Monitorul Oficial, decembrie 1923 (nr. 196-219)

1923-12-08 / nr. 201

No. 2012 PREȚUL PUBL. Orice publicație judecătorească sau particulară cu orice act introdus ca anexă de inserat în Monitorul Oficial, sa va plăti cu 4 lei linia de Monitor. Publicațiile relative la schimbare de nume, la liberă practică a oricărei profesii,etc., lei 40 pentru fiecare inserțiune. Se exceptează publicațiile relative la pierderile de acte, care rămân taxate cu prețul de 20 lei până la maximum 10 linii. Adresele și petițiile vor fi îndreptate către Directorul general al Monitorului Oficial. TEMPLARUL Sâmbătă, 8 Decemvrie 1928 RF UL ROMÂNIEI — MONITORUL OFICIAL Pentru publicațiunile cerute să apară foarte urgente se va socoti taxa dublă, iar pentru cele urgente se va percepe taxa odată și jumătate. Cele foarte urgente vor fi publicate în primele zece zile de la primire. Cele urgente în maximum 20 zile de la primire. datară: 480 lei anual ; 240 lei pe șase Inai; 120 Ie;. rerutat» autorități județene și comune urbane, 40 Pentru comune rurale, 240 lei anul*' In străinătate, lei 2.400 anual Abonamentele încep In 1 Aprilie, 1 Iulie, 100 fără a trece dintr'un an financiar în altul, ele însă numai înăuntru aceluiaș an O citație de inserat costă 40 lei. Citațiile de hotărnicii se vor taxă cu 4 lei linia de Monitor. Statalele oricăror fel de societăți cu 4 lei linia de Monitor. Orice abonament la particulari se plătește cu Abonamentul la Desbaterile Parlamentare costă .40 anticipației ei lunar și este osebit de acela la Monitorul Oficial. Abonamentele nu se fac decât pe baza unei adrese oficiale de la autorități, sau de la particulari pe baza unei cereri timbrată leja. Costul unui exemplar Monitorul Oficial este 2 Ui. Costul unui exemplar Dezbaterile Parlamentare este 1 leu. STATULUI, BUCUREȘTI, BULEVARDUL BUSA8ETAICAȚIILOR: Lei 400 pentru publicarea jurnalelor consiliului de miniștri privitoare la acordarea avantajelor legii pentru încurajarea industriei naționale la fabricanți și industriași. Lei 160 idem, idem, privitoare pe meseriași și mori țărănești. Nu se dă curs nici unei publicațiuni decât dacă e alăturată la o adresă pentru cele ale autorităților sau cele judecătorești și la o petiție timbrată cu 1 leu timbru fiscal și 25 bani timbru de ajutor pentru cele ale particularilor. Publicația va fi totdeauna scrisă citeț pe altă foaie de hârtie decât adresa ori petiția. US abonamentulu SUMAR : PARTE OFICIALĂ. — Ministerul de interne: Decrete.—Prescurtări de decrete. Ministerul agriculturii și domeniilor : Decret. Ministerul de finanțe: Prescurtare de decret. Ministerul de justiție : Decret. Ministerul comunicațiilor : Decret și raport. Prescurtare de decret. Ministerul industriei și comerțului: Decret. Ministerul muncii, cooperațiunii și asigurărilor sociale : Decrete și raport. Ministerul de răsboi : Decret, raport și modificare.—EratS. Ministerul industriei și comerțului: Jurnale. Deciziuni ministeriale. PARTE NEOFICIALĂ. — Mareșalatul Cărții regale.—Comuniări. Anunțuri ministeriale, judiciare, administrative și particulare. PARTE OFICIAL București, 7 Decemvrie MINISTERUL DE INTERNE FERDINAND I, Prin grația lui Dumnezeu și voința națională, Rege al României, La toți de față și viitori, sănătate : Asupra raportului președintelui consiliului Nostru de miniștri și ministru secretar de Stat la departamentul de interne sub No. 92.479 S. din 1923, Văzând dispozițiunile art. .38 din legea asupra organizării poliției generale a Statului, precum și legea bugetară pe exercițiul 1923, Am decretat și decretăm : Art. I. Se fac de Noi următoarele transferări de ofițeri de poliție din polițiile din țară precum urmează : In poliția orașului Cavarna D. Tatomir Mihail, polițai clasa I din poliția orașului Gheorghieni. In poliția orașului Roșiorii-de- Vede . D. Brătășeanu I. Ion, polițai clasa I din poliția orașului Soroca. In poliția orașului Recița D. Gheorghiu M., polițai clasa I din poliția orașului Roșiorii-de-Vede. In poliția orașului Alexandria D. Cupșa Augustin, polițai clasa I din poliția orașului Recița. In poliția orașului Soroca S. Ionescu Ghinea, polițai clasa I din poliția orașului Huși. In poliția orașului Tighina D. Comșa Constantin, polițai clasa I din poliția orașului Sf. Gheorghe. In poliția orașului Silistra S. Nenițescu Panait, polițai clasa 1 din poliția orașului Bârlad. In poliția portului Giurgiu D. Anghelescu Gh., polițai clasa I din poliția gărei Timișoara. In poliția gărei Timișoara D. Daschievici Vasile, polițai clasa 1 din poliția orașului Tighina. In poliția orașului Turtucaia D. Stroescu Ion, polițai clasa 1 din poliția orașului Alexandria. In poliția orașului Lugoj D. Iagomnița Emil, polițai clasa 1 din poliția portului Giurgiu. In prefectura poliției Chișinău D. Vasiliu M., polițai clasa I din poliția orașului Turtucaia, în funcțiunea de inspector de poliție. In poliția orașului Dej D. Miclescu Nicolae, polițai clasa I de la circumscripția III de inspecțiuni și control Cluj. In poliția orașului Sebeșul-Săsesc D. Tataru Zaharia, polițai clasa II din poliția orașului Alba-lulia. In poliția orașului Alba-lulia D. Barițiu George, polițai clasa I din poliția orașului Sebeșul-Săsesc. In poliția orașului Sf. Gheorghe D. Tălăngescu Ștefan, polițai clasa 1 din poliția portului Cetatea-Albă. In poliția orașului Câmpulung-Bucovina D. Gurgu Constantin, polițai clasa I din poliția orașului Silistra. In prefectura poliției Iași D. Dumitriu Constantin, director al prefecturii poliției Cluj. In poliția orașului Aiud D. Apostol Mihail, polițai clasa II din poliția orașului Turda. In poliția orașului Mărășești D. Davidescu Ion, polițai clasa III din poliția orașului Adjud. In poliția orașului Rădăuți D. Nazarie Ion, director clasa I din poliția orașului Soroca. In poliția orașului Tighina D. Pantazopol Victor, director ! din poliția orașului Bistrița In poliția orașul I .V.. ,< .mat D. Dobrenii Ștefan, dim.kr clf.sa din poliția orașului Balcic.