Monitorul Oficial, august 1915 (nr. 99-123)

1915-08-06 / nr. 103

431 MONITORUL OFICIAL 6 pugmat 1915 tata î»ch«iat cu percepția circumscripției 9 Gavadar cu No. 5/915. Văzând și art. 30 din codul penal. Transformăm amenda de lei 5 în o zi de închisoare. In baza art. 163 din procedura penală. Invităm pe toți agenții puterei publice da a conduce pe numitul condamnat la arestul preventiv Constanța. Mandăm și ordonăm directorului zisului arest de a primi și de a avea sub pază pe numitul Matei Seteraș pe tot timpul determinat mai sus. Invităm pe toți agenții și depozitarii puterei publice a da ajutor la caz de necesitate pentru executarea prezentului mandat. Dată la 13 Iulie 1915. No. 157. Judecătoria rurală Hârșova, județul Constanța In numele legii și al M. S. Regelui, Noi, I. V. Purdilă, ajutor de jude al ocolului rural Hârșova, județul Constanța. In virtutea cărții de judecată penală cu No. 360/915, pronunțată de această judecătorie și rămasă definitivă, prin care s’a condamnat Pogana Dumitru, din comuna Hârșova, să plătească 5 lei amendă în folosul comunei Hârșova, pentru faptul de contravenție, prevăzut și pedepsit de art. 385, alin. IX din codul penal . Având în vedere procesul-verbal primit pe lângă adresa d-lui primar al comunei Hârșova No. 1.481/915, prin care se constată că numitul condamnat este dispărut neputând plăti . In baza art. 30 din codul penal transformăm amenda de 5 lei în o zi închisoare polițienească . Invităm pe toți agenții forței publice de a pune mâna pe numitul condamnat și a-l conduce la arestul respectiv . Mandăm și ordonăm directorului zisului arest de a primi și deține pe numitul condamnat pe tot timpul determinat mai sus și calculat din ziua încarcerării, iar la expirare îl va eliberă de nu va fi reținut și pentru alte cauze. Dat la 15 iunie 1915. No. 10.462. Judecătoria rurală Mustafa-Aci, ocolul Mangalia, județul Constanța In numele legii și al M. S. Regelui, Noi, Panait S. Vrabie, judecătorul ocolului rural Mangalia. Având în vedere cartea de judecată penală No. 9/914, pronunțată de această judecătorie, prin care individul Popica Zachi, este condamnat să plătească 10 lei amendă pentru faptul de contravenție. Având în vede că suscitată carte de judecată a rămas definitivă. Având în vedere actele dresate de percepția fiscală No. 23 Enghez, primite cu adresa primăriei comunei Mustafa-Act No.562 din 1915, din care se constată că condamnatul Popica Zachi, este dispărut fără a se ști de urma sa sau a-i rămâne vreun fel de avere pe urma lui. In baza art. 30 din codul penal, înlocuim amenda de lei 10 în 2 zile închisoare. Ordonăm agenților forței publice să prindă și să conducă la arestul preventiv Constanța pe Popica Zachi, pentru a-și face pedeapsa de 2 zile închisoare calculat de la încarcerare. Ordonăm directorului zisului arest să primească și rețină în arest pe numitul condamnat pe timp de 2 zile și la termenul pedepsei îl va pune în libertate, dacă nu va fi deținut pentru alte cauze. Dat la 27 Maia 1915. No. 234. Judecătoria rurală Odobești, județul Putna In numele legii și al M. S. Regelui, Noi, St. Bărănescu, judecătorul ocolului rural Odobești, județul Putna. Având în vedere cartea de judecată cu No. 60 din 22 ianuarie 1915, pronunțată de această judecătorie, prin care condamnă pe individul Gheorghe Ioan, cu domiciliul în comuna Măgurele, județul Prahova, să stea la închisoare corecțională pe timp de 6 luni și o zi pentru că a comis faptul de furt, prevăzut și pedepsit de art 309, alin. III din codul penal : Având în vedere că indicata carte a rămas definitivă: Având în vedere art. 163 din procedura penală, Mandăm și ordonăm tuturor agenților administrativi și forței publice, să pună mâna pe numitul Gheorghe Ioan și să-l conducă la arestul județului Putna. Ordonăm directorului zisului penitenciar să primească pe numitul condamnat și să-l dețină pe timpul arătat de 6 luni și o zi, calculat din ziua încarcerării, liberând cuvenita distanță de încarcerare, iar la expirarea osândei să-l libereze dacă nu va fi reținut pentru alte cauze. Dat la 6 Maiu 1915. No. 10.417. Judecătoria rurală Silistra, județul Durostor In numele legii și al M. S. Regelui, Noi, C. I. Panaitescu, judecătorul ocolului rural Silistra, județul Durostor. Având în vedere cartea de judecată penală No. 156, pronunțată de această judecătorie in ziua de 29 Ianuarie 1915, rămasă definitivă, prin care Vasile Ghiriacof, din comuna Chioșc-Aidin, este condamnat pentru faptul prevăzut și pedepsit de art. 309, alin. II din codul penal la 10 lei amendă in folosul Statului . Văzând jurnalul judecătoriei dela 28 iulie 1915, prin care s’a transformat amenda de lei 10 in 2 zile închisoare corecțională, numitul fiind dispărut. In virtutea art. 193 din procedura penală ; g Mandăm și ordonăm tuturor agenților forței publice să pună mâna pe susnumitul condamnat și să-l conducă cu acest mandat la arestul poliției din Silistra . Ordonăm directorului zisului arest a primi, închide și deține pe condamnatul Vasile Ghiriacov pe timp de 2 zile, socotit din ziua încarcerării, iar la expirarea termenului îl va pune în libertate dacă lu va fi deținut pentru alte cauze. Dat la 31 iulie 1915. No. 14.899. Judecătoria rurală Țigănași, județul Iași In numele legii și al M. S. Regelui. Noi, M. I. Păcuraru, judele ocolului rural Țigănași, județul Iași. Văzând că individul Dragomir Simionovici, din comuna Țigănași, pentru neplata amendei de 5 lei aplicată prin cartea noastră de judecată No. 45/915, în folosul comunei Țigănași, este declarat insolvabil, pa baza art. 30 din codul penal, transformăm amenda în o zi închisoare polițienească . Mandăm și ordonăm tuturor agenților forței publice de a prinde și conduce pe numitul lâu arestul secției de jandarmi Jijaia pe timp de o zi . Invităm pe custodele zisului aresta prim; și deține pe condamnat timpul arătat mai sus, când il va eliberă de nu va fi deținut pentru alte fapte . Cerem ca orice depozitar al forței publice să deă ajutor pentru executarea prezentului mandat. Dat la 13 Maiu 1915. No. 5.552. Judecătoria rurală Urlați, județul Prahova In numele legii și al M. S. Regelui. Noi, Petre Grăciunescu, ajutor de judecător al ocolului rural Urlați. In baza art. 193 din codul de procedură criminală. In temeiul cărții de judecată penală cu No. 33, pronunțată în ședința din 17 Ianuarie 1914, prin care Dumitru Florea, de 18 ani, fost cu domiciliul în comuna Gornetu-Cricov, județul Prahova, iar acum necunoscut, este condamnat să stea 3 luni de zile închisoare corecțională, pentru că a comis faptul de furt, în baza art. 310, alin. II din codul penal . Cerem ca orice agent al forței publice să aresteze și să conducă pe numitul la temnița din Ploești. Mandăm și ordonăm directorului acelei închisori a primi și reține pe numitul la zisul penitenciar pe tot timpul de 3 luni de zile, determinat mai sus și calculat de la încarcerare, când la expirare îl va liberă de nu va fi deținut pentru alte cauze . Cerem ca orice depozitar al forței publice să dea ajutor la caz de necesitate pentru executarea prezentului mandat. Dat la 14 Fevruarie 1914. No. 3.203.