Monitorul Oficial, octombrie 1920 (nr. 144-167)

1920-10-14 / nr. 153

54 U MONITORUL OFICIAL 14 octomvria 1921 FERDINAND I, Prin grația lui Dumnezeu și voința națională, Rege al României, La toți de față și viitori, sănătate : Asupra raportului ministrului Nostru secretar de Stat la departamentul de interne sub No. 57.412/920, Am decretat și decretăm : Art. I. Se face de Noi următoarea mișcare în personalul administrativ al județului Orhei din Basarabia d-nii : Ion Bosie Codreanu, actual ajutor de subprefect al plașii Călărași, se mută în aceeaș caltate la plasa Criuleni, în locul d-lui Filip Cocianovschi, trecut în altă funcțiune , Teodor Secară se numește în funcțiunea de ajutor de subprefect la pasa Călărași, în locul drm Ion Roșia Codreanu, mumat. Art II. Ministrul Nostru secretar de Stat la departamentul de interne este însărcinat cu executarea acestui decret. Dat in Sinaia, la 6 octomrie 1920, FERDINAND Ministru de interne, C. Arpitotaau, No. 4.018, FERDINAND 1, Prin grupa lui Dumnezeu și voința națională, Rege al României, La toți de față și viitori, sănătate : Asupra raportului ministrului Nostru secretar de Stat la departamentul de internatiile No. 57 408,920, Am decretat și decretam : Art. 1 D. Ion Popovici, actual șef de binrou al serviiului admnistrativ din prefectura județuli Ismail, se numște de Noi șef de binrou al serviciului județean al aceleași prefecturi. Art. II. Ministrul Nostru secretar de Stata departamentul de interne este însărcinat cu executarea acestui decret. Dat in Sinaia, la 6 Octomvrie 1920. FERDINAND Ministru de interne, C. Argetoianu, No. 4.020. FERDINAND I, Prin grația lui Dumnezeu și voința națională, Rege al României, La toți de față și viitori, sănătate : Asupra raportului ministrului Nostru secretar de Stat la departamentul de interne sub No. 57.480/920, Văzând dispozițiunile art. 14 din regulamentul de administrație al așezămintelor Eforiei spitaelor civile din București și epitropiei Casei Sf. Spiridon din Iași, Am decretat și decretăm : Art. I. D. Neliu Ionescu se numește de Noi, pe ziua de 10 Septemvrie 1920, în funcțiunea de advocat al epitropiei Casei Sf. Spiridon din Iași, în locul vacant prin dimisia dlui Titus Lapteș. Art. II. Ministrul Nostru secretar de Stat la departamentul de interne este însărcinat cu executarea acestui decret. Dat în Sinaia, la 6 Octomvrie 1920. FERDINAND MinistTM de interns, C. Argetoianu No. 4 014. FERDINAND I, Prin grația lui Dumnezeu și voința națională, Rege al României, La toți de față și viitori, sănătate : Asupra raportului ministrului Nostru secretar de Stat la departamentul de interne sub No. 34 362 / 920. In baza art 46 din legea asupra organizării poliției generale a Satului și art. 4 din legea asupra unor măsuri excepționale relat v la func iuni publice și la consilii judicme și comunale. Am decmat și decretăm : Art. I. D Duțascu Victor, polițai clasa I al orașului Coabia, este revocat din funcțiune Art. II. Ministrul Nostru secretar de Stat la departamentul de interne este însărcinat cu executarea acestui decret Dat în București, la 19 iulie 1920. FERDINAND Ministru de interne, C. Argetoianu. No. 3028. Raportul d-lui ministeu de interne către M. S. Regele. Slre, D. Duțescu Victor, polițai clasa I al orașului Corabia, în timpul ocupației străine a comis grave abateri de la datorie, sustrăgând materiale rămase de pe urma armatei inamice, pentru care fapte a fost suspendat din funcțiune prin deciziunea No. 19 256 S din 9 iulie 1919, și trimis înaintea justiției. Pentru aceste motive, în baza art. 46 din legea asupra organizării poliției generale a Statului și art. 4 din legea asupra unor măsuri excepționale relativ la funcțiuni publice și la consilii județene și comunale, am onoarea rugă pe Maiestatea Voastră să binevoiască a semnă alăturatul proiect de decret pentru revocarea din funcțiune a d-lui Duțescu Victor, polițai casa I al orașului Corabia. Sunt cu cel mai profund respect Live, Al Maiestății Voastre Prea plecat și prea supus servitor, Ministru de interne, C. Argetoianu. No. 34.362 S. 1920, Iulie 17. MINISTERUL DE RǍSBOI FERDINAND I, Prin grația lui Dumnezeu și voința națională, Rege al României, La toți de față și viitori, sănătate : Asupra raportului ministrului Nostru secretar de Stat la departamentul de răsboi sub No. 24 259 din 21 Septemvrie 1920, Am decretat și decretăm : Art. I. Ajutorl de sublocotenent Frank Chol, din regimentul 6 infanterie, se înaintează la gradul de sublocotenent activ, pe ziua de 1 Iulie 1918. A . II. Ministrul Nostru secretar de Stat la departamentul de răboi este însărcinat cu executarea dicretului de fața. Dar în Sinaia, la 24 Septemvrie 1920. FERDINAND MinisteU de răsboi, General de brigadă Ion Rășcanu No. 8.184. MINISTERUL INSTRUCȚIUNII FERDINAND I, Prin grația lui Dumnezeu și voința națională, Rege al României, La toți de față și viitori, sănătate : Asupra raportului ministrului Nostru secretar de Stat la departamentul instrucțiunii sub No. 90.693/920, Am decretat și decretăm : Art I. D. dr. George Teodorescu, șef de lucrări cu titlul provizoriu la laboratorul de ehnie anorganică a facultății de științe din București, se numește, pe ziua de 1 Octomvrie 1920 șef de lucrări cu titlul defintiv la aceaș lab >ator, în conformitate cu dispozițiunile art. lor din legea învățământului secundar și superior. Art. II. Ministrul Nostru secretar de Stat la departamentul instrucțiunii este însărcinat cu aducerea la îndeplinire a prezentului decret. Dat în Sinaia, la 6 Octomvrie 1920, FERDINAND Ministrul instrucțiunii, P. P. Negulescu. No. 4.043. mppEÇBi ■»- --7----------s»