de insolvabilitate. Cu opoziție și recurs. Dată și citită in ședință publică, la 19 Fevruarie 1915. — Prin cartea de judecată No. 560 și în baza art. 385 din codul penal, s’a hotărât: Condamnă pe contravenientul Gh. Paul, șofer, fost cu domiciul în comuna Craiova, iar acum necunoscut, să plătească 10 lei amendă în folosul comunei Craiova, cu aplicația art. 30 din codul penal în caz de insolvabilitate. Cu opoziție și recurs. Dată și citită în ședință publică, la 19 Fevruarie 1915. — Prin cartea de judecată No. 663 și în baza art. 385 din codul penal, s’a hotărît: Condamnă pe Ilie Nicolae Năstase și Tudora Marin, ambii cu domiciliul în comuna Mischii, iar acum necunoscut, să plătească solidari câte 20 lei amendă în folosul casei Statului, cu aplicația art. 28 din codul penal In caz de insolvabilitate. Cu apel. Dată și citită In ședință publică, la 19 Fevruarie 1915. — Prin cartea de judecată No. 584 și in baza art. 385 din codul penal, s’a hotărît : Condamnă pe Constantin Gheorghe, fost cu domiciliul în comuna Craiova, strada B. Ioanițiu, iar acum necunoscut, să plătească 10 lei amendă în folosul comunei Craiova, cu aplicația art. 30 din codul penal în caz de insolvabilitate. Cu opoziție și recurs. Dată și citită în ședință publică, la 24 Fevruarie 1915, Judecătoria II urbană Galați Prin cartea de judecată No. 261, s’a hotărît : Condamnă pe Costică Mândrilă, fost cu domiciliul în comuna Galați, strada Brăilei, colț cu București-Noui, iar acum necunoscut, la închisoare corecționali pe timp de 7 luni, pentru furt. Cu dreptul de apel. Dată și citită în ședință publică, la 4 Fevruarie 1915. — Prin cartea de judecată No. 2.579, s'a hotărît : Condamnă pa Răducan Constantin, soldat, In regimentul 11 Siret, din Galați, la 15 sei amendă comunală pentru contravenție, fapt prevăzut de art. 393 din codul penal. Cu dreptul de apel. Dată și citită în ședință publică, la 11 Noemvrie 1914, Judecătoria rurală Arcești, județul Romanați Prin cartea de judecată No. 16, s’a hotărit : Condamnă pe delicvenții Călin Ion, Dincă Călin, Stancu C. Ion, Ion Ciocârlan și Radu Mutu, foști din comuna Slătioara, iar acum necunoscuți să plătească de fiecare câte 74 lei amendă In folosul Statului, cu aplicația art. 89 din codul silvic in caz de insolvabilitate. Cu opoziție și recurs. Dată și citită în ședință publică, la 9 ianuarie 1915, Judecătoria rurală Brastăvățu, județul Romanați Prin cartea de judecată No. 300 și în baza art. 385 alin. IX din codul penal, s’a hotărît : . Condamnă pe inculpatul Ștefan D. Dorobanțu, fost cu domiciliul în comna Brastavățu, iar acum necunoscut, ca pentru faptul suscitat să plătească 5 lei amendă în folosul comunei Brastavățu cu aplicația art. 30 din codul penal în caz de insolvabilitate. Cu opoziție și recurs. Dată și citită în ședință publică, la 12 Martie 1915, Judecătoria rurală Găești, județul Dămbovița Prin cartea de judecată No. 273, s’a hotărît : Condamnă pe inculpatul Gheorghe Ivan, fost cu domiciliul in comuna Siliștea-Gumești, iar acum necunoscut, să sufere un an de zile închisoare corecțională socotit de la încarcerare pentru faptul de furt comis in prejudiciul reclamantului Ștefan Dragomir din comuna Găești. Cu apel. Dată și citită in ședință publică, la 13 Martie 1915. Judecătoria rurală Hârșova, județul Constanța S’a luat în cercetare acțiunea civilă intentată de d. Iosef Brittman, din comuna Hârșova, județul Constanța, contra lor Cristea Ion, fost cu domiciliul în comuna Saragea, iar acum necunoscut, și Mitache Bărbieru, din comuna Saragea, județul Constanta, ca debitori principali, și pe Abduraman Amet, din comuna Hârșova, ca garant, pentru a fi obligați în mod solidar la plata sumei de lei 332, bani 10, cu cheltueli. La apelul nominal s’a prezentat reclamantul asistat de d. advocat Al. Crăescu, din Hârșova, lipsind pârâții și garantul, chemați la interogator. Procedura fiind completă s’a citit lucrările din dosar. Reclamantul a cerut admiterea acțiunei cu procente și cheltueli de judecată. Judecata. Asupra acțiunei de față. Având in vedere că pârâții de și citați în regulă pentru termenul de astăzi, nu se prezintă pentru a răspunde la interogatorul propus de reclamant, că dar, judecata, apreciind, consideră faptul ca mărturisit în contra lor și deci in temeiul art. 284 din procedura civilă, cară a admite acțiunea. Văzând și cererea de procente și cheltueli de judecată. Pentru aceste motive, in numele legii, hotărăște : Admite acțiunea, Obligă pe pârâu Cristea Ion, fost domiciliat în comuna Saragea, județul Constanța, iar acum necunoscut, și pe Mitache Bărbieru, din comuna Saragea, județul Constanța, ca debitori principali, și pe Abduraman Amet, din Hârșova, ca garant, ca în mod solidar să plătească reclamantului Iosef Brittman, din comuna Hârșova, suma de lei 332, bani 10, plus 10 lei cheltueli de judecată. Cartea cu apel. Dată și citită în ședință publică, la 10 Martie 1915, No. 130. Judecătoria N rurală Huși, județul Fălciu Prin cartea de judecată No. 213, s’a hotărît Condamnă pe Ștefan Gh. Simion, cu domiciliul necunoscut, pentru delict silvic în baza art. 60 din codul silvic la 2 lei amendă și 4 lei valoarea materialului. Cu apel în termen de 10 zile dela comunicare. Dată și citită in ședință publică, la 18 Fevruarie 1915.