Monitorul Oficial, octombrie 1915 (nr. 148-172)

1915-10-14 / nr. 159

6666 14 Octombrie 1915 MONITORUL OFICIAL Botez Alexandru, din regimentul Ștefan-cel Mare No. 13, în regimentul 54 infanterie. Chiroiu D. Gheorghe, din regimentul Matei Basarab No. 35, în acelaș regiment. Vasiliu A. Constantin, din regimentul VI Tecuci No. 24. In acelaș regiment. Chioară D. Nicolae, din regimentul Constanța No. 34. In acelaș regiment. Spineanu loan, din regimentul I Mehedinți No. 17 «Știrbei-Vodă», în acelaș regiment. Costescu Mihai, din regimentul I Mehedinți No. 17 »Știrbei-Vodă«, în acelaș regiment. Manolescu Dumitru, din regimentul Gorj No. 18, în acelaș regiment. Panait Dumitru, din regimentul Neagoe-Basarab No. 38, în acelaș regiment. Petrescu Anastase, din regimentul Neagoe-Basarab No. 38, în regimentul 78 infanterie; Suceveanu loan, din regimentul Alexandru-cel-Bun No. 37, in ___ acelaș regiment. Ionescu Nicolae, din regimentul Neagoe-Basarab No. 38, în acelaș regiment. Vasilescu Ioan, din regimentul Argeș No. 4, în acelaș regiment. Marinescu Ilie, din regimentul Argeș No. 4, în acelaș regiment. Constantinescu I. Nicolae, din regimentul Argeș No. 4, în regimentul 44 infanterie. Teodorescu Ștefan, din regimentul Argeș No. 4, în regimentul 44 infanterie. Bogatu Dumitru, din regimentul Alexandru cel Bun No. 37, în regimentul 16 Suceava. Istrate Ștefan, din regimentul Petre Rareș No. 39, in acelaș regiment. Bruneanu Constantin, din regimentul Neagoe Basarab No. 38, în regimentul Tulcea No. 33, Ionescu F. Ilie, din regimentul 2 Romanați No. 19, în acelaș regiment, Mihăilescu D. Aurelian, din regimentul Vasile Lupu No. 36, în acelaș regiment; Ioanid F. Victor, din regimentul Vasile Lupu No. 36, în regimentul 76 infanterie. Malide Spiru, din regimentul Vasile Lupu No. 36, în regimentul 76 infanterie. Ioanid F. Corneliu, din regimentul Vasile Lupu No. 36, în acelaș regiment. Nistor Constantin, din regimentul Cantemir No. 12, în acelaș regiment. Cartojanu I. Aurel, din regimentul Cantemir No. 12, în acelaș regiment. Lupu I. Vasile, din regimentul Cantemir No. 12, în regimentul 52 infanterie. Pogonatu Ion, din regimentul Cantemir No. 12, în regimentul 52 infanterie. Crețu Constantin, din regimentul Cantemir No. 12, în regimentul VII Rahova No. 25. Arduleanu Nicolae, din regimentul Mihai-Viteazu No. 6, în regimentul Vlașca No. 5. Damalide Gh. Paul, din regimentul Mihai-Viteazu No. 6, în regimentul 45 infanterie. Gabrielescu C. Andrian, din regimentul Mihai-Viteazu No. 6, în regimentul Radu Negru No. 28. Augustin Mircea, din regimentul Mihai-Viteazu No. 6, în regimentul 68 infanterie. Rădulescu Gheorghe, din regimentul Mihai-Viteazu No. 6, în regimentul Teleorman No. 20, Costescu Alexandru, din regimentul Mihai-Viteazu No. 6, în regimentul 60 infanterie; Ionescu S. Dumitru, din regimentul Mihai Viteazu No. 6, în regimentul Dîmbovița No. 22. Stamatiade Vasile, din regimentul Călugăreni No. 40, în acelaș regiment. Brătănescu Mircea, din regimentul Vlașca No. 5, în acelaș regiment. Enea A. Vasile, din regimentul Vlașca No. 5, în regimentul 45 infanterie. Nanescu Constantin, din batalionul 6 vânători, în acelaș batalion. Popescu C. Stelian, din regimentul IV Ilfov No. 21, în acelaș regiment. Mirodescu N. Petre, din regimentul IV Ilfov No. 21, în regimentul 62 infanterie. Sachelarei P. Ion, din regimentul IV Ilfov No. 21, în regimentul 62 infanterie. Negrescu Constantin, din regimentul IV Ilfov No. 21, în regimentul Muscel No. 30. Constantinescu Dumitru, din regimentul IV Ilfov No. 21, in regimentul 70 infanterie. Tacian Roman, din regimentul IV Ilfov No. 21, în regimentul Muscel No. 30. Mincă Nicolae, din regimentul IV Ilfov No. 21, în regimentul 70 infanterie. Ionescu N. Gheorghe, din regimentul IV Ilfov No. 21, în regimentul V Ialomița No. 23, Nistor G. Petre, din regimentul I Mehedinți No. 17 »Știrbei-Vodă«, în acelaș regiment, Brătescu I. Gheorghe, din regimentul Petru Rareș No. 39, în acelaș regiment; Stăpânoiu Victor, din regimentul Vâlcea No. 2, în acelaș regiment. Bărbulescu Ion, din regimentul Vâlcea No. 2, în regimentul 42 infanterie. Procopiu Mircea, din regimentul Vâlcea No. 2, în acelaș regiment; Angelescu I. Paul, din regimentul Vâlcea No. 2, în regimentul 42 infanterie. Georgescu St. Alexandru, din regimentul Vâlcea No. 2, în regimentul Olt No. 3. Munteanu Petre, din regimentul Bacău No. 27, în acelaș regiment; Ciovârnache Ștefan, din regimentul Bacău No. 27, în regimentul 67 infanterie. Conescu Marin, din regimentul 66 infanterie. In acelaș regiment. Marinescu Constantin, din regimentul Suceava No. 16, în regimentul 56 infanterie. Popescu D. loan, din regimentul Mircea No. 32, în acelaș regiment. Popescu Nicolae, din regimentul Mircea No. 32, în regimentul 72 infanterie. Mocanu V. Dumitru, din regimentul Râmnicu-Sărat No. 9, în acelaș regiment. Teodorescu Costache, din regimentul Râmnicu-Sărat No. 9, în regimentul 49 infanterie. Teodorescu Constantin, din regimentul Râmnicu-Sarat No. 9, în regimentul 49 infanterie. Meza Corneliu, din regimentul VII Rahova No. 25, în acelaș regiment. Petrică H. Petre, din regimentul VII Rahova No. 25, în regimentul 65 infanterie. Călin Petre, din regimentul VII Rahova No. 25, în regimentul 65 infanterie. II. Cavaleria Udrea Tiberiu, din regimentul 2 roșiori, în acelaș regiment. Stamatiu Ștefan, din regimentul 10 roșiori, în acelaș regiment. Scorțeanu M. Nicolae, din regimentul 4 roșiori, în acelaș regiment. III. Artileria Crețeanu G. Gheorghe, din regimentul 2 artilerie .General de divizie Gh. Manu», în acelaș regiment. Brăescu loan, din regimentul 4 obuziere, în acelaș regiment. Niculescu Ioan, din regimentul 8 artilerie, în acelaș regiment.