Monitorul Oficial, iulie 1915 (nr. 73-98)

1915-07-24 / nr. 92

24 Iulie 1915 MONITORUL OFICIAL 4251 condițiuni și vor depune o garanție de 5 la sută din valoarea devizului. Pentru orice informațiuni, doritorii se vor adresă la primărie in zilele și orele de lucru. Art. 72—83 din legea contabilității publice sunt aplicabile la această licitație. No. 1.630. 1915, Iulie 16. — Se aduce la cunoștința amatorilor că în ziua de 13 August 1915, ora 10 dimineața, se va ține licitație publică, în localul acestei primării, cu oferte închise, pentru darea în întreprindere a aprovizionării cu 500 mc piatră spartă pentru strada Mirceacel Bătrân, pe porțiunea de la barieră (Bair- Bași) până la depozitele de cherestea. Valoarea de pe deviz este de lei 4.375. Concurenții vor depune odată cu oferta și o garanție provizorie de 5 la sută din valoarea devizului. Pentru orice informațiuni, doritoriile se vor adresă la primărie în zilele și orele de lucru. Art. 72—83 din legea asupra contabilității publice sunt aplicabile la această licitație. No. 1.655, 1915, Iulie 17. — Se aduce la cunoștința amatorilor că în ziua de 22 August 1915, ora 10 dimineața, se va ține licitație publică, în localul acestei primării, cu oferte închise, pentru darea în întreprindere a următoarei lucrări : Construcția unei borduri de trotuar în piața «Carmen Sylva», începând de la scara ce vine din strada Mircea-cel-Bătrân și până în strada ce face legătura între strada Mircea-cel-Bătrân și piața «Carmen Sylva», pe o lungime de 54,30 m. Valoarea de pe deviz este de lei 600. Concurenții pentru a putea lua parte la licitație vor trebui să depună o garanție de 5 la sută din valoarea devizului. Pentru orice informațiuni, doritorii se vor adresă la primărie în zilele și orele de lucru. Art. 72—83 din legea asupra contabilității publice sunt aplicabile la această licitație. No. 1.664. 4915, Iulie 17. Primăria Caracal La licitațiunea ținută în ziua de 18 Iulie 1915 pentru aprovizionarea forajului necesar cailor comenzei de incendiu și boilor serviciului de curățenie al comunei pe anul 1915/916, neprezentându-se concurenți, se publică spre generală cunoștință a a amatorilor că în ziua de 1 August 1915, ora 10 dimineața, se va ține o nouă licitațiune, în sala acestei primării, cu oferte închise pentru aprovizionarea acestui furagiu, cantitățile acestea, adică : 70.000 kg fân și 50.000 toae. Condițiunile sub care se ține această licitațiune se pot vedea în orice zi la cancelaria primăriei, iar ofertele trebuesc însoțite de garanția prevăzută de condițiunile speciale și se pot face și pe întreaga cantitate și în parte pentru fiecare. Textul art. 72—83 din legea asupra contabilității publice, sunt aplicabile la această licitație. No. 4.833, 1915, Iulie 20. Primăria Focșani Recepția administrației financiare Putna No. 2.265/912, pe suma de lei 100, consemnată la depuneri, garanție pentru chiriașul comunei, Mincu Colef, pierzându-se, se consideră anulată. No. 4.377. 1915, Iulie 16. PRIMĂRIA HÂRȘOVA Condițiuni pentru vânzarea locurilor destinate pentru construiri de case, proprietatea comunei urbane Hârșova din județul Constanța. Art. 1. Primăria comunei Hârșova, vinde pentru construcțiuni de case, prin licitație publică, orală, care se va putea fixă și în mai multe zile consecutive, locurile parcelate, cuprinse în planurile relative și situate la extremitatea orașului, noul cartier, cu prețurile ce vor rezulta la licitație pentru fiecare lot în parte, considerându-se vânzarea definitivă numai după ce se va aproba de comisiunea prevăzută la art. 49 din legea pentru organizarea comunelor urbane sau de consiliul comunal, după distincțiunile prevăzute la art. 84 din menționata lege. Supraoferte la aceste licitațiuni nu se primesc. Art. 2. Concurenții spre a putea fi admiși la licitație vor depune o garanție în numerar sau efecte garantate de Stat în valoare de 1000 pentru fiecare lot în parte asupra prețului cu care este evaluat lotul, care în caz de aprobare nu i se va restitui decât după ce va achita integral suma ce va fi rezultat la licitație. La caz de neachitare a prețului integral pentru locul cumpărat în termenul mai jos stipulat, vânzarea lui se consideră reziliată, pierzând cumpărătorul garanția depusă în beneficiul casei comunale. Art. 3. Cumpărătorii vor achita valoarea locurilor cumpărate, în termen de o lună calculat de la încunoștiințarea oficială ce li se va face de primărie, imediat după aprobarea licitației, iar recepția se va primi de la casierul comunal constatatoare depunerii prețului, îi va servi cumpărătorului ca act provizoriu, până la eliberarea titlurilor de proprietate. Art. 4. Cumpărătorii se consideră că au luat locurile în primire și s’au pus în posesiunea lor, de la data comunicării aprobării licitației, dată de la care ei au dreptul a le stăpâni. Art. 5. Cumpărătorii se consideră că au luat cunoștință de condițiunile de față, numai prin faptul participării la licitație, când li se vor pune la dispoziție. Art. 6. Toți acei cari vor cumpără locuri sunt obligați ca în termen de 3 ani cel mult, de la data aprobării licitației să clădească case în condițiunile regulamentului de construcțiuni și alinieri, și în termen cel mult de un an să le împrejmuiască. Art. 7. Acei cazi în termenele notate în articolul de mai sus, nu-și vor construi case și nici împrejmui locurile ce au cumpărat de la comună, pierd dreptul de proprietate, și locul trece iarăș în posesiunea comunei, aceasta fără somație, judecată sau punere în întârziere, pierzând în folosul comunei și suma vărsată la casierie ca preț pentru terenul cumpărat. Art. 8. Primăria își rezervă dreptul de a aproba sau nu rezultatul acestor licitațiuni. Art. 9. Gheltuelile pentru timbrele necesare la facerea actelor de vânzare, taxa de înregistrare, etc., precum și plata inginerului care va face verificarea măsurătoarei, sunt în sarcina cumpărătorilor. Art. 10. Aceste condițiuni s’au votat de consiliul comunei urbane Hârșova, în ședința sa extraordinară de la 5 August 1911. Primar: Dumitru D. Bercu. Membrii consiliului: I. Nicolau, M. H. Suliman, M. Țintea, Hrusai A. Cârjali. Secretar: I. Burnescu. Se certifică de noi, că aceste condițiuni sau aprobat de onor, ministerul de interne cu ordinul No. 25.604, din 25 August 1911, comunicat de prefectură cu ordinul No. 8.851, subprefecturei, cu restricțiune ca termenul de construcția caselor să fie numai de 2 ani. Ordinul înregistrat la No. 2.713/911, dosarul No. 16. Primar: D. D. Bercu. Primăria Urlați Neaprobându-se rezultatul licitațiunii ce a avut loc în ziua de 10 Iulie 1915, pentru darea în întreprindere a aprovizionării șoselelor comunale cu 480 mc pietriș, a cărui valoare de pe deviz este de lei 6.000. S’a dispus a se ține o nouă licitațiune în localul acestei primării, în ziua de 24 August 1915, ora 10 dimineața, cu oferte închise și sigilate. Concurenții, pentru a putea fi admiși la licitație, vor trebui să depună o garanție de 4 la sută din prețul prevăzut în deviz, fie în numerar sau efecte publice. Ofertele vor fi făcute prin indicarea în ele a adausului și scăzământului la sută asupra prețului din deviz. Supraoferte nu se primesc. Devizul și condițiunile acestei întreprinderi se pot vedea în orice zi în cancelaria primăriei. Dispozițiunile art. 72—83 din legea de contabilitate publică și art. 103 din legea meseriilor sunt aplicabile acestei licitațiuni. No. 893. 1915, Iulie 17. VITE PRIPÏSITE, PIERITE 51 FURATE Prefectura juețului Constanța Se publică spre cunoștința generală că la comuna Caramurat s’a declarat de pripas un cal la păr murg, coama în am