Monitorul Oficial, noiembrie 1915 (nr. 173-196)

1915-11-04 / nr. 175

7388 MONITORUL OFICIAL 4 Noemvrie 1915 osândei, calculată de la încarcerare, când se va liberă daca nu va fi deținută pentru alte fapte. Dat la 25 Aprilie 1915. No. 7.845. Judecătoria ocolului Constanța • In numele legii și al M. S. Regelui, Noi, judecătorul ocolului Constanța. In virtutea cărții de judecată penală No. 1.019 din 9 Octomvrie 1915, pronunțată de această judecătorie, prin care condamnă pe Misak Caprian, cafegiu, fost cu domiciliat în Constanța, strada Griviței Noi, iar acum necunoscut, să plătească 10 lei amendă în folosul fiscului . Având în vedere procesul-verbal primit pe lângă adresa administrației financiare Constanța sub No. 21.598/915, prin care se constată că numitul condamnat este dispărut . In baza art. 28, transformăm amenda în 2 zile închisoare corecționalâ . Invităm pe toți agenții puterei publice de a pune mâna pe numitul condamnat și a-l conduce la arestul județului Constanța. Mandăm și ordonăm directorului zisului arest de a primi și a avea sub pază pe numitul condamnat pe tot timpul determinat mai sus și calculat din ziua încarcerării, iar la expirare să-l libereze, de nu va fi deținut pentru alte cauze. Invităm pe toți agenții și depozitarii puterei publice să dea ajutor în caz de necesitate pentru executarea prezentului mandat. Dat la 25 Septemvrie 1915. No. 12.411. Judecătoria urbană Craiova In numele legii și al M. S. Regelui. Noi, judecătorul ocolului urban Craiova. Având în vedere cartea de judecată penală No. 892/914, prin care condamnă pe Titina Ionescu, prostituată, majoră, cu domiciliul in Craiova, hotel Splendid, la închisoare polițienească pe termen de 3 zile, conform art. 385 și 388 din codul penal, Mandăm și ordonăm tuturor agenților forței publice a pune mâna pe susnumita să o ridice de la domiciliul ei (sau de oriunde o va găsi) pentru a conduce la arestul preventiv al județului Dolj unde are a-și face osânda sus arătată Ordonăm asemenea directorului menționatului arest a o primi și deține pe tot timpul arătat, de unde la expirarea căruia o va liberă de îndată dacă nu va fi deținută pentru veri o altă cauză. Dat la 23 Maiu 1915. No. 16.490. Judecătoria ocolului I Ploești In numele legii și al M. S. Regelui. Noi, judecătorul ocolului I Ploești. In baza art. 163 și 193 din codul de procedură penală și art. 98 din legea judecătoriilor de ocoale. In temeiul cărții de judecată penală cu No. 1.328, pronunțată în ședința din 8 Decemvrie 1914, prin care Toma Niculescu, birjar, major, cu domiciliul în Ploești, strada Cimitiru Viișoara, este condamnat să plătească 10 lei amendă în folosul fiscului, pentru faptul de lovire, în baza art. 28 din codul penal în caz de insolvabilitate. In temeiul procesului-verbal încheiat de noi, prin care se transformă această amendă în 2 zile închisoare corecționala pentru caz de insolvabilitate . Cerem ca orice agent al forței publice să aresteze și să conducă pe numitul la temnița din Ploești. Mandăm și ordonăm directorului acelei închisori a primi și reține pe numitul la zisul penitenciar pe tot timpul de 2 zile, determinat mai sus și calculat de la încarcerare, când la expirare îl va liberă de nu va fi deținut pentru alte cauze . Cerem ca orice depozitar al forței publice să dea ajutor la caz de necesitate pentru executarea prezentului mandat. Dat la 2 Septemvrie 1915. No. 15.861. Judecătoria rurală Brăila In numele legii și al M. S. Regelui, Noi, N. Brăescu, judecătorul al ocolului rural Brăila. Având în vedere cartea de judecată cu No. 587/914, pronunțată de această judecătorie, prin care condamnă pe Ștefan Ciobanu, domiciliat în orașul Tulcea, să stea la închisoare corecțională pe timp de 3 luni, pentru că a comis faptul de furt . Având în vedere că zisa carte a rămas definitivă . In virtutea art. 163 din procedura penală , Mandăm și ordonăm tuturor agenților forței publice să pună mâna pe susnumitul condamnat și să-l conducă cu acest mandat la arestul preventiv Brăila. Ordonăm directorului zisului aresta prinși, închidie, deține pe condamnatul Ștefan Ciobanu, pe timp de 3 luni de zile calculat de la ziua încarcerărei, iar la expirarea termenului 11 va pune în libertate dacă nu va fi deținut pentru alte cauze. Dat la 23 Septemvrie 1915. No. 22.555. Judecătoria rurală Călărași In numele legii și al M. S. Regelui, Noi, judecătorul ocolului rural Călărași. Având în vedere cartea de judecată penală No. 595, pronunțată de această judecătorie în audiența din 26 iunie 1915, rămasă definitivă, prin care Maria Eva Curaliu, fostă cu domiciliul în București, șoseaua Basarab No. 208, iar acum necunoscut, de profesie servitoare, minoră, este condamnată la închisoare corecțională pe termen de 3 luni de zile pentru că a comis delictul de furt, prevăzut și pedepsit de art. 308, alin. III din codul penal . In virtutea art. 163 și 193 din codul de procedură penală . Mandăm și ordonăm tuturor agenților forței publice să aresteze și să conducă pe condamnata Maria Eva Curaliu la arestul din Călărași. Ordonăm d-lui director al numitei închisori a primi și reține pe sus numita condamnată, pe tot timpul arătat mai sus de 3 luni de zile, calculat de la încarcerare, iar la expirare o va liberă, dacă nu va mai fi deținută pentru alte cauze. Invităm pe toți depozitarii forței publice să dea ajutor la caz de trebuință, pentru executarea acestui mandat. Dat la 22 Octomvrie 1915. No. 19.137. Judecătoria rurală Galați in numele legii și al M. S. Regelui, Noi. I. P. Borș, judecătorul ocolului rural Galați. In virtutea cărții de judecată cu No. 962 pronunțată în ședința de la 18 Noemvrie 1914, rămasă definitivă, prin care Vasile Gheorghiu, fost cu domiciliul în Galați, strada Beldiman No. 115, iar acum necunoscut, găsit culpabil pentru contravenție, pe temeiul art. 393, alin. VIII din codul penal, este condamnat la 15 lei amendă, pe care fiind insolvabil a o plăti,se transformă in 3 zile închisoare polițienească. In baza art. 30 din codul penal . In virtutea art. 183 din procedura penală . Mandăm și ordonăm tuturor agenților forței publice să pună mâna pe numitul Vasile Gheorghiu și să-l conducă cu acest mandat la penitenciarul central din Galați . Ordonăm d-lui director al acestei închisori a înscrie în registrele respective acest mandat, a închide și deține pe sus numitul în tot timpul la care este condamnat, care începe de la încarcerare și se termină la expirare când va fi eliberat de d. director al zisului penitenciar, conformându-se legii și regulamentelor penitenciarului, de nu va fi deținut pentru alte fapte. Mandăm și ordonăm tuturor agenților puterei publice a da mână de ajutor la caz de trebuință pentru executarea acestui mandat. Dat la 27 iulie 1915. No. 10.386. Judecătoria rurală Hârșova, județul Constanța In numele legii și al M. S. Regelui, Noi, I. V. Purdilă, ajutor de judecător al ocolului rural Hârșova, județul Constanța. In virtutea cărții de judecată penală cu No. 16/915, pronunțată de această judecătorie și rămasă definitivă, prin care condamnă pe Zihu Staicu, din comuna Hârșova, să plătească 5 lei amendă în folosul Statului, pentru faptul de contravenție, prevăzut și pedepsit de art. 33 din legea monopolului băuturilor spirtoase ;