Monitorul Oficial, octombrie 1915 (nr. 148-172)

1915-10-10 / nr. 156

40 Octomvrie 1915 MONITORUL OFICIAL 0581 Invitam pe toți depozitarii forței publice ca Ia caz de necesitate să dea ajutor pentru executarea acestui mandat. Dat la 1 Septemvrie 1915. No. 8.186. Judecătoria rurală Hârșova, județul Constanța In numele legii și al M. S. Regelui. Noi, I. V. Purdilă, ajutor de judecător al ocolului rural Hârșova, județul Constanța . In virtutea cărții de judecată penală No. 198/915, pronunțată de această judecătorie și rămasă definitivă, prin care condamnă pe Anton G. Babac, din comuna Hârșova, să plătească 25 lei amendă, în folosul comunei Hârșova pentru faptul de contravenție, prevăzut și pedepsit de art. 393 alin VIII din codul penal . Având în vedere procesul-verbal primit pe lângă adresa d-lui primar al comunei Hârșova No. 192/915, prin care se constată că numitul condamnat este insolvabil: In baza art. 30 din codul penal, transformăm amenda de 25 dei în 5 zile închisoare polițienească. Invităm pe toți agenții forței publice de a pune mâna pe numitul condamnat și a-l duce la arest. Mandăm și ordonăm directorului zisului arest de a primi și deține pe numitul condamnat pe tot timpul determinat mai sus și calculat din ziua încarcerării, iar la expirare îl va liberă de nu va fi reținut și pentru alte cauze. Dat la 22 August 1915. No. 14.284. Judecătoria rurală Medgidia, județul Constanța In numele legii și al M. S. Regelui, Noi, judecătorul ocolului rural Medgidia, județul Constanța. In virtutea cărții de judecată penală cu No. 443 din 6 iunie 1915, pronunțată de această judecătorie, prin care condamnă pe Nicolae Tinculescu, fost cu domiciliul în Constanța, iar acum necunoscut, la 15 zile închisoare corecțională pentru lovire . In baza art. 163 din procedura penală. Invităm pe toți agenții puterii publice de a conduce pe numitul condamnat la arestul județului Constanța . Mandăm și ordonăm directorului zisului arest de a primi și a avea sub pază pe numitul condamnat pe tot timpul determinat prin cartea de judecată mai sus enunțată, calculat din ziua încarcerării. Invităm pe toți agenții și depozitarii puterii publice de a da ajutor la caz de necesitate pentru executarea prezentului mandat. Dat la 10 August 1915. No. 12.103. Judecătoria rurală Moinești, județul Bacău In numele legii și al M. S. Regelui, Noi, judecătorul ocolului rural Moinești. Având în vedere cartea de judecată cu No. 844/913, prin care Costache Motan, este condamnat pentru delictul de tăinuire a 15 zile închisoare corecțională , Mandătr. și poruncim tuturor agenților forței publice de a pune mâna pe mumitul și al conduce la arestul preventiv al județului Bacău, unde va suferi închisoare corecțională de 15 zile socotit de la încarcerare. Mandăm directorului zisei închisori de a primi și reține pe mumitul în tot timpul arătat mai sus . Cerem ca orice depozitar al forței publice să dea mână de ajutor pentru executarea prezentului mandat. Dat la 29 iunie 1915. No. 19.493. Judecătoria rurală Panciu, județul Putna In numele legii și al M. S. Regelui, Noi, C. Mihăilescu, judecătorul ocolului rural Panciu, județul Putna . Având în vedere cartea de judecată No. 474 din 25 Aprilie 1915, pronunțată la această judecătorie, prin care condamnă pe individul Ion Dragomir, la C. Sofragiu, cu domiciliul în comuna Mărășești, să stea la închisoare corecțională pe timp de 15 zile, pentru că a comis faptul de furt, prevăzut și penal de art. 309, alin. II din codul penal ; Având in vedere că indicata carte a rămas definitivă : Având in vedere art. 163 din procedura penală ; Mandăm și ordonăm tuturor agenților administrativi și forței publice, să pună mâna pe numitul Ion Dragomir, și să-l conducă la arestul județului Putna. Ordonăm directorului zisului penitenciar să primească pe susnumitul condamnat și să-l dețină pe timpul arătat de 15 zile, calculat din ziua încarcerării, liberând cuvenita chitanță de încarcerare, iar la expirarea osândei să-l libereze, dacă nu va fi reținut pentru alte cauze. Dat la 30 Iulie 1915. No. 21.652. Judecătoria rurală Pitești In numele legii și al M. S. Regelui, Noi, judecătorul polului rural Pitești. In virtutea cărții de judecată No. 25 din 14 Noemvrie 1914, prin care condamnă pe Gh. N. Huluba, la 5 lei amendă și fiind constatat insolvabil la plata acestei amenzi, prin procesul-verbal de insolvabilitate No. 3 din 1915, amenda conform art. 30 din codul penal, s’a transformat în o zi închisoare polițienească. Invităm pe toți agenții puterei publice de a pune mâna pe numitul și a conduce la arestul județului Tutova. Mandăm și ordonăm d-lui director al zisului arest de a primi și avea sub pază pe mumitul în tot timpul determinat, adică de la încarcerare și până la expirare, de nu va fi deținut pentru alte cauze. Invităm pe toți depozitarii puterii publice a da ajutor la caz de necesitate pentru executarea acestui mandat. Dat la 27 Iunie 1915. No. 9 669. Judecătoria rurală Sulina, județul Tulcea In numele legii și al M. S. Regelui, Noi, Toma E. Constantinescu, jude ajutor al ocolului rural Sulina, județul Tulcea, In baza cărții de judecată penală No. 322 din 1914, prin care este condamnat inculpatul Constantin Vanghilatos, din Sulina, la 5 Iei amendă pentru faptul de contravențiune. Având în vedere adresa primăriei comunei Sulina No. 478/915 și procesul verbal de insolvabilitate ce o însoțește No. 571 din 1915. Având în vedere și art. 30 din codul penal. Cerem ca orice agent al forței publice să conducă și să închidă pe numitul la arestul polițienesc din orașul Sulina. Mandăm și ordonăm directorului acelui penitenciar a primi pe numitul pe termen de o zi închisoare polițienească, calculat din ziua când se va aresta, iar la expirarea osândei să elibereze dacă nu va fi deținut pentru alte cauze. Cerem ca orice depozitar al forței publice să dea ajutor la necesitate pentru executarea prezentului mandat. Dat la 28 Fevruarie 1915. No. 1.687. Judecătoria rurală Târgu-Jiu, județul Gorj In numele legii și al M. S. Regelui, Noi, judecătorul ocolului rural Târgu-Jiu. In baza art. 193 din codul de procedură penală, In temeiul cărții de judecată civilă cu No. 666 a acestei judecătorii, pronunțată în ședința dela 30 Martie 1915, prin care condamnă pe Aneta I. Pipai, majoră, de profesiune servitoare, domiciliată în Târgu- Jiu, jud. jud. Mănescu, la 5 lei amendă în folosul cassei comunale Târgu-Jiu, pentru că a comis faptul prevăzut și pedepsit de art. 3 și 18 din legea servitorilor și în baza procesului de insolvabiltate transformăm amenda de lei . Ia o zi Închisoare polițienească . Cerem ca orice agent al forței publice să aresteze și să conducă pe sus numita la arestul preventiv Gorj, din Târgu-Jiu . Mapdtăm și ordonăm directorul acestei închisori a-l primi și reține pe sus numita la zisul penitenciar, timpul determinat mai sus și calculat de la încarcerare, iar la expirarea termenului să o elibereze, de nu va fi deținută pentru alte fapte. Cerem ca orice depozitar al forței publice să dea mână de ajutor pentru executarea prezentului mandat. Dat la 14 August 1915. No. 23.798.