Monitorul Oficial, Partea 2, octombrie 1928 (nr. 218-243)

1928-10-14 / nr. 229

«m gare se vorbește mai jos și până la 1 Aprilie 1942 Toate foloasele enumerate mai sus se acordă cu condițiune ca zisa fabrică să Îndeplinească prevederile art. 21 și a celorlalte condițiuni cerute de lege. Ele se vor acordă în mod definitiv după completa instalare a fabricii și de la data constatării făcută de delegatul Ministerului de indusrie că se găsește în stare de funcționare, îndeplinind condițiunile legii industriale prevăzute la art. 2 precum și dispozițiunile art. 31 din lege. Pentru fabrica prevăzută in acest jurnal se va ține contabilitate separată, încheinduse și bilanțul tot separat. Art. 11. Aceste avantaje se acordă sub rezerva modificării ulterioare a legii pentru încurajarea industriei naționale și a legilor vamale. Art. III Din creditările pentru taxele vamale obținute până la această dată de fabrică se vor transformă în scutiri acelea pentru cari direcțiunea generaă a vămilor va avea un aviz în acest sens din partea direcțiunii generale a industriei. Art. IV. C. ministru al industriei și comerțului este însărcinat cu aducerea la îndeplinire a dispozițiunilor din prezentul jurnal. Vintilă I. Bratianu, I. G. Duca, C Argetoianu I Nistor, I Inculeț, Al. Lapedatu, L. Mrazec, C . Dimitriu. Nr. 2.396. -------------------------------------- ■ [UNK] ■ ANUNȚURI MINISTERIALE MINISTERUL INSTRUCȚIUNII Direcțiunea învățământului normal Se aduce la cunoștința generală că în Învățământul normal al fetelor din Gâmpu-Lung este vacantă o catedră de pedagogie. Doritoarele de a ocupă catedra prin transferare vor petiționă în termen de 80 zile de la data apariției prezentei publicații în Monitorul Oficial. Nr. 121.378. MONITORUL OFICIAL Nr. 229 arată că îndeplinește condițiunile cerute din legea pentru exercițiul dentisticei, Ministerul, în baza procesului-verbal Nr. 24, dat de comisiunea administrativă în ședința dela 27 Septemvrie 1928, acordă dlui dr. Sabath Israel dreptul de liberă practică a dentisticei în țară. Aceasta se aduce la cunoștința generală. Nr. 51.610. 1928, Octomvrie 10. MINISTERUL DE RASBOI Șterși din centralele armatei ca fiind supuși străini. Cercul de recrutare București Rudolf Cuban. Cercul de recrutare Constanța Lalu Muhtar, supus albanez; Nicolaa Lambros, supus grec. Cercul de recrutare Fălciu Vasilatos Alexa, supus grec. —-----— 44 Octomvrie 1928 MINISTERUL SĂNĂTĂȚII ȘI OCROTIRILOR SOCIALE Direcțiunea generală a serviciului sanitar Având in vedere cererea înregistrată la Nr. 87.940/928, a dlui dr. Sabath Israel, pentru acordarea dreptului de liberă practică a dentisticei in țară . Având în vedere că d-sa este doctor în medicină cu libera practică acordată de Consiliul sanitar superior prin jurnalul Nr. 1872 din 12 Martie 1920 și publicată în Monitorul Oficial Nr. 120/926 și precentând acte suficiente, din cari se con ANUNȚURI JUDICIARE DE INTERES PARTICULAR LICITAȚIUNI Tribunalul Brăila, secția I Conform jurnalelor tribunalului Brăila, secția 1, Nr. 1.105/928,1.349/928, 5.263 din 1928 și 7.788/928, cum și a rezoluțiunii pusă pe cererea înregistrată la Nr. 30.862/928, se publică spre generala cunoștință că după cererea d-lui dr. Ștefan Danteli, de profesiune medic, domiciliat in Brăila, bulevardul Cuza Nr. 172, în calitate de creditor cesionar al drepturilor d-lui Ivamiu Ionescu, proprietar și comerciant din Brăila, pe baza actului de cesiune autentificat de tribunalul Brăila, secția 1, Nr. 3205/928, și pentru despăgubirea sumei de lei 400.000, cu procent de lei 220 0 pe an, plus 50 000 lei cheltueli de judecată și plata onorariului de advocat, ce are o luă dela debitorul său Isidor Braunsten, proprietar și arhitect din Brăila și cu domiciliul ales la imobilul ipotecat din Brăila, piața Sf-tii Arhangheli Nr. 14, în baza actului de ipotecă autentificat de tribunalul Brăila, secția I, Nr. 3.203/925, înscris la Nr. 289 din 1925 și învestit cu formua executorie la Nr. 377/927 și a actului de cesiune autentificat de acest tribunal,secția, la Nr. 3.205/928, mai sus menționat, s’a pus în vânzare prin licitație publică înaintea tribunalului Brăila, secția 1, imobilul ipotecat ce se stăpânește în inciuziune de către debitorul Isidor Braun- Stein cu fratele său Max Braunștein, Eiartea d-sale de jumătate, conform acului de partaj voluntar intervenit între toți moștenitorii ces. lor părinte Ancei Braunștein, autentificat de tribunalul Brăila, secția I, la Nr. 1.379/919 , imobil situat în Brăila, piața S-fiii Arhangheli Nr. 14, așa cum se prevede în actul de ipotecă menționat mai sus și a cărui situațiune este descrisă în procesul-verbal dresat la fața locului de d. Petre Mărgărit, portărel pe lângă acest tribunal, în ziua de 15 Fevruarie 1928 și anume: Imobilul din Brăila, piața S-fiii Arhangheli Nr. 14, astăzi piața Dumitru Ionescu Nr. 14, se compune dintr-un corp mare de clădire, construcție de zid masiv cu etaj, acoperit cu tablă, compus la parter din trei ochiuri de prăvălie, birouri mari, sub cari este beciu, având fiecare prăvălie la fața străzii portal de stejar cu câte 2 galantare cu geamuri mari in parte, iar la mijlocul lor câte o ușe cu geam și câte o marchiză, toate geamurile fiind întregi; pe jos fiecare prăvălie are dușumele de brad și leénul ei separat, despărțit prin gard de lemn; fiecare prăvălie în fund are câte o ușe prin care se comunică în curte. Din fața străzii se formează un gangantreu de aproximativ 2 metri lățime, cu uși în două canaturi la față și in fund, având pe jos plăci de ciment colorate, care antreu servă de trecere în curtea imobilului, in curte și înspre partea vecină cu proprietatea Băncii Sindicatului Agricol este un corp de clădire cu etaj ceservă de atenanse și merge cu fundul până in strada Băiei, compus jos dintr-un antreu mare cu geamuri, de unde pornește o scară mare de stejar cu balustradă ce duce la etaj; jos, în rând, sunt două odăi cu pardoseala de brad, două closete, un antrenor în care se afla o scară ce duce la etaj și pod și o odae mare ceservă pentru laborator de cofetărie, cu fața în strada Băiei, sub acest apartament este beciu zidit. Prin scara de stejar, descrisă mai sus, sa merge la etajul imobilului care este împărțit in două apartamente,cel din dreapta, corpul principal din fața străzii, este compus din 5 odăi mari, spațioase, cu parchet de stejar pe jos, curate și bine zugrăvite; două odăi are sobe de teracotă, iar 3 odăi cu sobe de zid; o odae primește lumina printr’un luminator la tavan; la fața străzii este balcon de zid; in curte este un coridor spațios, lung, cu geamuri ce conduce la atenanse, care se compună dintr'o odae cu sobă de zid, o bucătărie, o cămară, două closete, un antreu mic prin care trece scara de comuncație în curte până la pod, și o altă odae, cu fața In strada Băiei, deasupra atenanselor esta încă o odae și pod mare, cu mai multe ferestre în curte. Apartamentul din stânga la corpul principal. Din curte se formează un antreu cu geamuri, de unde pornește o scară mare de stejar cu balustrada de metal, ea merge la etaj, care dă într-un antreu mic; apartamentul este compus în 3 odăi man, din cari una la fața străzii și un antren cu parchet de stejar pe jos, având soba 2