Monitorul Oficial, octombrie 1915 (nr. 148-172)

1915-10-16 / nr. 160

6750 MONITORUL OFICIAL 16 Octomvrie 1915 —In numele legii și al M. S. Regelui, Noi, loan Bogos, jude-ajutor al judecătoei rurale Curt-Bunar . In virtutea cărții de judecată penală cu No. 805, pronunțată In ședința data 10 Iulie 1915, rămasă definitivă, prin care Peter Ilies, în etate de 34 ani, de națiune bulgar, de profesiune muncitor, domiciliat în comuna Curt-Bunar, satul Cocimar, județul Caliacra, găsit culpabil pentru furt, pe temeiul art. 314 din codul penal bulgar, este condamnat la Închisoare corectionala pe termen de 15 zile. In virtutea art. 183 din codul de procedură penală. Maniăm și ordonăm tuturor agenților forței publice, să pună mâna pe numitul Peter Ilief, și să-l conducă cu acest mandat la penitenciarul Bazargic, din județul Caliacra . Ordonăm directorului acelui penitenciar a înscrie în registrele respective acest mandat, a închide și reține pe susnumitul în tot timpul la care este condamnat, iar la expirarea condamnațiunei 11 va eliberă, dacă nu va fi deținut pentru alte cauze. Mandăm și ordonăm tuturor agenților puterei publice a da mână de ajutor, la caz de trebuință, pentru executarea acestui mandat. Dat la 10 Septemvrie 1915. No. 20.458. — In numele legii și al M. S. Regelui, Noi, loan Bogos, jude-ajutor al judecătoriei ocolului rural Curt-Bunar. In virtutea cărții de judecată penală cu No. 805, pronunțată în ședința dela 10 Iulie 1915, rămasă definitivă, prin care numitul Iordan Atef, în etate de 35 ani, de naționalitate bulgar, de profesiune muncitor, domiciliat în comuna Curt-Bunar, satul Cocimar, județul Caliacra, găsit culpabil pentru furt, pe temeiul art. 314 din codul penal bulgar, este condamnat la închisoare corecțională pe termen de 15 zile. In virtutea art. 183 din codul de procedură penală, Mandăm și ordonăm tuturor agenților forței publice, să pună mâna pe numitul Iordan Aței și să-l conducă cu acest mandat la penitenciarul Bazargic, din județul Caliacra. Ordonăm directorului acelui penitenciar a înscrie în registrele respective acest mandat, a închide și reține pe susnumitul în tot timpul la care este condamnat, iar la expirarea condamnațiunei îl va liberă, dacă nu va fi deținut pentru alte cauze. Mandăm și ordonăm tuturor agenților puterei publice a da mână de ajutor la caz de trebuință pentru executarea acestui mandat. Dat la 10 Septemvrie 1915. No. 20.459. Judecătoria rurală Hangu, județul Neamț. In numele legii și al M. S. Regelui. Noi, judecătorul ocolului rural Hangu. In temeiul art. 193 din codul de procedură penală . Având în vedere cartea de judecată penală No. 135/915, rămasă definitivă, prin care Aglaea C. Bădăi, fostă cu domiciliul în comuna Hangu, iar acum necunoscut, este condamnată să plătească 5 lei amendă în folosul comunei Hangu, pentru faptul de insultă . Având în vedere procesul-verbal No. 135 din 1915, dresat de d. perceptor al circumscripției X Hangu, din, care se constată că condamnata este insolvabilă a plăti amenda de 5 lei . Văzând și jurnalul de transformarea amenzii numitei condamnate în o zi de închisoare polițienească . Invităm pe orice agent al forței publice să aresteze și să conducă la arestul preventiv din Piatra-Neamțu pe individa Aglaea G. Budăi, fostă cu domiciliul în comuna Hangu, iar acum necunoscut . Ordonăm d-lui director al numitei închisori a primi și reține pe sus numita Aglaea G. Budăi, tot timpul de o zi determinat mai sus, calculat de la încarcerare, iar la expirarea pedepsei ora liberă dacă nu va fi deținută pentru alte cauze. Invităm pe toți depozitarii forței publice ca la caz de necesitate să dea ajutor pentru executarea acestui mandat. Dat la 1 Septemvrie 1915, No. 8.188. Judecătoria rurală Hârșova, județul Constanța In numele legii și al M. S. Regelui, Noi, I. V. Purdilă, ajutor de judecător al ocolului rural Hârșova, județul Constanța . In virtutea cărții de judecată penală No. 393/915, pronunțată de această judecătorie și rămasă definitivă, prin care condamnă pe Arap Gherim, din comuna Hârșova, să plătească 10 lei amendă in folosul comunei Hârșova, pentru faptul de contravenție, prevăzut și pedepsit de art. 33 S. M. B. S. Având în vedere procesul-verbal primit pe lângă adresa d-lui primar al comunei Hârșova No. 192/915, prin care se constată că numitul condamnat este insolvabil. In baza art. 30 din codul penal, transformăm amenda de 10 lei în 2 zile închisoare polițienească. Invităm pe toți agenții forței publice de a pune mâna pe numitul condamnat și a-I duce la arestul preventiv din Constanța. Mandăm și ordonăm directorului zisului arest de a primi și deține pe numitul condamnat pe tot timpul determinat mai sus și calculat din ziua încarcerării, iar la expirare îl va liberă de nu va fi reținut și pentru alte cauze. Dat la 24 August 1915. No. 14.288. Judecătoria rurală Herța, județul Dorohoi In numele legii și al M. S. Regelui, Noi, judecătorul ocolului rural Herța, dinudețul Dorohoi. Având în vedere cartea de judecată a acestei judecătorii No. 862/914, prin care condamnă in baza art. 299, alin. 1 și 60 alin. ultim din codul penal, pe Gheorghe Țintă, agricultor, fost cu domiciliul In com. Buda, iar acum necunoscut, la 5 Iei amendă în folosul Statului . Având în vedere adresa administrației financiare Dorohoi No. 8.957 din 13 August 1915, prin care se constată că numitul este insolvabil . Având în vedere dispozițiunile art. 28 din codul penal . Mandăm și ordonăm tuturor portăreilor și agenților forței publice să pună mâna pe numitul și să conducă la casa de arest din orașul Dorohoi, unde va sta arestat o zi, pentru neplata amenzii de tei 5 . „ Mandăm directorului acelei închisori a primi și retine pe numitul tot timpul arătat mai sus, calculat de la arestare, iar la expirare îl va elibera de nu va fi deținut pentru alte cauze. Dat la 27 August 1915. No. 11 739. Judecătoria rurală Medgidia, județul Constanța In numele legii și al M. S. Regelui. Noi, judecătorul ocolului rural Medgidia, județul Constanța. In virtutea cărții de judecată penală cu No. 443 din 6 iunie 1915, pronunțată de această judecătorie, prin care condamnă pe Alexe Petrescu, fost cu domiciliul în Constanța, iar acum necunoscut, la 15 zile închisoare corectională pentru lovire . In baza art. 163 din procedura penală. Invităm pe toți agenții puterii publice de a conduce pe numitul condamnat la arestul județului Constanța . Mandăm și ordonăm directorului zisului arest de a primi și a avea sub pază pe numitul condamnat pe tot timpul determinat prin cartea de judecată mai sus enunțată, calculat din ziua incarcerării. Invităm pe toți agenții și depozitarii puterii publice de a da ajutor la caz de necesitate pentru executarea prezentului mandat. Dat la 10 August 1915. No. 12.105. Judecătoria rurală Negoești, județul Dolj In numele legii și al M. S. Regelui, Noi, judecătorul ocolului rural Negoești, județul Dolj. Având în vedere procesul-verbal dresat în ziua de 17 Fevruarie 1915, de șeful postului de jandarmi din comuna Murgașu, prin care a amendat pe locuitorul Ion M. Stâlpeanu, din comuna Murgașu, cu suma de lei 3, în folosul casei comunale a acestei comune, pentru că a contravenit la dispozițiunile art. 69 din legea poliției rurale, întrucât refuză a face serviciu de pază în comună . Văzând că menționatul proces-verbal a rămas definitiv și numitul contravenient e declarat insolvabil . Având în vedere și încheierea acestei judecătorii, prin care amenda s’a transformat In o zi de Închisoare polițienească, con-