Monitorul Oficial, Partea 1, octombrie 1928 (nr. 218-243)

1928-10-14 / nr. 229

8474 MESAJE REGALE ȘI COMUNICATE ALE CASEI M. S. REGELUI MINISTERUL AFACERILOR STRĂINE Sâmbătă, 13 Octomvrie 1928, la ora 12,30 Domnul Charles S. Wilson. Trimis extraordinar și ministru plenipotențiar al Statelor Unite ale Americii de Nord, a fost primit în audiență oficială, împreună cu personalul Legațiunii, la Palatul Regal din Capitală, cu ceremonialul obișnuit. Domnul Wilson a avut onoarea remize înaltei Regențe, în prezența domnului Ministru Secretar de Stat ad-interim la Departamentul Afacerilor Străine, scrisorile sale de acreditare pe lângă M. S. Regele, precum și acele de rechemare ale predecesorului său domnul William S. Culbertson. După terminarea audienței oficiale, domnul Wilson a fost recondus la aspețul său cu acelaș ceremonial ca la sosire. ---------— DECRETEU R EGALE MINISTERUL AFACERILOR STRĂINE MIHAI I, Prin grația lui Dumnezeu și voința națională Rege al României, La toți de față și viitori, sănătate : Asupra raportului ministrului Nostru al Afacerilor Străine, cancelar al Ordinelor, sub Nr. 47.232/928. Am decretat și decretăm: Art. I. Numim membri ai Ordinului »Steaua României« In graiul de Mare Ofițer Pe d-nni . Dan Emanoil, advocat la Ministerul de Justiție. 4 Gane N. Alexandru, prim-președinte al Consiliului legislativ. Ionescu-Dolj Ioan, președinte, secția 1, la Consiliul legislativ; Miclescu Emanoil V., președinte, secția 1, a înaltei Curți de casație și justiție. Xeni C , advocat, fost ministru. In gradul de Comandor Pe d-nai. Bâlășescu Vasile, consilier la înalta Curte de casație și justiție. Băteanu 1reste, consilier la înalta Curte de casație și justiție. Bocescu Lugen, consilier la înalta Curte de casație și justiție. Bocancea Temistocle, consilier la înalta Curte de casație și justiție. Bonea Stelian, consilier la înalta Curte de casație și justiție. Brăitoiu Teodor, consilier la înalta Curte de casație și justiție. Chiseliță Cornelia, consilier la înalta Curte de casație și justiție. Crăciunescu Cornelia, consilier la înalta Curte de casație și justiție Duca Gheorghe, procuror de secțiune la înalta Curte de casație și justiție. Dumitriu Gheorghe, procuror general la Curtea de apel Constanța. Dragomirescu P., advocat. Dr.mica Gheorghe, consilier la înalta Curte de casație și justiție. Garcescu Aurel, director general Ministerul de Justiție. Ionescu N. Alexandru, advocat. Duca Alexandru, consilier la înalta Curte de casație și justiție. Ispasiu Dimitrie, director general la Ministerul Justiției. Macarovici Alexandru, procuror de secție la înalta Curte de casație și justiție. Magheru Titu, consilier la înalta Curte de casație și inspector al Curților de apel. Mandrea Alexandru, consilier la înalta Curte de casație și justiție. Mandicevschi Erast, consilier la înalta Curte de casație și justiție. Mișca Pompei, prim-președinte la Curtea de apel din Cluj. Minovici Nicolae, subdirector general al Institutului Mina-Minovici. Mara Mihail, advocat. Nedici Gheorghe, Consilier la înalta Curte de casație și justiție. Niculescu Cartaman, consilier la înalta Curte de casație și justiție. Oprescu Alexandru, procuror de secție la înalta Curte de casație și justiție. Panaitescu G.r advocat. Pop Romul, prim-președinte la Curtea de apel din Brașov. Popescu Spiridon, procuror de secție la înalta Curte de casație și justiție. Popovici Vasile, consilier la înalta Curte de casație și justiție. Radu Teodor, consilier la înalta Curte de casație și justție. Sándor Victor, consilier la înalta Curte de casație și justiție. Stârcea Alexandru, prim-președinte al tribunalului Ilfov. Stelian Nicolae, consilier la înalta Curte de casație și justiție. Ștefănescu Luciliu, procuror de secție la înalta Curte de casație și justiție. Tăcu Alexandru, director general în Ministerul de Justiție Tipei N. Sever, consilier la înalta Curte de casație și justiție. Tusinschi Dimitrie, prim președinte la Curtea de apel din Cernăuți. Vecerdea Nicolae, consilier la înalta Curte de casație și justiție. Viforeanu Constantin, consilier la înalta Curte de casație și justiție. Zaharoff !., advocat. In gradul de Ofițer Andru Victor, director în Ministerul de Justiție. Aronescu Gheorghe, consilier la Curtea de apel din Brașov. Barca Gheorghe, prim-magistrat asistent la înalta Curte de casație. Benisache Remus, consilier la Curtea de apel din Constanța. Birinberg Isidor,advocat. Bivolaru Daniel, consilier la Curtea de apel din Craiova. Bodescu Vladimir, procuror de secție la Curtea de apel din Chișinău. Bogdan Aurel, consilier la Curtea de apel din Galați. Colonel Brătescu G., advocat. Brădescu Virgil, consilier la Curtea de apel din Timișoara. Brăitoiu G. Ștefan, advocat. Bruma Constantin, consilier la Curtea de apel din Cernăuți. Bureliu Ștefan, președinte de secție la tribunalul Ilfov. Bu3ila Vasile, consilier la Curtea de apel din Chișinău. Capitănescu Mircea, consilier la Curtea de apel din Craiova. Gherian Simion, inspector judecătoresc, Curtea de apel din Oradea. Cireș Oconel, consilier la Curtea de apel din Chișinău. Climescu Mihail, inspector judecătoresc Curtea de apel Tg.Mureș. Crăciunescu Nicolae, inspector judecătoresc Curtea de apel Timișoara. Decusara Eugen, director Ministerul de Justiție. Denize Eugen, referent titular Consiliul legislativ. Dinescu Pascu, inspector judecătoresc Curtea de apel Timișoara. Dristorianu Cezar, procuror de secție la Curtea de apel București, Duca H. Gheorghe, subdirector general Ministerul Justiției. Ehescu , referent titular la Consiliul legislativ. Furtuna Alfons, referent stagiar la Consiliul legislativ. Georgescu Constantin, consilier la Curtea de apel din Chișinău. Gervescu Dimitrie, procuror de secțiune la Curtea de apel Iași. Gheorghiu Arh. Gheorghe, secretar general la Consiliul legislativ. Duran Ștefan, consilier la Curtea de apel din Chișinău. Hozac Dimitrie, consilier la Curtea da apel din Galați. Iacobovici-Boldijor Gheorghe, consilier la Curtea de apel Cernăuți. Iliescu Alexandru, subdirector general la Ministerul Justiției. Aurel Popescu Necșești, advocat. Ionescu D. Eugen, consilier la Curtea de apel din Chișinău. lonescu E. loan, consilier la Curtea de apel din Galați. lonescu L. Gheorghe, procuror de secție, 2 MONITORUL OFICIAL Nr. 229 14 Octomvrie 1928