Monitorul Oficial, octombrie 1915 (nr. 148-172)

1915-10-07 / nr. 153

MONITORUL OFICIAL 7 Octomvrie 1015 6466 Cerem ca orice depozitar al forței publice să dea ajutor pentru executarea prezentului mandat. No. 12.540, Judecătoria rurală Galați In numele legii’și al M. S. Regelui, Noi, I. P. Borș, judecător al ocolului rural Galați . In virtutea cărții de judecată No. 895, pronunțată în ședința dela 3 Noemvrie 1914, rămasă definitivă, prin care numitul Iorgu Neculai, domiciliat în comuna Vânători, județul Covurlui, găsit culpabil pentru rănire, pe temeiul art. 249 din codul penal, este condamnat la 30 lei amendă în folosul Statului, amendă ce este insolvabil a o plăti. Transformăm această amendă în 6 zile închisoare corețională . In virtutea art. 28 din codul penal. Mandăm și ordonăm tuturor agenților forței publice să pună mâna pe numitul și să-l conducă cu acest mandat la penitenciarul central din județul Covurlui . Ordonăm d-lui director al acestui penitenciar a înscrie în registrele respective acest mandat, a închide și reține pe susnumitul în tot timpul la care este condamnat care începe de la încarcerare până la expirare, când va fi eliberat de d. director al zisului penitenciar, conform legii și regulamentelor penitenciarului, de nu va fi deținut pentru alte cauze. Mandăm și ordonăm tuturor agenților puterii publice, a da mână de ajutor la caz de trebuință pentru executarea acestui mandat. Dat la 5 Septemvrie 1915. No. 12.502. Judecătoria rurală Grojdibodu, județul Romanați In numele legii și al M. S. Regelui, Noi, Constantin Rădulescu, judecătorul ocolului rural Grojdibodu, județul Romanați. Având în vedere cartea de judecată penală No. 407 din 10 iulie 1915, pronunțată de această judecătorie, prin care locuitorul Gh. N. Gavrilescu, fost agent la pescăria Statului Bechet, județul Dolj, iar acum cu domiciliul necunoscut, este condamnat să stea la închisoare corecțională timp de o lună de zile, pentru faptul prevăzut și pedepsit de art. 330 din codul penal . Având în vedere că această carte de judecată este rămasă definitivă . Pentru aceste motive, gandăm tuturor agenților forței publice ca, conformându-se legii, să prindă, să aresteze și să conducă la casa de arest din orașul Caracal, pe individul Gh. N. Gavrilescu, fost agent la pescăria Statului Bechet, județul Dolj, iar acum cu domiciliul necunoscut . Ordonăm custozilor zisei case de arest să-l primească și să-l rețină . Invităm pe toți depozitarii puterii publice să dea concursul cuvenit pentru executarea acestui mandat. Agentul însărcinat cu executarea acestui mandat este dator să lase copie după dânsul inculpatului și să se conformeze art. 109, 110, 111, 112 și 580 din procedura criminală. Dat la 17 Septemvrie 1915. No. 13.436. Judecătoria rurală Hangu, județul Neamț. In numele legii și al M. S. Regelui. Noi, judecătorul ocolului rural Hangu. In temeiul art. 193 din codul de procedură penală . Având în vedere cartea de judecată penală rămasă definitivă, prin care Vasile Kazakzuk, din comuna Bistricioara, este Condamnat să plătească 10 lei amendă, în folosul comunei Bistricioara, pentru faptul de contravenție . Având în vedere procesul-verbal No. 50 din 1915, dresat de d. perceptor al circumscripției II Călugăreni, din care se constată că condamnatul este insolvabil a plăti amenda de 10 lei . Văzând și jurnalul de transformarea amenzii numitului condamnat în două zile de închisoare corecțională. Invităm pe orice agent al forței publice să aresteze și să conducă la arestul preventiv din Piatra-Neamțu pe individul Vasile Kazaczuk, din comuna Bistricioara . Ordonăm d-lui director al numitei închisori a primi și reține pe sus numitul Vasile Kazakzuk tot timpul de două zile determinat mai sus, calculat de la încarcerare, iar la expirarea pedepsei îl va liberă dacă nu va fi deținut pentru alte cauze. Invităm pe toți depozitarii forței publice ca la caz de necesitate să dea ajutor pentru executarea acestui mandat. Dat la 17 Aprilie 1915, No. 84. Judecătoria rurală Hârșova, județul Constanța In numele legii și al M. S. Regelui, Noi, I. V. Surdilă, ajutor de judecător al ocolului rural Hârșova, județul Constanța . In virtutea cărții de judecată penală No. 862/914, pronunțată de această judecătorie și rămasă definitivă, prin care condamnă pe Elias Amet, din comuna Hârșova, să plătească 50 lei amendă, în folosul Statului, pentru faptul de contravenție, prevăzut și pedepsit de art. 62 din legea poliției vânatului . Având în vedere procesul-verbal primit pe lângă adresa d-lui administrator financiar Constanța No. 161/915, prin care se constată că numitul condamnat este insolvabil . In baza art. 28 din codul penal, transformăm amenda de 50 lei în 10 zile închisoare corecțională. Invităm pe toți agenții forței publice de a pune mâna pe numitul condamnat și a-1 duce la arest. Mandăm și ordonăm directorului zisului arest de a primi și deține pe numitul condamnat pe tot timpul determinat mai sus și calculat din ziua încarcerării, iar la expirare îl va liberă de nu va fi reținut și pentru alte cauze. Dat la 6 Aprilie 1915. No. 5.950. Judecătoria rurală Mahmudia, județul Tulcea în numele legii și al M. S. Regelui, Noi, N. Iordanovici, judecătorul ocolului rural Mahmudia, județul Tulcea. Având în vedere cartea de judecată penală No. 65/915, pronunțată de această judecătorie și rămasă definitivă, prin care Mihail Ștefan Movilă, gardist în poliția orașului Galați, județul Covurlui, este condamnat să plătească 10 lei amendă în folosul Statului, pentru faptul de abuz de încredere, prevăzut și pedepsit de art. 330 din codul penal, cu aplicația art. 28 din codul penal, în caz de insolvabilitate . Având în vedere procesul-verbal No. 1.736 din 1915, dresat de perceptorul circumscripției II Galați, din care se constată că numitul condamnat este dispărut ; Având în vedere că prin încheierea acestei judecătorii, din 8 Septemvrie 1915, s-a transformat amenda în două zile închisoare corecțională. In virtutea art. 163 din procedura penală ; Mandăm și ordonăm tuturor agenților forței publice a pune mâna pe condamnatul Mihail Ștefan Movilă, să ridice de la domiciliul său sau de unde îl vor găsi, spre a l duce la arestul preventiv din Tulcea, unde are a-și face pedeapsa sus arătată. Ordonăm d lui director al acelui arest a primi și reține pe sus numitul pe tot timpul arătat, iar la expirare îl va liberă, de nu va fi deținut pentru alte cauze. . Cerem ca orice depozitar al forței publice să dea mână de ajutor pentru executarea acestui mandat. Dar la 10 Septemvrie 1915, No. 7.755. Judecătoria rurală Mangalia, județul Constanța In numele legii și al M. S. Regelui, Noi, Panait S. Vrabie, judecătorul ocolului rural Mangalia. Având în vedere cartea de judecată cu No. 510, pronunțată de această judecătorie în ziua de 6 Noemvrie 1914, prin care condamnă pe Iaia Muste din, domiciliat în comuna Mangalia, să plătească 10 lei amendă în folosul comunei Mangalia, pentru că a comis faptul de contravenție prevăzut de art. 33 din legea băuturilor spirtoase . Având în vedere că zisa carte a rămas definitivă: Având în vedere procesul-verbal dresat de de casier al comunei Mangalia, prin care declară de insolvabil pe numitul condamnat : In virtutea art. 30 din codul penal;