Monitorul Oficial, Partea 1, mai 1929 (nr. 95-116)

1929-05-23 / nr. 109

23 Mai 1929 1957 MONITORUL OFICIAL Nr. 109 Legiunea jandarmi rurali Satu-Mare Reședința în orașul Satu-Mare Cuprinde : 8 secții,41 posturi oficiu Ù 11 Denumirea secției de jandarmi rurali Denumirea postului de jandarmi rurali Reședința Comunele și satele ce intră în întinderea teritorială 1 Arded Arded Comunele ce intră în întinderea teritorială a posturilor ce o compun : 2 Arded Arded Arded, Ghereașa, Madara, Medișa, Sărătura, Sadoveni. 8 Graidorolt Graidorolt Graidorolt, Piscari, Terebești, Girișa, Ciungi, 4 Beltiug Beltiug Beltiug, Rătești, Sandra, Bolda, Slana. 5 Socond Socond Socond, Hodișa, Cuta, Soconzel. 6 Homorod Homorod Homorodul-de-Jos, Homorúi- de-Mijloc, Homorodul-de-Su?, Nicopoiu, Sai Chilia, Solduba. 7 Botiz Botiz Comunele ce intră în întinderea teritorială a posturilor ce o compun 18 Botiz Botiz Botiz, Lazuri, Odoreu, Martinești, Cucu, Berindan și Dumbrava. 9 Livada Livada Livada, Adrian și Livada-Nouă. 10 Yeti? Yeti? Vetiș, Cetatea-Veche. Dob a Dóba Doba, Satmarel, Boghiș. 12 Petea Petea Petea, Dara, Peleșul, Atea, Dorolț. 18 Micula Micula Micula, Bereu, Pelișor, Moroeni, Nisipeni, Agaș. 14 Hirip Hirip Hirip, Amati, Ruseni, Tătarăști. 15 Cuciul-Mic Cuciul-Mic Cuciul-Mic, Cuciul-Mare, Carașeu, Lipoveni, Corod, Apater, Petin, Răulești, Ambud. 16 Halmeu Halmeu Comunele ce intră în întinderea teritorială a posturilor ce o compun : 17 Halmeu Halmeu Halmeu, Cidreag, Porumbești, Dabolt. 18 Turulung Turulung Turulung, Băbești, Draguești. 19 Turt Turt Turt, Gherța, Gherța-Mică. 20 Batârci Batârci Batârci, Tămășeni, Comlansa. 21 Târna-Mare Târna-Mare Târna-Mare, Bocicău, Vatea-Seacă, Baia-T. 99 — «< Seini Seini Comunele ce intră în întindnera teritorială a posturilor ce o compun: 23 Seini Seini Seini, Sebna, Jiba, Viile A, Hand-N. 24 Medieș-Aurit Medieș-Aurit Medieș-Aurit, Iojib, Romanești, Bâbăsești, Potău, Apa, Someșeni. 25 Valea Vinului Valea Vinului Valea Vinului, Crucișor, Jegheriște, Poiana Codrului, Roșiori, Marius, 26 Pomi Pomi Pomi, Borlești, Bicaz, Aciua. 27 Ardusag Ardusag Ardusag, Buzești, Sârbi, Tamaia, Farcașa, Bozinta Mare, Arieșu! C.